العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > 124 و 125 و 131 و 132

قديم 19-04-2013, 07:11 PM
! KesHo ! ! KesHo ! غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Accountant

! KesHo ! is on a distinguished road
افتراضي رد: ايه احسن وانسب تابلوه ممكن اجيبه لفيات 125 ويكون حديث

انا كان معايا فيات 125 ايطالى مو 72
لما جيت اشدها عملت الأتى
1- غيرت التابلوه بتابلوه 124 اللى هوه نفس شكل عدادات تابلوه ال 125 وكانت حالته ممتازة وكل الامبيرات فيه شغاله وجبته بالكنسولو بتاعه ب 500 جنيه من الوكاله
2- جبت 2 كرسى تويوتا 94 ب 300 جنيه طبعا هما اغلى من كده بس انا كنت جايبهم من واحد صحبى وشدتهم بكسوه جلد
3-شديت فرش للسقف ب 150 جنيه
4-دوكو وسمركه شغل محترم وخلتها لونين اسود * احمر ولغيت الاكرتين اللى ورا وخلتهم كهربا وده كلفنى 1500 جنيه
5-جبت ديفل ب 300 جنيه كان مخلى صوت العربيه تحفه وعلى فكرة مكنش بيسخن العربيه والكلام الفاضى ده
6- رحت للعفشجى وطيت العربيه 4 سم بس وكان تمام اوي اوي ب 50 جنيه
7-عملت شبكه سلك غير شبكتها ودي كلفتنى 250 جنيه وده بقى علشان وش العربيه غيرت شكل العربيه خالص وده لانى مهتم بالوش جدا جدا
بس كده هوه كل ده اللى عملته فى العربيه بجد اتغيرت بقيت حاسس انى راكب بي ام هههههههه ولو محتاج الصور قولى وارفعهملك ولو احتجت اي حاجه انا فى الخدمه ..
وربنا يوفقك
قديم 19-01-2016, 01:10 AM
الصورة الرمزية حسام نيل
حسام نيل حسام نيل غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محصل كهرباء

حسام نيل is on a distinguished road
افتراضي رد: ايه احسن وانسب تابلوه ممكن اجيبه لفيات 125 ويكون حديث

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ! KesHo ! مشاهدة المشاركة

انا كان معايا فيات 125 ايطالى مو 72
لما جيت اشدها عملت الأتى
1- غيرت التابلوه بتابلوه 124 اللى هوه نفس شكل عدادات تابلوه ال 125 وكانت حالته ممتازة وكل الامبيرات فيه شغاله وجبته بالكنسولو بتاعه ب 500 جنيه من الوكاله
2- جبت 2 كرسى تويوتا 94 ب 300 جنيه طبعا هما اغلى من كده بس انا كنت جايبهم من واحد صحبى وشدتهم بكسوه جلد
3-شديت فرش للسقف ب 150 جنيه
4-دوكو وسمركه شغل محترم وخلتها لونين اسود * احمر ولغيت الاكرتين اللى ورا وخلتهم كهربا وده كلفنى 1500 جنيه
5-جبت ديفل ب 300 جنيه كان مخلى صوت العربيه تحفه وعلى فكرة مكنش بيسخن العربيه والكلام الفاضى ده
6- رحت للعفشجى وطيت العربيه 4 سم بس وكان تمام اوي اوي ب 50 جنيه
7-عملت شبكه سلك غير شبكتها ودي كلفتنى 250 جنيه وده بقى علشان وش العربيه غيرت شكل العربيه خالص وده لانى مهتم بالوش جدا جدا
بس كده هوه كل ده اللى عملته فى العربيه بجد اتغيرت بقيت حاسس انى راكب بي ام هههههههه ولو محتاج الصور قولى وارفعهملك ولو احتجت اي حاجه انا فى الخدمه ..
وربنا يوفقك
ممكن ترفع بعض الصور وياريت صور الطبلوه بعد التركيب