العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > حوادث السيارات

حوادث السيارات مواضيع حوادث السيارات للإستفادة منها و محاولة تجنبها

قديم 25-10-2012, 12:54 AM
الصورة الرمزية كومندا
كومندا كومندا غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: بروفسير فى حتى
هواياتي: النت والسيارات

كومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اصلاح الحوادث بمركز المتحدة لصيانة السيارات الحديثة

قديم 25-10-2012, 01:37 AM
الصورة الرمزية ahmed_zamalek7
ahmed_zamalek7 ahmed_zamalek7 غير متواجد حالياً
من انا؟: ahmed_zamalek7
التخصص العملى: accounting

ahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة M.TONSY مشاهدة المشاركة

موفقين ان شاء الله
وما شاء الله شغلكم عالى جدا وشكل الفينشينج نظيف
بس كان لية سؤال دايما بيقلقنى من انى ارش العربية وهو كراهيتى للمعجون
هل لما بتسمكر الباب او الرفرف او الاكصدام بتستخدموا معجون ولا بتحرقوا على الصاج وبتستخدموا زى التوكيل بترش فيلر وبطانة من غير معجون ... تحياتى
يعنى ايه يحرق الصاج يعنى ينزل البويه مثلا ويدهن زى الفبريكه عشان المعجون هو البيتعرف مكانه وكده وكمان ده بيتعمل فين اصل انا عندى خدوش وحجاجات عايز اعملها بس مقلق من موضوع المعجون ده

قديم 25-10-2012, 02:00 AM
محمود حسين المتحدة محمود حسين المتحدة غير متواجد حالياً
المصرية لصيانة السيارات الحديثة AMA

محمود حسين المتحدة is a name known to allمحمود حسين المتحدة is a name known to allمحمود حسين المتحدة is a name known to allمحمود حسين المتحدة is a name known to allمحمود حسين المتحدة is a name known to allمحمود حسين المتحدة is a name known to all

ماشاء الله ربنا يخليكم
بس هو انا اولا عايز اوضح حاجة مهمة انا يا جماعة مش فنى بس طبعا اقدر اوصل لمعلومات من عندنا فى المتحدة تدعم حوارنا واللى اكيد انشاء الله هو الهدف منه اثراء المعلومات التى يمكن تداولها بينا هنا فى المنتدى كمعلومات خاصة بطبيعة شغل المتحدة .
وانا فعلا سعيد جدا باسئلتكم وتعليقاتكم ولكن انا هستأذنكم فى حاجة صغيرة انه الوقت ضيق النهاردة عشان انتم عارفين انه احنا بدأنا الاجازة بمناسبة عيد الاضحى المبارك كل عام وانتم بخير
شكرا لحضراتكم وللحديث بقية

التعديل الأخير تم بواسطة محمود حسين المتحدة ; 25-10-2012 الساعة 02:18 AM
قديم 05-11-2012, 09:39 PM
rocky.83 rocky.83 غير متواجد حالياً

rocky.83 is on a distinguished road

ا.محمود (مركز المتحدة) انا محمد اللي عامل حادثه بال بي واي دي جي 3 و كنت محتاج استفسر عن الاير باج اللي اتفتح في الدريكسيون و اللي جانبي ليهم حل ولا في الاخر برده هروح التوكيل
و اسف لاني متصلتش بس الحادثة كانت تعباني و مش قادر اتكلم
قديم 20-12-2012, 02:42 PM
محمود حسين المتحدة محمود حسين المتحدة غير متواجد حالياً

محمود حسين المتحدة is a name known to allمحمود حسين المتحدة is a name known to allمحمود حسين المتحدة is a name known to allمحمود حسين المتحدة is a name known to allمحمود حسين المتحدة is a name known to allمحمود حسين المتحدة is a name known to all
افتراضي اصلاح الحوادث بمركز المتحدة لصيانة السيارات الحديثة 2

بسم الله الرحمن الرحيم

الفيديو يبين اول خطوة من خطوات اصلاح حادث فى سقف سيارة لانوس .. ويليها طبعا خطوات كثيرة .. ولكن فى رأى الاسطى وائل المسئول عن السمكرة والدهان ان الخطوة الاولى هى الاساس والتى يبنى عليها باقى خطوات العمل...
ربنا يكفينا جميعا شر حوادث الطرق

الكلمات الدليلية
دبرياج اوتوماتيك