العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تأجير السيارات

تأجير السيارات خاص بمعارض تأجير السيارات ومايتبعها من استفسارات وموضوعات

قديم 27-09-2009, 01:00 AM
الصورة الرمزية كومندا
كومندا كومندا غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: بروفسير فى حتى
هواياتي: النت والسيارات

كومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مشروع التاكسي ( طلب مشوره )

انا هفهمك الموضوع انته ممكن تشترى تاكس قديم جدا عشان بس النمر بتاعته وبعديت تعمل احلال وتجديد وتنقل النمر على عربيه حديثه وتكرر الموضوع ده زى منتا عايز ادام بتدفع الضرايب محدش له حاجه عندك حتى لو 100 عربيه بس طبعا ضرايب عربيه واحده غير ضرايب اكتر من عربيه
وبخصوص السواقين انته ممكن تاخد مكان تعمله جراج ده لو هتجيب اكتر من 10 عربيات مثلا ويبقا فى مشرف موجود فى الجراج ده مهمته انهم يستلموا العربيه من السواق سليمه ونضيفه زى مهوا مستلمها ولو فى اى عطل السواق يبلغ بيه المشرف ده ويقوم المشرف باصلاحه ام فى الجراج او بالتعامل مع مراكز صيانه سريع ((ورش يعنى )) ويكون فى محاسب يحصل الايراد من السواقين كل ورديه وبخصوص نسبة السواق من الايراد فى دى نسبه هتتفق عليها مع السوقين وفى الغالب بتكون من 20 الى 25% من ايراد الورديه
واى استفسار انا تحت امرك

التعديل الأخير تم بواسطة كومندا ; 27-09-2009 الساعة 01:01 AM سبب آخر: مسح الاميل
قديم 14-10-2009, 05:09 PM
زيـــــــــاد زيـــــــــاد غير متواجد حالياً

زيـــــــــاد is on a distinguished road
افتراضي رد: كم تبلغ وردية التاكسي الابيض الجديد لا نوس

الورديه بتكون 8 ساعات

وبالنسبه لسعر الورديه
ياريت حد يرد يا شباب على الاستفسار
علشان يهمنى انا كمان

السلام عليكم
قديم 30-10-2009, 01:48 AM
geuvara_2010 geuvara_2010 غير متواجد حالياً

geuvara_2010 is a glorious beacon of lightgeuvara_2010 is a glorious beacon of lightgeuvara_2010 is a glorious beacon of lightgeuvara_2010 is a glorious beacon of lightgeuvara_2010 is a glorious beacon of light

ورديه التاكسي القديم بتكون 50 جنيه
قديم 30-10-2009, 10:04 AM
_amr.mostafa_ _amr.mostafa_ غير متواجد حالياً

_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute

الورديه اللي انا اعرفه حسب صاحب العربيه

بس كامptmnlo123per1106<لسه ما اشتغلتش>
قديم 31-10-2009, 03:32 AM
الصورة الرمزية momo100010
momo100010 momo100010 غير متواجد حالياً

momo100010 is a jewel in the roughmomo100010 is a jewel in the roughmomo100010 is a jewel in the roughmomo100010 is a jewel in the rough

بتبقى من 50 : 60 جنيه وعلى حسب :
الكيلوهات المقطوعة ف الوردية
المبلغ لوارد بالبنزين يبقى بالبنزي
بمعنى
انك لو سلمت السيارة للسائق متفولة بنزين المفروض يجي لك المبلغ دا والسيارة برده متفوله بنزين
وكل واحد وشطارته
وكل سائق وامانته