العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جاك JAC

جاك JAC جاك JAC تأسست عام 99 و متخصصة فى صناعة السيارات التجارية و الميكروباص و قد حققت انتشار دولى فى هذا المجال و قدمت سيارات ركوب مؤخرا بتصميمات إيطالية تنبئ بمستقبل مبهر لتلك السيارة

قديم 07-05-2010, 01:40 AM
الصورة الرمزية ehabpopo
ehabpopo ehabpopo غير متواجد حالياً

ehabpopo is a splendid one to beholdehabpopo is a splendid one to beholdehabpopo is a splendid one to beholdehabpopo is a splendid one to beholdehabpopo is a splendid one to beholdehabpopo is a splendid one to beholdehabpopo is a splendid one to behold
افتراضي رد: جاك صينية بلمسات ايطالية (صور موديلات سيارات JAC)

انا قرأت اكتر من موضوع عن السيارات فى منتدانا المحترم ده ... ولاقيت ان كل السيارات بها عيوب كتيرة جدا ... بدايتا من التويوتا - الشيفورلية - الكيا - الرينو ... يبقى اية المشكلة ان يكون فى السيارات الصينى مشاكل ؟؟؟؟ انا اعتقد ان مافيش مشكلة لان السيارات الصينى بتتميز بالسعر المغرى نسبتا الى الاوبشن اللى فيها ... واغلب الموديلات مثل ال byd f3 و ال جيلى قطع غيارهم تويوتا ... واعتقد ان دى ميزة مش عيب وكمان شكلها احلى واوسع من السيارات اللى فى فئتها ... ده رأى وربنا يوفق الجميع
قديم 07-05-2010, 02:17 AM
اشرف حمدى اشرف حمدى غير متواجد حالياً

اشرف حمدى is a jewel in the roughاشرف حمدى is a jewel in the roughاشرف حمدى is a jewel in the rough
رد: جاك صينية بلمسات ايطالية (صور موديلات سيارات JAC)

الاخ ابو نورا
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتةptmnlo123per154
منذ قليل وانا بتصفح المنتدى عثرت على صور كنت منزلها السنة الماضية لسيارة جاك بس مش بى 15 سيارة اكبر شوية لونها اسود وحتى الفوانيس الخلفية مختلفة نازلة لغاية الشنطة من اسفل وكذلك الشبكة الامامية يخيلى انت منزل الصور دة فى 3/2009 ارجو الافادة فى هذا الموضوع واسم الموديل وانا معى رقم التوكيل واسم مندوب البيع ممكن اسالة عليه بعد معرفة الموديل
ولك جزيل الشكر..
..ptmnlo123per122
قديم 07-05-2010, 03:31 AM
الصورة الرمزية كومندا
كومندا كومندا غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: بروفسير فى حتى
هواياتي: النت والسيارات

كومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond repute

تصميمات جميله جدا لكن عربيات ضعيفه 6 شهور ويبان عليها الشقه بذدات فى موضوع التاكس

وكمان الخامات تعبانه جدا نظرا لان الصين متبعه سياسه اعادة التصنع الخامات المستهلكه فى كل شى
قديم 10-05-2010, 06:21 PM
الصورة الرمزية دكتور محمد عمار
دكتور محمد عمار دكتور محمد عمار غير متواجد حالياً

دكتور محمد عمار will become famous soon enough

موضوع رائع شكرا لصاحب الطرح

فعلا انا رحت المعرض وشفت العربية اكثر من رائعة من حيث التشطيب والشكل الأنسيابى

لا تقل شكلا وموضوعا عن اى سيارة من فئتها .
قديم 25-05-2010, 03:35 PM
mohamed arafa mohamed arafa غير متواجد حالياً

mohamed arafa is on a distinguished road

السيارة دي تحفة قمة في الجمال والشياكة عربية ممتازة صاروخ قادم الى الاسواق المصرية