العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 08-05-2010, 08:51 AM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ايه اغرب ركنة ركنتها قبل كدة؟؟؟؟

انا مرة كنت فى المنشية وقاعالف على ركنة مش لاقى وشايف عربيات مستشارين ونيابة ركنين صف تانى وتالت ورابع ولا حد كلمهم قلت حركن جنبهم واللى يحصل يحصل وانا كدة كدة داخل اعمل توكيل لمحامى
رجعت لقيت عربية لازقة ورايا والظابط على الحظ واقف ركبت العربية قالى الرخص قلت لة ان العربية بتاعت قاضى والرخص مش معايا فى ثوانى خلا امناء الشرطة زقوا العربية الى ورايا وطلعت بتعظيم سلام
قديم 08-05-2010, 09:35 AM
الصورة الرمزية MEMOO_1ST
MEMOO_1ST MEMOO_1ST غير متواجد حالياً

MEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

انا مرة كنت فى المنشية وقاعالف على ركنة مش لاقى وشايف عربيات مستشارين ونيابة ركنين صف تانى وتالت ورابع ولا حد كلمهم قلت حركن جنبهم واللى يحصل يحصل وانا كدة كدة داخل اعمل توكيل لمحامى
رجعت لقيت عربية لازقة ورايا والظابط على الحظ واقف ركبت العربية قالى الرخص قلت لة ان العربية بتاعت قاضى والرخص مش معايا فى ثوانى خلا امناء الشرطة زقوا العربية الى ورايا وطلعت بتعظيم سلام
ههههههههههههههههههههههههه هههههههه.
والله فعلا حاجة تنرفز يعني لو كنت قولت انا دكتور ولا مهندس كان عمل فيلم لكن قاضي يبقى فوق القانون ( حسبي الله ونعم الوكيل في الناس دي ).

الحمد لله والشكر لله.
قديم 09-05-2010, 12:03 AM
الصورة الرمزية tobgy
tobgy tobgy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب حاليا و ان شاء الله محاسب مستقبلا

tobgy is a splendid one to beholdtobgy is a splendid one to beholdtobgy is a splendid one to beholdtobgy is a splendid one to beholdtobgy is a splendid one to beholdtobgy is a splendid one to beholdtobgy is a splendid one to beholdtobgy is a splendid one to behold

ماهو احنا كدة
مدام انت انت قاضى او ظابط او دبلوماسية
يبقى تعظيم سلاااااااام

و من الحب ما قتل
قديم 09-05-2010, 01:29 AM
الصورة الرمزية Devill Blood
Devill Blood Devill Blood غير متواجد حالياً
من انا؟: when u lose your dreams u become no thing at all
التخصص العملى: student at mansoura university - faculty of law - english section
هواياتي: أخبار السيارات-الرسم-الكمبيوتر والأنترنت

Devill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond repute

أنا مرة دخلت شارع مخالف مع إنه الفروض ميكونش إتجاه واحد لأن طوله 4 متر يعنى مش مشكلة لكن النظام نظام وأنا والمهم أنا دخلته عشان ألف من الناخية التانية قمت لقيت لك عسكرى مرور فى وشى وبيقولى يعنى أنت مش عارف أن ده أنك دخلت مخالف قمت أستهبلت له وقلت له أصل العربية نمر قليوبية وأنا مش من هنا ومعرفش الطرق بس برضه قالى أن هاكتب مخالفة لك لكن مخدتش منى الرخص ولا حاجة مش عارف هو كتبها ولكن بيقول كده بس