العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA

شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA شيري اسبرانزا CHERY SPERANZA شركة شيرى الصينية من اكبر الشركات الصينية بدات تستعين بتصميمات ايطالية وتقنيات متعددة لتقديم سيارات تجمع بين الاقتصادية والجمال تصنع بعض موديلاتها فى مصر تحت اسم اسبيرانزا ومن اشهر الموديلات اسبيرانزا تيجو - M11 - A516 - A620 -QQ - A11 - A15 -A3

مشاهدة نتائج الإستطلاع: ما هو تقييمك لوكيل سبيرانزا و مراكز الخدمه
سئ (لن أذهب إليه تاني، حاروح لميكانيكي متخصص) 26 19.40%
سئ ( سأذهب إليه تاني، معنديش بديل) 44 32.84%
جيد 49 36.57%
ممتاز 15 11.19%
المصوتون: 134. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 18-07-2009, 05:01 AM
Maged A. H Maged A. H غير متواجد حالياً

Maged A. H is on a distinguished road
افتراضي رد: ما هو تقييمك لوكيل سبيرانزا و مراكز الخدمه

مركز جسر السويس فعلا سئ والمهندس اللي استلم عربيتي تحس انه فهلوي او فاكر انك مش فاهم حاجة و للأ سف استمريت عندهم لغاية صيانة ال35000 و في صيانة ال40000 عملتها في الطريق الحراوي وكانت الصيانة فية معقولة جدا وعملوا اللازم وفي صيانة 45000 ذهبت ابو رواش وكان لي ملاحظات ولكن للأسف قالوا معلهش مش ها نقدر نعملها كلها علشان الوقت مع اني ذهبت الساعة 10 صباحا واستلمت العربية الساعة اربعة و نصف و اعتقد ان التوكيل لازم يتوسع في مراكز الصيانة حتي يواجة الأزدحام الكبير في الثلاثة مراكز اللي انا رحتهم و اخيرا اشكر القائمين علي المنتدي علي المجهود الرائع
قديم 18-07-2009, 05:05 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

شكراً يا استاذ ماجد واهلا بيك فى مصر موتورز

وكنت عايز اسال حضرتك جربت مراكز تانية ولا لاء يعنى مثلا المركز اللى ورا حديقة بدر اخر جسر السويس هو ده اللى حضرتك تقصدة لانى مش بلاقى زحمة هناك خالص ؟

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 18-07-2009, 12:02 PM
Maged A. H Maged A. H غير متواجد حالياً

Maged A. H is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

شكراً يا استاذ ماجد واهلا بيك فى مصر موتورز

وكنت عايز اسال حضرتك جربت مراكز تانية ولا لاء يعنى مثلا المركز اللى ورا حديقة بدر اخر جسر السويس هو ده اللى حضرتك تقصدة لانى مش بلاقى زحمة هناك خالص ؟
الأخ ابو نورا اولا اشكرك علي هذا المنتدي الرائع الحقيقة انا لااعرف حديقة بدر ولكن انا اقصد مركز تكنو سيرفيس في اخر جسر السويس و للأسف هذا اسواء مركز صيانة تعاملت معة لأنهم حافظين مش فاهمين
قديم 30-07-2009, 11:08 AM
hnagy hnagy غير متواجد حالياً

hnagy will become famous soon enough

أرجو إفادتى بخبرتكم عن مركز خدمة أبو غالى فى طومانباى
بالنسبة للسيارة التيجو
وشكراً لكم جميعاً
قديم 17-09-2009, 01:05 AM
الصورة الرمزية هاني بسيوني
هاني بسيوني هاني بسيوني غير متواجد حالياً
من انا؟: شخص بسيط متواضع يحب الخير للناس كلها
التخصص العملى: مدرس أول لغة عربية
هواياتي: الرياضة - القراءة - الانترنت

هاني بسيوني is a jewel in the roughهاني بسيوني is a jewel in the roughهاني بسيوني is a jewel in the rough

أنا لسه عامل صيانة الألف في مركز خدمة أبوغالي بطومان باي وكانت الصيانة تقريبًا ممتازة من الاستقبال إلى أن أنهيت الصيانة كل ملاحظاتي عملوها ولقيت معظم الناس الموجودين هناك من اصحلب السيارات مرتحين جدًا ولا حظت أن المهندس بيسأل الناس عن رغبتهم في اتمام اي يعمل أو لا بعد ابلاغهم بقيمة العمل تقريبا
المهم تحجز ازولا وتروح في ميعادك
رقم الحجز 19570