العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > برليانس Brilliance

برليانس Brilliance بريليانس Brilliance من الشركات الصينية الجديدة التى حققت نجاحاً كبيراً فى فترة صغيره نتجية تعاونها مع الشركة البافارية وتقديمها لموديلات بجودة متميزة وتصميمات حديثة اوروبية الطابع BS6 -BS4 - BC3 - FRV - سبليندور

قديم 12-10-2009, 08:22 PM
الصورة الرمزية flashfox
flashfox flashfox غير متواجد حالياً
من انا؟: fox

flashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of light
افتراضي رد: دي معلموات عن frv الصيني لناس مجربينها

شكرا علي تعديل المعلومة
قديم 12-10-2009, 09:14 PM
geuvara_2010 geuvara_2010 غير متواجد حالياً

geuvara_2010 is a glorious beacon of lightgeuvara_2010 is a glorious beacon of lightgeuvara_2010 is a glorious beacon of lightgeuvara_2010 is a glorious beacon of lightgeuvara_2010 is a glorious beacon of light

بس معامل امان صفففففففففففففففففففففففف فففففففففففر من خمسه و ادخل ع يوتيوب و اتفرج علي اختبارات التصادم
قديم 12-10-2009, 09:24 PM
الصورة الرمزية flashfox

flashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of light

دة من الحاجات المعروفة عن الصيني انه كل اللي بيهتم بيه تدعيم الصاج
قديم 12-10-2009, 09:57 PM
khaledazizeg khaledazizeg غير متواجد حالياً

khaledazizeg is a splendid one to beholdkhaledazizeg is a splendid one to beholdkhaledazizeg is a splendid one to beholdkhaledazizeg is a splendid one to beholdkhaledazizeg is a splendid one to beholdkhaledazizeg is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة geuvara_2010 مشاهدة المشاركة

بس معامل امان صفففففففففففففففففففففففف فففففففففففر من خمسه و ادخل ع يوتيوب و اتفرج علي اختبارات التصادم
ولو حضرتك عملت search على الفيديو الجديد هتلاقى ان بعد 3 شهور من الاختبار داه عدلت السيارة واخدت 3 نجوم
وبالنسبة للfrv انا معايا صور للكراش تيست بتاعها والعربية واخدة خمسة من خمسة فى عوامل الامان
وبعدين انا ليا بالتجربة العملية معايا ومع الناس التانية يعنى انا بالنسبالى خبطتنى عربية جيتز 2009 ابسط حاجة الراجل نزل متعور من العربية والحمد لله انا والى كانوا معايا مافيهمش خدش واحد والعربية اتكلفت 1000 جنية وعربيتة مابقتش عربية وانا كل الى حصل عندى استعدلت الرفرف والاكصدام واستعدلت المقص وهوا هيغير نصف عربية امامى ياما يعدل الشاسية بتاعة
وانا فى التوكيل من شهر كان فيه عربية frv الراجل لسه جايبها ومابقالوش تلات اسابيع والعربية اتقلبت بيه خمس مرات وال عربية ضاعت لكن الى جوا خارجين سلام ومافيهمش خدش والصالون سليم
وانهاردة انا كنت بعمل صيانة للعربية ولاقيت عربية لسه جايه اتقلبت برضه وكان فيها تلات افراد الحمد لله مافيهمش خدش والصالون ممتاز وسليم والعربية الحمد لله الخساير بسيطة فيها بالنسبة لانها تتقلب
يبقى كدة معتقدش ان العربية تكون واخده صفر ومعلش انا ليا بالى بيحصل قدامى والى بشوفة بعينى
ومعلش كمان مش معنى ان فيه عربيات صينى وحشة يبقى كله وحش
ما انا عندى واحد اعرفة معاه اوبترا وبعد 1300كم غير وش سلندر عشان ضرب هل معنى كدة ان الاوبترا سيئة ؟؟ الاجابة لا
يبقى مانجمعش
وياريت ياجماعة قبل مانقول اى حاجة او نتكلم عن عربية نكون جربناها الاول ونقيمها وبعدين تكون تجربة لمدة وبعدين نقول تقيمنا ليها ايه؟؟
قديم 12-10-2009, 10:09 PM
الصورة الرمزية flashfox

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaledazizeg مشاهدة المشاركة

ولو حضرتك عملت search على الفيديو الجديد هتلاقى ان بعد 3 شهور من الاختبار داه عدلت السيارة واخدت 3 نجوم
وبالنسبة للfrv انا معايا صور للكراش تيست بتاعها والعربية واخدة خمسة من خمسة فى عوامل الامان
وبعدين انا ليا بالتجربة العملية معايا ومع الناس التانية يعنى انا بالنسبالى خبطتنى عربية جيتز 2009 ابسط حاجة الراجل نزل متعور من العربية والحمد لله انا والى كانوا معايا مافيهمش خدش واحد والعربية اتكلفت 1000 جنية وعربيتة مابقتش عربية وانا كل الى حصل عندى استعدلت الرفرف والاكصدام واستعدلت المقص وهوا هيغير نصف عربية امامى ياما يعدل الشاسية بتاعة
وانا فى التوكيل من شهر كان فيه عربية frv الراجل لسه جايبها ومابقالوش تلات اسابيع والعربية اتقلبت بيه خمس مرات وال عربية ضاعت لكن الى جوا خارجين سلام ومافيهمش خدش والصالون سليم
وانهاردة انا كنت بعمل صيانة للعربية ولاقيت عربية لسه جايه اتقلبت برضه وكان فيها تلات افراد الحمد لله مافيهمش خدش والصالون ممتاز وسليم والعربية الحمد لله الخساير بسيطة فيها بالنسبة لانها تتقلب
يبقى كدة معتقدش ان العربية تكون واخده صفر ومعلش انا ليا بالى بيحصل قدامى والى بشوفة بعينى
ومعلش كمان مش معنى ان فيه عربيات صينى وحشة يبقى كله وحش
ما انا عندى واحد اعرفة معاه اوبترا وبعد 1300كم غير وش سلندر عشان ضرب هل معنى كدة ان الاوبترا سيئة ؟؟ الاجابة لا
يبقى مانجمعش
وياريت ياجماعة قبل مانقول اى حاجة او نتكلم عن عربية نكون جربناها الاول ونقيمها وبعدين تكون تجربة لمدة وبعدين نقول تقيمنا ليها ايه؟؟
بس واضح من كلام حضرتك انها بتتقلب ودة عيب اتزان بحتptmnlo123per1147

الكلمات الدليلية
الصينى