العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > منتدى سبير كار - فرش واكسسوارات السيارات

منتدى سبير كار - فرش واكسسوارات السيارات قسم (تجارى) خاص بمنتجات سبير كار من فرش واكسسوارات السيارات

قديم 21-09-2011, 07:11 AM
semsem sabbah semsem sabbah غير متواجد حالياً

semsem sabbah has a spectacular aura aboutsemsem sabbah has a spectacular aura about
افتراضي هوائي تليفزيون السيارة

انا معايا بريليانس جالينا وفيها كاسيت dvd ومحتاج اريال هوائي له علشان التليفزيون انا مركب واحد بس مش جايب اي حاجه خالص فياريت اعرف فين الاقيه وسعره كام وارقام التليفون بعد ازنكو
قديم 18-11-2011, 04:47 PM
الصورة الرمزية SpareCar
SpareCar SpareCar غير متواجد حالياً
مدير العلاقات العامة (سبير كار)
من انا؟: amir mohmd mstfa
التخصص العملى: general relation manager in spare car group

SpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هوائي تليفزيون السيارة

شر فنا حضرتك
http://www.facebook.com/sparecar

الفروع
مول سبير كار
التجمع الخامس ش التسعين مركز المدينة الاول
بجوار شركة ناتا
0127933332
وسط البلد
26 ش الشيخ ريحان امام مبنى وزارة الداخلية وسط البلد
27933331
27933332
27933334
فرع مدينة نصر
16 أ امتداد رمسيس
24023074
24028467
فرع المبتديان
8 ش جريدة السياسة السيدة زينب (المصنع)
23654315
23680153
موقع الشركة
قديم 24-12-2011, 11:45 PM
الصورة الرمزية esafegypt
esafegypt esafegypt غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان بدائي

esafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud of

انا ركبت ستاليت فى العربية جبت طبق صوغير وقصيت منه كتير عند واحد خراط ورشيته بلون العربية وجبت انفرتر علشان اوصل له كهرباء من الولاعة وغيرت البطارية وجبت بطارية جهد اعلى من اللى كانت موجوده والستاليت اشتغل كويس وعلى تلفزيون الصوغير خالص اللى اصغر من ال 14 بوصة وركبت ماتور صوغير تحت الطبق علشان اجيب الاشاره بيه
وكله تمام بس الاشاره موش بتيجى وانا بتحرك بالعربية لكن لما اكون واقف او راكن منتظر حد او بنتفسح او اى حاجه بشغلة وبظبطت التردد والاشارة وبيجيب احلى قنوات هبق انزلكم الطريقة بالظبطت لو جالى وقت ان شاء الله وعموما هي سهلة جداااا

قديم 25-12-2011, 04:30 AM
الصورة الرمزية sayed2077
sayed2077 sayed2077 غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مش فارس ولا فتى احلام انا زحمة وربكه وشغل جنان
التخصص العملى: طالب هندسة قسم اتصالات
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

sayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة esafegypt مشاهدة المشاركة

انا ركبت ستاليت فى العربية جبت طبق صوغير وقصيت منه كتير عند واحد خراط ورشيته بلون العربية وجبت انفرتر علشان اوصل له كهرباء من الولاعة وغيرت البطارية وجبت بطارية جهد اعلى من اللى كانت موجوده والستاليت اشتغل كويس وعلى تلفزيون الصوغير خالص اللى اصغر من ال 14 بوصة وركبت ماتور صوغير تحت الطبق علشان اجيب الاشاره بيه
وكله تمام بس الاشاره موش بتيجى وانا بتحرك بالعربية لكن لما اكون واقف او راكن منتظر حد او بنتفسح او اى حاجه بشغلة وبظبطت التردد والاشارة وبيجيب احلى قنوات هبق انزلكم الطريقة بالظبطت لو جالى وقت ان شاء الله وعموما هي سهلة جداااا
لو سمحت قول الفكرة كاملة علشان بجد ديه فكرة اكثر من رائعه وفعلا انا كنت بفكر فى كده زمان بس كنت بفتكرها فكرة مجنونه وبجد انا احى حضرتك على الفكرة ديه وياريت حضرتك تفهمنى الفكرة ديه وتشرحها ياريت ينوبك ثواب فينا
قديم 26-12-2011, 01:02 PM
الصورة الرمزية SpareCar
SpareCar SpareCar غير متواجد حالياً
مدير العلاقات العامة (سبير كار)
من انا؟: amir mohmd mstfa
التخصص العملى: general relation manager in spare car group

SpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond repute

http://www.facebook.com/sparecar

الفروع
مول سبير كار
التجمع الخامس ش التسعين مركز المدينة الاول
بجوار شركة ناتا
0127933332
وسط البلد
26 ش الشيخ ريحان امام مبنى وزارة الداخلية وسط البلد
27933331
27933332
27933334