العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > حوادث السيارات

حوادث السيارات مواضيع حوادث السيارات للإستفادة منها و محاولة تجنبها

قديم 31-03-2011, 11:11 PM
الصورة الرمزية Devill Blood
Devill Blood Devill Blood غير متواجد حالياً
من انا؟: when u lose your dreams u become no thing at all
التخصص العملى: student at mansoura university - faculty of law - english section
هواياتي: أخبار السيارات-الرسم-الكمبيوتر والأنترنت

Devill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond repute
افتراضي رد: للمرة التالتة على التوازي......الحج ياخد عربيتي يخبطها ويرجعها

معلش فى الكلام انا كنت هاقول كلام الناس اللى كاتبه فوق لكن بد اللى أنت قلته سامحنى لكن صحيح إنها فلوسه لكن حرام ده تهور إنه يعلم على شخص عشان ضايقة ده أنا 17 سنة وبشوف كمية غلاسة فى الشارع ومع ذلك بخرس وبحط الجزمة فى بقى طالما العربية سليمة,لازم الواحد يخاف على فلوسه ودى تعتبر فلوسك أنت كمان حاول تتكلم معاه ان التهور ده ملوش لازمة والله ما عارف أقولك اى ,أزاى العكس دى أول مرة أشوفها

قديم 31-03-2011, 11:12 PM
الصورة الرمزية سالم سلامه
سالم سلامه سالم سلامه غير متواجد حالياً

سالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond repute

ربنا ميحرمكش من الحج ومن خبطاته ويعيش ويخبط
قديم 31-03-2011, 11:19 PM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 3bd0 مشاهدة المشاركة

انا أبوس ايدي وش و ضهر وأصلي ركعتين شكر كمان اني معايا عربية أصلا
انت كده جبت من الاخر والمفيد
قديم 01-04-2011, 04:25 AM
الصورة الرمزية 3bd0
3bd0 3bd0 غير متواجد حالياً

3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالد دبي مشاهدة المشاركة

هههههههههههههه ياعم قول الحمد لله وكويس انها من الوالد مش من حد تاني لأني لو عندي نيسان ارمادا في مصر وحد عدى من جنبها هقتله شر قتله هههههههههههههه ربنا يخليهولك يارب

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmffor مشاهدة المشاركة

بالنسبة لحجم العربيةو شوارع مصر - توقع الاسوأ في الطريق - متفيصش بدري يا عبد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mesho70 مشاهدة المشاركة

- من توقيعك نقدر نقول انك فالخليج وغالبا ً السعودية
- واظن ان الامور دى عادى يعنى خربشة وحكة مش بتفرق كتير معاهم
انا فعلا عايش حاليا في الخليج، بس مش في السعودية ، في البحرين. هوا مش باين من اللوحة ولا إيه
بس العربية خدت أول شهر في حياتها تليين، وتاني شهر كانت في مصر وبعد كده رجعت هنا، عاملنا بيها حوالي 8000 كيلو في الشهرين دول، اتحكت 3 حكات في مصر منهم 2 وانا سايقها (مش غلطتي والله) والتالتة تبقى رقم 2 اللي انا وصفتها فوق
البحرين غير السعودية خالص في موضوع الحكات ده، مابيعدوهاش اساسا في الفحص بتاع تجديد الرخصة، والناس هنا محترمة جدا في سواقتها زي البلاد الغربية بالظبط، وبالتالي بتلاقي عندنا معظم العربيات بتلمع والناس بتلاحظ اي حكة او خبطة بسرعة.

ألف شكر على مروركم، شرفتوني

I love my MaDa
قديم 01-04-2011, 08:58 AM
الصورة الرمزية 3bd0
3bd0 3bd0 غير متواجد حالياً

3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sad-bird مشاهدة المشاركة

لا هيقولهم اصل واحد زهقني في عيشتي قلت اعلمه الادب
المادا على ما يشرفو عياله هتكون بقت كهنة
ههههههههههههه
هههههههههههههههههه
لا يا باشا مفيش هزار في الطيارات، دي أرواح ناس
المادا ان شاء الله هاتبقى أنتيكة جميلة كده في جنينة بيتي من ورا
ادعيلي انتا بس أجيب طيارة اخر موديل

I love my MaDa