العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > نوبيرا

نوبيرا

قديم 30-12-2010, 11:44 AM
nilesmile nilesmile غير متواجد حالياً

nilesmile has a spectacular aura aboutnilesmile has a spectacular aura about
افتراضي رد: جلب المقصات نوبيرا 1

شكرا على الردود يارجاله و الله انتو جدعان موووت .... انا حجيبلكوا من الاخر اللى انا عملته و ظبط و الحمدلله ميه ميه عشان انا طلع 3 تربتيتى فى الموضوع ده المهم نهايته ... انا جبت جلب مقصات اصلى GM بتاعة نوبيرا لقيتهم بالعافيه عند واحد اسمه الخواجه فى شارع البحر الاعظم فى الجيزة ب 130 جنى اشطه .... و روحت للعفشجى (تحت بيتنا ) المهم فكللى المقصات و قاللى سليمه قولتله اشطه و المهم الحل من النهايه خلى العافشجى يفك
1- المقصات(و هى تحتوى على بيض المقصات و الجلب ) ملحوظه مهمه جدا : لو بيض المقصات تمام يبقى اشترى جلب مقصات بس اما لو بيض المقصات بايظ يبقا لازم المقصات تتغير 2-خلى العفشجى يفك البارات
3 - خد البارات و المقصات و الجلب الجديده الGM و روح لخراط محترم و قولو كالتالى
يا عم الحج اكبسلى 3 حاجات بيض المقصات و الجلب الجديده و البارات ...... و حياخد 60 جنى اشطه .... بكدا من الاخر يبقا انتا خلقت مقصات جديده احسن الف مليون مرة من اللى مضروبه فى السوق .....ثم ارجع تانى للبيه العفشجى خليه يركب المقصات و البارات و قوله يقرطلك على العفشه كلها .... ثم خد عزيزة .... يعنى النوبيرا .... و روح على اقرب واحد بتاع زوايا كمبيوتر .... و قوله ظبط ياريس .... بكدا يبقا انتا خلاص انجزت جدا جدا جدا و شكرا لكل الشباب
قديم 17-01-2011, 03:36 PM
EZZ2006 EZZ2006 غير متواجد حالياً

EZZ2006 is a jewel in the roughEZZ2006 is a jewel in the roughEZZ2006 is a jewel in the roughEZZ2006 is a jewel in the rough

3333333333
قديم 17-01-2011, 05:05 PM
Xpert Xpert غير متواجد حالياً
من انا؟: بيشو
التخصص العملى: تاجر قطع غيار سابق
هواياتي: هاوي سيارات

Xpert is a name known to allXpert is a name known to allXpert is a name known to allXpert is a name known to allXpert is a name known to allXpert is a name known to all

سمعت ان فيه جلب في البي ام بتركب عليها تقريباً ..

Why?...Cause I can
The Raise of the Don ... Don Johnny

Don Capone

Everything is personal ...every bit of Business , every piece of Crap every Man has to eat everyday of his Life is personal..

///

قديم 18-01-2011, 12:11 PM
EZZ2006 EZZ2006 غير متواجد حالياً

EZZ2006 is a jewel in the roughEZZ2006 is a jewel in the roughEZZ2006 is a jewel in the roughEZZ2006 is a jewel in the rough

السلام عليكم ورحمة الله

انا كتبت تجربتي بالتفصيل الممل وبعتها بس اظاهر اتمسحت عشان كدا كتبت 3333333

المهم

يوجد جلب للمقصات عبارة عن 4 جلب

2 جلبة مسمطة دول تجبهم كوري أصلي وهما الجلبتين الصغيرتين.

2 جلبه نصف مسمطة دول تعملهم عمولة انا عملتهم انا في بورسعيد رحت لواحد عملهم لي ايطالي مسمط كامل بتوع فيات.الجلبتين الكبار.

2 جلدة اتزان كوري اصلي

هوا الموضوع دا خد مني 190 ج بالمصنعية بس اهم حاجة متدفعش حاجة تاني في الموضوع دا وتنساة تماما.
قديم 18-01-2011, 12:19 PM
الصورة الرمزية ابو جودة
ابو جودة ابو جودة غير متواجد حالياً
من انا؟: متواضع لله
التخصص العملى: احدى شركات الغاز
هواياتي: قيادة السيارات

ابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant future

مشكورررررررررر