العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > أطقم الصوت والمالتى ميديا

أطقم الصوت والمالتى ميديا منتدى خاص بتعديلات اطقم الصوت الكاسيت وال CD وال DVD وشاشات العرض وجميع نظم المالتى ميديا والصوتيات

قديم 07-11-2009, 07:09 PM
الصورة الرمزية lol
lol lol غير متواجد حالياً
من انا؟: كبير اخصائية ال getz
التخصص العملى: مدير تجارى لموزع معتمد هيونداى
هواياتي: cars- speed - swimming -computer

lol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant future
افتراضي رد: عايز آراءكم في ساوند سيستم جديد

بص ياباشا فى كاسيت بايونير اسمه 6600 ده هاتلاقيه فى بورسعيد عامل 1800 مستعمل وانت وشطارتك فى الفصال
ده من افضل عدد الصوت الموجوده
اعمل رف خشبى ورا حط فيه 4 سماعات بايونير السماعتين عاملين فى حدود 350 او اقل مش فاكر
بص عشان فى بياعين يقولك جى ام وات عالى ومعرفش ايه وكلام غريب انت امسك السماعه وبص فى المغنطيس بتاعها وشوف ال rms بتاعها كام وتضرب فى 4 الرقم ده هو اللى على اساسه هاتجيب الجى ام مبدئيا احتمال هايبقى الجى ام 400 وات تجيب جى ام كينوود 400 وات 4 channel كده الصوت تمام اوى عايز بقى ال bass فى حاجة معقولة اوى وهايدى الصوت المظبوط هاتجييب صباية بايونير 1200 وات وتجيبلة tube بتاعت البازوكا ودى على جى ام كينوود 600 وات وممكن 400 ولو عايز bass اكتر يبقى 2 بازوكا من اللى انا قلتلك عليهم والجة ام يبقى 1000 وات

live for nothing
die for something
قديم 10-11-2009, 03:06 PM
الصورة الرمزية samer-proton
samer-proton samer-proton غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب
هواياتي: التخميس و الاميركاني ;)

samer-proton is a jewel in the roughsamer-proton is a jewel in the roughsamer-proton is a jewel in the rough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lol مشاهدة المشاركة

بص ياباشا فى كاسيت بايونير اسمه 6600 ده هاتلاقيه فى بورسعيد عامل 1800 مستعمل وانت وشطارتك فى الفصال
ده من افضل عدد الصوت الموجوده
اعمل رف خشبى ورا حط فيه 4 سماعات بايونير السماعتين عاملين فى حدود 350 او اقل مش فاكر
بص عشان فى بياعين يقولك جى ام وات عالى ومعرفش ايه وكلام غريب انت امسك السماعه وبص فى المغنطيس بتاعها وشوف ال rms بتاعها كام وتضرب فى 4 الرقم ده هو اللى على اساسه هاتجيب الجى ام مبدئيا احتمال هايبقى الجى ام 400 وات تجيب جى ام كينوود 400 وات 4 channel كده الصوت تمام اوى عايز بقى ال bass فى حاجة معقولة اوى وهايدى الصوت المظبوط هاتجييب صباية بايونير 1200 وات وتجيبلة tube بتاعت البازوكا ودى على جى ام كينوود 600 وات وممكن 400 ولو عايز bass اكتر يبقى 2 بازوكا من اللى انا قلتلك عليهم والجة ام يبقى 1000 وات
الف شكر ياباشا

بروتون = صفقة رابحة
قديم 10-11-2009, 06:49 PM
الصورة الرمزية lol
lol lol غير متواجد حالياً
من انا؟: كبير اخصائية ال getz
التخصص العملى: مدير تجارى لموزع معتمد هيونداى
هواياتي: cars- speed - swimming -computer

lol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant future

ah sa7e7 law mosh 3ayz t7for lelsam3at 23ml raf wa2f bas entakda hatl3'y elmraya ely fe elnos
bas elsoot hayb2a a7la ma3 wegood bazoka or 2 fe elshanta

live for nothing
die for something
قديم 18-11-2009, 12:59 PM
الصورة الرمزية Mi3d3
Mi3d3 Mi3d3 غير متواجد حالياً

Mi3d3 is on a distinguished road

حلو الكلام