العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 11-11-2010, 10:01 AM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اية اطرف موقف حصلك مع بداياتك فى السواقة ؟؟؟؟

بس بجد الواحد ضحك على المواقف دى ضحك مش ممكن

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 11-11-2010, 12:00 PM
_amr.mostafa_ _amr.mostafa_ غير متواجد حالياً

_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute

انا كنت سايق عربية ابويا ..وهي كورسا سيدان 2003 .في السعودية ....وكان قاعد جنبي المهم

فيه فتحة لازم ادخلها ...وانا ماشي على 70 ...والفتحة 90 درجه بقه وديقه ...

ببص في المرايا عشان اهدي لاقيت واحد بنص نقل لازق فيا .قلت لو هديت

هيلبس فيا رحت انا

بقه بذكائي رحت عامل ايه ...قمت ماخد الملف الديق جدا على السرعه اللي انا بيها

ابويا ...يابن .......خت تهزيئ يوميها .....
قديم 11-11-2010, 01:57 PM
الصورة الرمزية mustafa mahmoud
mustafa mahmoud mustafa mahmoud غير متواجد حالياً
من انا؟: مجنون دريفت
التخصص العملى: طالب بكلية هندسة
هواياتي: رياضة السيارات

mustafa mahmoud has a spectacular aura aboutmustafa mahmoud has a spectacular aura aboutmustafa mahmoud has a spectacular aura about

مرة راجع من ميدان سفير رايح على شارع هارون و طاير على 80 باين مرة واحد لقيت واحد خد غرزة ادامى و الى ادامو فرمل مرة واحدة عشان الاشارة بقت حمرا و ده فرمل و انا كنت بولع سجارة و واخد بالى من الطريق و هديت عشان ياخد الغرزة و صاحبنا ده وقف و انا ببص معرفتش اعمل ايه كان خلاص الى حصل حصل ببص لقيت عربييتى داخلى على عربيتو و طالعت فوق الاكصدام بتاعه و هو دخل فى الى ادامو و ساعتها كنت 17 سنة و مش معايا رخصة اتصل بصحابى جم قالولى اعمل انك هتركن العربية و اجرى قلت لا اتصلت بأبويا جه بيصب على العربيات الى مخبوطة و عربيتنا قعد يضحك عشان الى كانت ادامى الاوبل اكصدام و الشنطة اتند و الشكمان وقع و الكبوت راح مشوار و الاكصدام الادام هو كمان و الريتاتير و اللانسر الى ادامو اكصدام و شنطة و الى حصل عندى الفانوس اليمين اتكسر و الكبوت دخل جوة سنة
قديم 11-11-2010, 02:02 PM
الصورة الرمزية mustafa mahmoud
mustafa mahmoud mustafa mahmoud غير متواجد حالياً
من انا؟: مجنون دريفت
التخصص العملى: طالب بكلية هندسة
هواياتي: رياضة السيارات

mustafa mahmoud has a spectacular aura aboutmustafa mahmoud has a spectacular aura aboutmustafa mahmoud has a spectacular aura about

موقف تانى مرة راكب مع ابن عمى التاكس و هو لانسر 2008 و معدل فيه حجات رهيبة واحد ابن حلال راكب مرسيدس 280 الى بعد التمساحة على طول جاى من ورا و طش طش طش و نزل كان راجل محترم جدا بدلة و شياكة و كدة قالو اركن على جمب و الى انت عايزو هاعملو جه يركن بتاع المرسيدس راح واخد العربية و جرى و نجرى وراه فص ملح و داب
قديم 11-11-2010, 06:58 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mustafa mahmoud مشاهدة المشاركة

موقف تانى مرة راكب مع ابن عمى التاكس و هو لانسر 2008 و معدل فيه حجات رهيبة واحد ابن حلال راكب مرسيدس 280 الى بعد التمساحة على طول جاى من ورا و طش طش طش و نزل كان راجل محترم جدا بدلة و شياكة و كدة قالو اركن على جمب و الى انت عايزو هاعملو جه يركن بتاع المرسيدس راح واخد العربية و جرى و نجرى وراه فص ملح و داب

لا ملعوبة بجد حلوة

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ