العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO

شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO دايو - شيفرولية الكورية daewoo يشمل سيارات دايو وشيفروليه المصنعة في كوريا ( لانوس - نوبيرا - أفيو - أوبترا......إلخ)

مشاهدة نتائج الإستطلاع: ما هو تقييمك لوكيل شيفروليه و مراكز الخدمه
سئ (لن أذهب إليه تاني، حاروح لميكانيكي متخصص) 35 26.32%
سئ ( سأذهب إليه تاني، معنديش بديل) 38 28.57%
جيد 40 30.08%
ممتاز 20 15.04%
المصوتون: 133. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 25-09-2009, 03:44 AM
الصورة الرمزية auto5truck
auto5truck auto5truck غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان متطلع للأفضل لى و لمجتمعى الأنسانى
التخصص العملى: مدير صيانة أسطول سيارات
هواياتي: صيد السمك

auto5truck is a splendid one to beholdauto5truck is a splendid one to beholdauto5truck is a splendid one to beholdauto5truck is a splendid one to beholdauto5truck is a splendid one to beholdauto5truck is a splendid one to beholdauto5truck is a splendid one to behold
افتراضي رد: ما هو تقييمك لوكيل شيفروليه و مراكز الخدمه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة foolh_old_man2010@yaho.co مشاهدة المشاركة

كل مااذهب الى توكيل يعنى مركز خدمه بعد البيع بيقولو لانوس التاكسى مش عندنا فى التوكيل المركزى شفروليه يعنى بيستعروم من التاكسى رغم ان االسياره هى نفس الملاكى ptmnlo123per144
الموضوع ده لأنه لو فية عيب فى الضمان فى اللانوس التاكسى بالذات ما فيش مركز خدمة هيقوم بالأصلاح و ده بطلب جنرال موتورز فكل التاكسى متحول على هذه الورشة و هى مختصة بالتاكسى و النقل يعنى السيارات التجارية لأن الخدمة هناك سريعة جداً نظراً لطبيعة هذه السيارات من أهمية السرعة و الأنجاز فى الوقت و عدم التعطيل و أنا زرت الورشة دى أتر من مرة بحكم عملى.

أحلى بلد ..... بلدى أشجع ولد ..... ولدى
يا مصر يا عمرى يا بسمتى و فجرى

قديم 25-09-2009, 03:56 AM
الصورة الرمزية auto5truck
auto5truck auto5truck غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان متطلع للأفضل لى و لمجتمعى الأنسانى
التخصص العملى: مدير صيانة أسطول سيارات
هواياتي: صيد السمك

auto5truck is a splendid one to beholdauto5truck is a splendid one to beholdauto5truck is a splendid one to beholdauto5truck is a splendid one to beholdauto5truck is a splendid one to beholdauto5truck is a splendid one to beholdauto5truck is a splendid one to behold

أى توكيل فية هذا الكم من السيارات التى تدخل يومياً للأصلاح لازم تحصل فية المشاكل الخاصة بعدم أعطاء العميل حقة من الأهمية و المشكلة دى حصلت مع أبو الفتوح فى دايو و أن كنت غير متأكد فى الأسبيرانزا حالياً كما تحدث عند غبور هيونداى أبو رواش و فى كل ورش صيانة الميتسوبيشى و تويوتا أيجيبت و دايهاتسو مصر و عز العرب و أبو غالى و حتى البافارية.

أحلى بلد ..... بلدى أشجع ولد ..... ولدى
يا مصر يا عمرى يا بسمتى و فجرى

التعديل الأخير تم بواسطة auto5truck ; 25-09-2009 الساعة 03:58 AM
قديم 12-10-2009, 12:20 PM
الصورة الرمزية flashfox
flashfox flashfox غير متواجد حالياً
من انا؟: fox

flashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of light

يعني ايه مش مدي العميل حقه هو لو مش قادر يقفل ويخلصنا دا انا عندي عقدة من عدم الاحترام اللي بيحصل جوة دا انا رحت عشان استفسر بس عن قطع الغيار وكدة واشوف اللي بيحصل عشان اشتريها طهقوني ومعرفتش حاجة في الاخر دة توكيل الادا معملهاش
قديم 12-10-2009, 01:05 PM
m_o_sakr m_o_sakr غير متواجد حالياً

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute

dol 3alm btstahbel, siana ay klam w nsb w flos kter w 5las, al eh, 3rbia chevrolet!!!!, mnhm llah
قديم 01-12-2009, 01:50 PM
amr_sophy amr_sophy غير متواجد حالياً

amr_sophy is on a distinguished road

أنا لسه رايح التوكيل بتاع شيفورلية يوم 14-12-2009 ربنا يستر.
برجاء لو حد يعرف حد هناك ويخدمنا يبقا ربنا يجزيه خير أو يفيدني أول لما اروح أعمل ايه يبقا كتر خيره ويكون في ميزان حسناته
ارسلي بس رساله وأنا أكلمك .
المهندس عمرو صبحي
رقم الموبيل 0101924152- 0116664299

التعديل الأخير تم بواسطة amr_sophy ; 01-12-2009 الساعة 01:53 PM