العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > A 113

قديم 03-11-2009, 11:35 AM
myghost myghost غير متواجد حالياً

myghost is on a distinguished road
افتراضي Speranza A213

السلام عليكم،

حد يعرف ايه اخبار ال speranza a213
أنا مش عارف عنها حاجة، بس في قدامي فرصة عربية موديل 2008 عاملة 12000 km بس مش عارف سعرها كام؟

يا تري سعرها كام في السوق دلوقتي، وهي عربية حلوة ولا لأ، أنا في الحقيقة معرفش حاجة في سوق السيارات

أنا من اللي قريته عرفت أن معظم عيوبها في شكلها، وان مفيش منها موديلات جديدة فهتكون متعبة في قطع غياراها وصيانتها، والناس بتقول أن اختها 113 أحسن منها. الفكرة أن العربية دي بتاعة قريبي وهو مسافر معظم الوقت فهي استخدامها كويس جدا ولسه جديدة يعتبر و سعرها في حدود المعقول

في ناس بتقولي لأ متجبهاش وهاتلك حاجة مستعلة زي لانوس، بس أنا شايف ان الجديد أحسن من القديم مهما كان

ايه رأيكم؟؟
قديم 03-11-2009, 11:42 AM
tefa_king1 tefa_king1 غير متواجد حالياً
من انا؟: mostafa rabea
هواياتي: cars,races

tefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: Speranza A213

لا متجبهاش مش مونتشره انا راى مع الناس الى بتقوا هات لانوس مش هاتتعب فى صيانتها و قطع غيارها
قديم 20-10-2010, 06:48 PM
الصورة الرمزية ابن فنان
ابن فنان ابن فنان غير متواجد حالياً

ابن فنان is a name known to allابن فنان is a name known to allابن فنان is a name known to allابن فنان is a name known to allابن فنان is a name known to allابن فنان is a name known to all

113 احسن منها بكتيرررررررررررررر
قديم 23-10-2010, 12:47 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

لالالا نصيحة ابعد عنها اوحش موديل اسبرانزا
قديم 08-09-2013, 03:51 PM
feen123 feen123 غير متواجد حالياً

feen123 will become famous soon enough

والله انا كمان كنت عايز اشتريها ونفسى اعرف هى حلوة ولا لا
وعلى فكرة سعر الموديل ده عامل 35 الف بحاله جيده جدا