العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > موضوعات متميزة

موضوعات متميزة لا يسمح للأعضاء بنشر موضوعات بهذا القسم

قديم 19-08-2009, 08:45 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حكايتي مع البطاريه

لا حول ولا قوة الا بالله ! مصدقك يا أبوصلاح والله لآنى حضرت واقعه واحده حسدت واحد قدامى

مات على طول والله على ما أقول شهيد ! لذلك كويس انها جت فى الخروف ولا جاتش فيك !

والآخ حازم بتقول بتؤمن بالحسد ؟ طبعآ لازم كلنا نؤمن بيه اذا كنت تؤمن بالله وكتبه ورسله !

دى حاجه مافيهاش شك ! والبنى آدم ممكن يحسد نفسه ! وحتى الحيوان ممكن يحسد بنى آدم !

ولما نتقابل ممكن أحكيلكم على القصص دى !

د/ بولبولان ptmnlo123per122

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127
قديم 19-08-2009, 08:50 PM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute

ptmnlo123per1106ptmnlo123 per1106ptmnlo123per1106pt mnlo123per1106ptmnlo123pe r1106

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr. Bolbolan مشاهدة المشاركة

لا حول ولا قوة الا بالله ! مصدقك يا أبوصلاح والله لآنى حضرت واقعه واحده حسدت واحد قدامى

والآخ حازم بتقول بتؤمن بالحسد ؟ طبعآ لازم كلنا نؤمن بيه اذا كنت تؤمن بالله وكتبه ورسله !

دى حاجه مافيهاش شك ! والبنى آدم ممكن يحسد نفسه ! وحتى الحيوان ممكن يحسد بنى آدم !

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات
قديم 19-08-2009, 08:52 PM
salahabdelnabi salahabdelnabi غير متواجد حالياً

salahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these parts

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr. Bolbolan مشاهدة المشاركة

اهى الست دى تستاهل تخزيق عنيها الاول وبعدين تعدم زاى سليمان الحلبى رحمة الله عليهptmnlo123per111
فعلا الحسد ممكن يعمل كل ده
وربنا يسترها معانا ويكفينا شر حاسد اذا حسد
حادرجا بدرجا من كل عين زرجا هههههههههه

عجبي علي العجب العجيب العجاب
لما الحقيقة تطل بعد احتجاب
و تروح و تحلا وفجأة تصبح مفيش
كمثل طراطيش بحر ياما خد و جاب

عجبى !!( صلاح جاهين )
قديم 19-08-2009, 10:05 PM
الصورة الرمزية bostato
bostato bostato غير متواجد حالياً

bostato is a name known to allbostato is a name known to allbostato is a name known to allbostato is a name known to allbostato is a name known to allbostato is a name known to all

ربنا يكفينا شر الحسد
بس والله انت ممكن تكتب روايات لأن طريقتك في السرد جمسله ومنظمه
ربنا يكفيك شر جشع التجار
قديم 20-08-2009, 09:11 AM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute

شكرا ليك يا حازم باشا على الموضوع الهايل و السرد الجميل
و الفائدة اللى عمت علينا جميعا

و بمناسبة الحسد فكرتنى باول عربية جبتها هنا فى الكويت و كانت مرسيدس زلمكة
كان راكب معايا بعد ما جبتها بيومين واحد بس اييييييه .. ماركة مسجلة عين مدورة نص قطرها 3 متر عمرها مخيبت مع حد و ده كان سنة 2003

المهم كنا فى رمضان و الدنيا زحمة مووت و العربيات راكنة يمين و شمال الشارع بعد ما صلينا التراويح بإمامة الشيخ مشارى العفاسى ربنا يكرمه

قلت اروح للعربية جرى و اخدها و اهرب قبل ما ييجى اخينا يركب معايا تانى .. الحمد لله ربنا سترها فى مشوار الذهاب و مش عاوز اخاطر فى مشوار العودة ...... فا رحت لقيت الباشا مستنينى عند العربية و بيبتسم ابتسامته الصفراء المعهودة .. كأنه كان عارف ابن الايه انى عاوز اهرب منه .
المهم و انا طالع من الركنة كنت راكن على يمين الطريق و مستنى عربية من اللى ماشيين تقف علشان اطلع .. المهم واحد ذووق وقف لى و انا لفيت الدركسيون شمال و طلعت و بلف الدركسيون يمين تانى .. ايدى اتزحلقت و جيت ادوس فرامل رجلى اتزحلقت برده و نزلت على البنزين آه والله و طلعت فوق الرصيف المقابل و الحمد لله ربنا سترها و كانت العربية اللى راكنة جنب الرصيف طلعت كنت لبست 2 تصليح مش تصليح واحد و دفعت فى الليلة دى ما يوازى الف جنيه مصرى ... ربنا ينتقم من اللى كان السبب
و بجد لما قرأت اللى حصل للاستاذ صلاح قلت دا انا كدة تمام قوى .. ايه يعنى طلعت فوق الرصيف .. دى حادثة سهلة دى حادثة هايلة

و ربنا يكفينا جميعا شر نوم البطاريات و الحسد طبعا

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!