العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > M11 , M12

قديم 11-03-2013, 03:35 PM
amr rady amr rady غير متواجد حالياً

amr rady has a spectacular aura aboutamr rady has a spectacular aura aboutamr rady has a spectacular aura about
افتراضي رد: أصحاب المعارض بتشتم فى الm11

انا معايا m12 موديل 2012 جامده جدا وعاوز ابيع او البدل ب اوتوماتيك
العربيه بجد فوق الروعه والله لو كان منها اتوتوماتيك انا كنت اشتريت
قديم 14-04-2013, 05:52 PM
الصورة الرمزية aftr
aftr aftr غير متواجد حالياً
من انا؟: أيمن راضى
التخصص العملى: فتى صيانه موبيل
هواياتي: pes 2012

aftr is a jewel in the roughaftr is a jewel in the roughaftr is a jewel in the roughaftr is a jewel in the rough
افتراضي رد: أصحاب المعارض بتشتم فى الm11

بص ياباشا العربيه معايه بقالها 3 سنوات 95 الف كيلو بسم الله ماشاء الله عربيه انا هقولك على قصه
واسف على الاطاله العربيه دى كنت بعتها وبعد مابعت العربيه جربت افيو لانوس فرنا اقسم بالله ان ندمت اخر ندم ان بعت العربيه دى فرق جامد فى كل حاجه شكل ثبات تحس انك راكب اسكودا والله ركبت الفيرنا اكنك قاعد على الارض ونفس الوضع اللانوس المهم تروح الايام وتيجى الايام
بعد مرور سنتين كنت بشوف العربيه مع الشخص اللى بعتها كنت حزين جداجدا حسيت ان اتسرعت فى البيع المهم فى مره قابلت الشخص اللى اشترى العربيه اخبار العربيه ايه قال تمام ناوى تبيع قال ناوى عشان ابنى الارض بتاعتى والحمد لله رب العالمين العربيه رجعت تانى اقسم بالله ان مستوى العربيه زى مابعتها ويمكن اعلى كمان ربنا يبارك بص يامان لو حابب تجرب عربيتى انا معنديش مانع فى اى وقت اخوك من الشرقيه انا كنت زيك كده وكنت محتار جدا فى بدايه الشراء