العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > M11 , M12

قديم 29-01-2013, 11:37 PM
الصورة الرمزية جمال عبدة
جمال عبدة جمال عبدة غير متواجد حالياً
من انا؟: ض.قوات مسلحة بالمعاش
هواياتي: السيارات .مجال الكومبيوتر

جمال عبدة is a name known to allجمال عبدة is a name known to allجمال عبدة is a name known to allجمال عبدة is a name known to allجمال عبدة is a name known to allجمال عبدة is a name known to all
افتراضي اية الفرق بين m11 ,m12

اخوانا الكرام اية الفرق بين العربيتين بيخلي m12 اغلي بالف جنية من m11 انا اللي لاحظتة ان ال12 باتنين شكمان و11 بشكمان واحد مع اني لاحظت ايضا ان 11 اوسع واكبر من 12 اية بقي الي بيخلي 12 اغلي من 11

اذا اردت شيئا بشدة فأطلق سراحة فان عاد فهو لك وان لم يعد فهو لم يكن لك من قبل

قديم 29-01-2013, 11:47 PM
الصورة الرمزية mostafa mamdouh
mostafa mamdouh mostafa mamdouh غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Specializing in cars
هواياتي: wrestling

mostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اية الفرق بين m11 ,m12

مفيش فرق فى اى حاجه غير الشنطه ... مع العلم ان ال m12 سحبها افضل نسبيا علشان وزنها اخف

قديم 30-01-2013, 12:31 AM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute

الفرق الوحيد ان ال m11 سيدان
و ال m12 i هاتشباك

مفيش اى فرق تانى
قديم 30-01-2013, 12:48 AM
الصورة الرمزية جمال عبدة
جمال عبدة جمال عبدة غير متواجد حالياً
من انا؟: ض.قوات مسلحة بالمعاش
هواياتي: السيارات .مجال الكومبيوتر

جمال عبدة is a name known to allجمال عبدة is a name known to allجمال عبدة is a name known to allجمال عبدة is a name known to allجمال عبدة is a name known to allجمال عبدة is a name known to all

انا في مرة قال لي مندوب ف شركة سيارات كبري ان سعر اعادة البيع بالنسبة للسيدان اوفر في البيع من الهاتشباك مش عارف دا صح ولا غلط مهو اللي مجنني ان مفيش فرق بين ام 11 وام 12 لية 12 غالية عنها هههههه هو دا اللي هايجنني انا شفت ام12 ومعايا ام11 بس الفرق دة ف السعر علامة ؟ ليا

اذا اردت شيئا بشدة فأطلق سراحة فان عاد فهو لك وان لم يعد فهو لم يكن لك من قبل

قديم 30-01-2013, 01:06 AM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جمال عبدة مشاهدة المشاركة

انا في مرة قال لي مندوب ف شركة سيارات كبري ان سعر اعادة البيع بالنسبة للسيدان اوفر في البيع من الهاتشباك مش عارف دا صح ولا غلط مهو اللي مجنني ان مفيش فرق بين ام 11 وام 12 لية 12 غالية عنها هههههه هو دا اللي هايجنني انا شفت ام12 ومعايا ام11 بس الفرق دة ف السعر علامة ؟ ليا
سعر اعادة البيع بالنسبة للسيدان افضل لانها منتشره اكتر من الهاتشباك

الهاتشباك اغلى الف جنيه
وده يرجع لنظرية بيقلدوا فيها الاوروبين و هى ان السيارات الهاتشباك او الاستيشن واجون اغلى من السيدان