العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA

كيا KIA احد اعمدة عملاق الصناعة الكورى اندمجت مع هيونداى لتصبح اكبر مجموعة فى كوريا الجنوبية بينما بدات باعادة تجميع موديلات مازدا القديمة من اشهر الموديلات بيكانتو - سيراتو - ماجنتيس - كارينز - ريو - اوبيروس - كارنفال - سورانتو

قديم 09-11-2012, 04:15 PM
ahmedkolaly ahmedkolaly غير متواجد حالياً

ahmedkolaly is a jewel in the roughahmedkolaly is a jewel in the roughahmedkolaly is a jewel in the roughahmedkolaly is a jewel in the rough
افتراضي رد: قطع سيفيا سليمه جدا وزياده عندي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sharooo مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
شوف يا باشا ممكن تروح الحرفيين وتدور عليه ف الحرفيين هتلاقيه في حدود 200 جنيه بس هو نادر جدازهو ليه 3 قواعد وهتلاقيه بدون كشاف فرامل ومكتوب عليه SEPHIA IIعند القاعده الي ف النص
او ممكن تشوفه عند شركه تارجت0123466882 او 0100208523 وهم هيجيبوهولك انشاء الله
على فكرة تارجت ده اللى فى شارع فيصل بيبع غالى جدا جداعن اى حد وايضا حاجته معظمها واخد علب اصلى
قديم 09-11-2012, 07:51 PM
الصورة الرمزية sharooo
sharooo sharooo غير متواجد حالياً
من انا؟: سعادتي في مساعده الناس وحل مشاكلهم المستعصيه
التخصص العملى: الاشراف على شركات صيانه وعمرات محركات الديزل
هواياتي: صيانه السيارات-تكنولوجيا محركات البنزين والديزل-الكره الطائره

sharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: قطع سيفيا سليمه جدا وزياده عندي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedkolaly مشاهدة المشاركة

على فكرة تارجت ده اللى فى شارع فيصل بيبع غالى جدا جداعن اى حد وايضا حاجته معظمها واخد علب اصلى
السلام عليكم
للاسف الشديد جدا
تارجت كانو بيبيعو باسعار ممتازه لكن دلوقتي بقو غاليين جدا جدا
انا رحت اشتري مصطر فرامل عمومي برايدقالي 250 قلتله عند ابو زيد وحلمي سليمان ب 220 وعند السرساوي ب 230 وانا مش بقولك اكرمني وبيعلي ارخص منهم لكن على الاقل انا بحب اشتري منك فبيعلي زيهم . هتبيعلي زيهم وللا لا
رفض وقالي انت كده بتتكلم في حجات بتزعل!!!!
يعني انا الي غالطان كمااان!!!
قلتله انت لو مكاني هتدور على الارخص وخاصه لما يكون نفس الماركه وعموما انا اسف يا سيدي لو كنت زعلتك وسلام عليكم
اشتريته من احمد الخواجه على البحر الاعظم ب 175 جنيه!!!!
الغريب في الموضوع انكو لو راجعتو تاريخ دخول تارجت للمنتدى هتلاقو اني كنت بدعمهم جدا عشان معاملتهم واسعارهم...بس احنا لما بنغتني بنتغير زي المنير برضه بتاع قطع الغيار .......سبحان الله على الانسان

اتق لله حيثما كنت...واتبع السيئه الحسنه تمحها...وخالق الناس بخلق حسن
اللهم احسن وقوفنا بين يديك ولا تخزنا يوم العرض عليه
اللهم اغفر لنا ولوالدينا ولمن له حق علينا