العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > برليانس Brilliance

برليانس Brilliance بريليانس Brilliance من الشركات الصينية الجديدة التى حققت نجاحاً كبيراً فى فترة صغيره نتجية تعاونها مع الشركة البافارية وتقديمها لموديلات بجودة متميزة وتصميمات حديثة اوروبية الطابع BS6 -BS4 - BC3 - FRV - سبليندور

قديم 10-06-2010, 12:34 AM
(^_^)ShaDoW(^_^) (^_^)ShaDoW(^_^) غير متواجد حالياً

(^_^)ShaDoW(^_^) is on a distinguished road
افتراضي رد: اى معلومات عن الfrv انا تحت امركم

السلام عليكم
انا ليا استفسار صغير ياريت حضرتك تفيدني فيه لو ممكن ..
انا معجب جدا بالعربيه دي وكنت خلاص نويت اني اشتريها ان شاء الله .. بس سمعت حاجه كدا قلت اتأكد الاول .. فياريت حضرتك تقولي وبكل صراحه لان طبعا الانكار مش هيفيدك ههههه
انا سمعت انها خفيفه جدا
مس متسقره ع الارض
واللي قالي قال انو لما ركبها كان حاسس انو راكب مركب في النيل
ياريت حضرتك تفيدينا في الموضوع دا

وشكرا
قديم 11-06-2010, 01:38 AM
khaledazizeg khaledazizeg غير متواجد حالياً

khaledazizeg is a splendid one to beholdkhaledazizeg is a splendid one to beholdkhaledazizeg is a splendid one to beholdkhaledazizeg is a splendid one to beholdkhaledazizeg is a splendid one to beholdkhaledazizeg is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة (^_^)ShaDoW(^_^) مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
انا ليا استفسار صغير ياريت حضرتك تفيدني فيه لو ممكن ..
انا معجب جدا بالعربيه دي وكنت خلاص نويت اني اشتريها ان شاء الله .. بس سمعت حاجه كدا قلت اتأكد الاول .. فياريت حضرتك تقولي وبكل صراحه لان طبعا الانكار مش هيفيدك ههههه
انا سمعت انها خفيفه جدا
مس متسقره ع الارض
واللي قالي قال انو لما ركبها كان حاسس انو راكب مركب في النيل
ياريت حضرتك تفيدينا في الموضوع دا

وشكرا
انا اول مرة اسمع الكلمة ديه
داه من اهم الاشيء الى خلتنى اجيب العربية التانية الشاسية الالمانى والثبات الممتاز
قديم 11-06-2010, 01:40 AM
khaledazizeg khaledazizeg غير متواجد حالياً

khaledazizeg is a splendid one to beholdkhaledazizeg is a splendid one to beholdkhaledazizeg is a splendid one to beholdkhaledazizeg is a splendid one to beholdkhaledazizeg is a splendid one to beholdkhaledazizeg is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmegypt2010 مشاهدة المشاركة

ازيكم يا جماعة ...
أولا أحب اشكر كل مشاركاتكم واقتراحاتكم ومواضيعكم لاني بسبب تجارب الناس على المنتدى مع الـ FRV الحمد لله بقيت من ملاكها ولله الحمد
بس فيه مشكلة بسيطة قلقان منها شوية ... الكاسيت CD اللي في العربية ساعات بيعلق مع الاسطوانات وبلاقي الصوت اختفى فجأة ... بعد انا اطلع الاسطوانة وادخلها كتير اوي ومرة من المرات ألاقي الاسطوانة اشتغلت تاني
حد يفيدني يجماعة يكون العيب ده من الكاسيت نفسه وحش وعايز يتغير في الضمان ولا فيه حاجة معينة ؟ مع العلم ان المشكلة دي مع الاسطوانات بس والراديو ماشي زي الفل ............ وألف شكر
بص حضرتك المشكلة ديه هيحلوهالك ان شاء الله وماتقلقش بس المشكلة انهم هيخدوا منك الجهاز وهيجيبوهولك بعد اسبوع يأما حضرتك تستنى وتسجل اسمك هناك لغاية اما تيجى الدفعة الى جاية
قديم 26-06-2010, 04:38 PM
Dr.Khaled Youssef Dr.Khaled Youssef غير متواجد حالياً

Dr.Khaled Youssef has a spectacular aura aboutDr.Khaled Youssef has a spectacular aura about

كنت عاوز اعرف هل الموتور متسوبيشى فعلا ام تكنولوجيا فقط؟
قديم 27-06-2010, 01:05 AM
جاسر مقدام جاسر مقدام غير متواجد حالياً

جاسر مقدام is on a distinguished road

مبروك اخي الفاضل على الخطوبة ولو انها متأخرة وربنا يسهالها معاك وتكون عريس دلوقتي
انا اقتنعت تمام بالبريليانس ولكن محتار بين frv و FSV اجيب مين فيهم وياريت اخر سعر ليها لان لقيت السعر في مجلة عربيتي اقل بكتير من موقع كونتاكت كار

الكلمات الدليلية
برليانس