العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 12-01-2013, 02:32 AM
elsaody1980 elsaody1980 غير متواجد حالياً

elsaody1980 is on a distinguished road
عاجل الباشا سيف

السلام عليكم يااستاذنا بجد كتر الف خيرك لتعبك الدائم ومن اول مافتح الموقع وانا معاكم
المهم ياباشا الاول الظروف كالاتى
بطاقه 6اكتوبر رخصه سياره اوبل مرور اكتوبر. رخصه عمل بالسعوديه.وصل مياه وغاز لشقه فى 6 اكتوبر باسم والدى..ايصالات مياه وغاز وكهرباء لبيت اخر 3 ادوار ولكن فى المحله الكبرى
وكل اخواتى مهندس ودكتوره اسنان بس مسافرين وابويا وامى بقالنا سنين وانا نزلت بس من 3 سنين كده ..عقد راتب ابي فى شركه بالسعوديه وموثق فى الخارجيه..انا اعمل فى عمل خاص بينا اراضى وكده وكمان بشتغل فى صيدليه بس فى المحله برضو..يعنى عادى اجيب بيانات راتب من الصيدليه..ومعايا صور بطاقات اخواتى وامى لكن جميعهم بجده..ده الظروف ظبطهالى وقولى اعمل ايه
ثانيا..انا املك اوبل استرا 2000 هبيعها وهدفع مقدم 35 لان باقى ثمنها هخليه عشان اصرف على ال هشتريها
المهم مقدم 35000 وشهرياا 700 ده اقصاه
وانا بقه عاوز شيروكى 2001 او بى ام 2000 او اكتافيا 2006 ااو اوبل فكترا 2005 يعنى هتكون السياره تقريبا فى حدود 85000
ياريت تدلنى اعمل ايه ولو مش هتتظبط فى فكترا 2003 كامله اتوماتيك ومثبت سرعه الاوبشن ال انت عارفه ال سعرها 62000
مع العلم صحيح يااستاذ سيف انا بطاقتى على عنوانى فى اكتوبر ولكن اقيم فى المحله لظروف عملى..
اتمنى ان تساعدنى ان اغير والاقى بي ام ولا شيروكى..وتبقى خدمه مش هنسهالك
بس فى حاجه انت لما تقولى عاوز كلام صريح عشان لو بعت سيارتى ومحصلش نصيب هتبهدل اوى ومش هلاقى زى عربيتى بصراحه فى موديلات 2000
فلازم يكون كل شئ جاهز والموافقه مثلا وواقف على المقدم ااقوم ابيع السياره فوراا فى يومين بالظبط لان عندى ال يشتريها فوراا
ده كل ظروفى يامعالى الباشا..واتمنى يارب ااقدر الاقى ال عاوزه
قديم 13-01-2013, 05:45 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الباشا سيف

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elsaody1980 مشاهدة المشاركة

السلام عليكم يااستاذنا بجد كتر الف خيرك لتعبك الدائم ومن اول مافتح الموقع وانا معاكم
المهم ياباشا الاول الظروف كالاتى
بطاقه 6اكتوبر رخصه سياره اوبل مرور اكتوبر. رخصه عمل بالسعوديه.وصل مياه وغاز لشقه فى 6 اكتوبر باسم والدى..ايصالات مياه وغاز وكهرباء لبيت اخر 3 ادوار ولكن فى المحله الكبرى
وكل اخواتى مهندس ودكتوره اسنان بس مسافرين وابويا وامى بقالنا سنين وانا نزلت بس من 3 سنين كده ..عقد راتب ابي فى شركه بالسعوديه وموثق فى الخارجيه..انا اعمل فى عمل خاص بينا اراضى وكده وكمان بشتغل فى صيدليه بس فى المحله برضو..يعنى عادى اجيب بيانات راتب من الصيدليه..ومعايا صور بطاقات اخواتى وامى لكن جميعهم بجده..ده الظروف ظبطهالى وقولى اعمل ايه
ثانيا..انا املك اوبل استرا 2000 هبيعها وهدفع مقدم 35 لان باقى ثمنها هخليه عشان اصرف على ال هشتريها
المهم مقدم 35000 وشهرياا 700 ده اقصاه
وانا بقه عاوز شيروكى 2001 او بى ام 2000 او اكتافيا 2006 ااو اوبل فكترا 2005 يعنى هتكون السياره تقريبا فى حدود 85000
ياريت تدلنى اعمل ايه ولو مش هتتظبط فى فكترا 2003 كامله اتوماتيك ومثبت سرعه الاوبشن ال انت عارفه ال سعرها 62000
مع العلم صحيح يااستاذ سيف انا بطاقتى على عنوانى فى اكتوبر ولكن اقيم فى المحله لظروف عملى..
اتمنى ان تساعدنى ان اغير والاقى بي ام ولا شيروكى..وتبقى خدمه مش هنسهالك
بس فى حاجه انت لما تقولى عاوز كلام صريح عشان لو بعت سيارتى ومحصلش نصيب هتبهدل اوى ومش هلاقى زى عربيتى بصراحه فى موديلات 2000
فلازم يكون كل شئ جاهز والموافقه مثلا وواقف على المقدم ااقوم ابيع السياره فوراا فى يومين بالظبط لان عندى ال يشتريها فوراا
ده كل ظروفى يامعالى الباشا..واتمنى يارب ااقدر الاقى ال عاوزه
اولا مقدم العربية المستعملة 50%
ثانيا حضرتك شقة 6 اكتوبر موجودة ولا مقفولة يعنى هينفع نعمل استعلام عليها ولا لا
ثالثا من هيضمن حضرتك لما جميع العائلة برة مصر وانت لازم يكون ليك ضامن
للاستفسار السريع
01225485222
قديم 14-01-2013, 05:02 AM

طلب رد: الباشا سيف

اولا شكرااا جدااا لمعاليك على ردك
ثانيا
الاول هوا لازم المقدم 50% يعنى مينفعش 40 او 45% حتى ..
غير كده ياباشا انا كنت شايف ردودك كتيير بيبقى سلسه ولها حلول مش عارف
ايه قفلتها
ثانيا..شقه اكتوبر موجوده وقاعد فيها اخت بنت فى اسنان اكتوبر ومعاها جدتى وصحابها
بس مش هينفع اروح استقبل حد فيها بس لو سالتم هتعرفو
وصلاتها معايا وصوره العقد
ثالثاا. هوا لازم ضامن ملهاش حل طب.حضرتك لازم الضامن من الدرجه الاولى
قديم 16-01-2013, 02:31 AM

للاهمية هل من احد قد يساااعدني ويدلنى

السلام عليكم
دلوقت ياباشا انا بطاقتى 6 اكتوبر ليا شقه هناك بس انا مقيم فى المحله
لان بشتغل هناك وليا بيت 3 ادوار فى المحله وشقه اكتوبر يعنى وصولات باسم والدى ووالدتى وصور بطاقاتهم
وبشتغل فى صيدليه خاصه وراتبي 2500
وهدفع مقدم 35000
وكل شهر 1000
وعاوز بي ام 318 موديل 2000 او 99
سعرهاا 85000
هل ينفع ؟؟
ارجو ابلاغى للتنفيذ الفورى
واهم شئ عندى سرعه التنفيذ لان انا معايا استراا زبونها بيتحايل عليا فلو قولت اوك
هبيعها ومش هعرف اكون من غير عربيه
بانتظار ردكم
محمد 01005577668
قديم 16-01-2013, 02:36 AM

عاجل السلام عليكم يااشباب

السلام عليكم
دلوقت ياباشا انا بطاقتى 6 اكتوبر ليا شقه هناك بس انا مقيم فى المحله
لان بشتغل هناك وليا بيت 3 ادوار فى المحله وشقه اكتوبر يعنى وصولات باسم والدى ووالدتى وصور بطاقاتهم
وبشتغل فى صيدليه خاصه وراتبي 2500
وهدفع مقدم 35000
وكل شهر 1000
وعاوز بي ام 318 موديل 2000 او 99
سعرهاا 85000
هل ينفع ؟؟
ارجو ابلاغى للتنفيذ الفورى
واهم شئ عندى سرعه التنفيذ لان انا معايا استراا زبونها بيتحايل عليا فلو قولت اوك
هبيعها ومش هعرف اكون من غير عربيه
بانتظار ردكم
محمد 01005577668