العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 04-12-2009, 11:02 PM
tefa_king1 tefa_king1 غير متواجد حالياً
من انا؟: mostafa rabea
هواياتي: cars,races

tefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شهادة حق

شكرا يا استاذ احمد على الرد

قديم 04-12-2009, 11:26 PM
الصورة الرمزية omnya
omnya omnya غير متواجد حالياً

omnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond repute

انت عندك حق و الله المنتدي ده من احسن المنتديات اللي دخلتها في حياتي و عمري ما ساهمت برأي
او مشاركه او اي حاجه في اي منتدي تاني بصراحه كنت بدخل مش فاهمه اصلا الكلام اللي كاتبينو
كله بيهبل و خلاص
انما هنا فعلا فيه فرق و اديكو شايفين كل يوم واحد يددخل يقول انا كنت داخل ادور علي عربيه بس ارتحتلكو
اقبلوني معاكو عضو او صديق
و للأمانه الاعضاض كلهم هنا ناس فوق المحترمين متضمنين مشرفين و مؤسسين طبعا
و لمصر موتورز
ptmnlo123per112ل ابو نورا
و انا ptmnlo123per1113لكل الناس اللي هنا.
و ربنا يديم علي مصر موتورز المحبه

"سيد الاستغفار"

اللهـــــم أنت ربي ، لا إله إلا أنت ،خلقتـني وأنـا عبــدك
وأنــا على عهدك ووعدك ما أستطعــــت ،
أعـوذ بك من شرما صنعــــت ،أبــــــوءُ لك بنعمتــــك ، وأبـــــوءُ لك بذنبي فاغفــــــر لي ،
فـــــــإنـــه لا يغفــــــر الذنوب إلا أنت
قديم 05-12-2009, 01:37 AM
الصورة الرمزية مظهر صفوت
مظهر صفوت مظهر صفوت غير متواجد حالياً
من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مخرج بالتليفزيون المصرى
هواياتي: القراءة.. وتشجيع الاهلى بجنووووووون

مظهر صفوت has much to be proud ofمظهر صفوت has much to be proud ofمظهر صفوت has much to be proud ofمظهر صفوت has much to be proud ofمظهر صفوت has much to be proud ofمظهر صفوت has much to be proud ofمظهر صفوت has much to be proud ofمظهر صفوت has much to be proud ofمظهر صفوت has much to be proud of

اجمل حاجة صدق واخلاص المشرفين على الاقسام المختلفة . وسعة صدرهم وتفانيهم بحب وهمة عالية فى الردود ودائما النصيحة الصادقة. بجد وحق وحقيق انتم افضل منتدى شاركت فيه واصبح من اولوياتى الدخول على المنتدى اكبر فترة ممكنة فى اليوم.بارك الله فيكم ودايما للامام
قديم 05-12-2009, 06:14 AM
tefa_king1 tefa_king1 غير متواجد حالياً
من انا؟: mostafa rabea
هواياتي: cars,races

tefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond repute

بجد أنا فرحت أوي أوي بالكلام ده ويا استاذ مظهر ألف شكر

قديم 05-12-2009, 06:25 AM
pro mada pro mada غير متواجد حالياً

pro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond repute

علي فكره يا تيفا انا كان في دماغي من فتره اعمل موضوع زي ده كده بس انت دايما سباق بالخير و ربنا يديم المحبه
و انا هعترف بحاجه
انا عملت ريجيستر في منتديات تانيه كتير و لكن
كلهم كوم و مصر موتورز كوم تاني و الله مش كلام
مصر موتورز بعتبره بيتي و الاعضاء اللي فيه اخواتي و صحابي
المنتديات التانيه كلها ممله جدا جدا و لكن هنا الوضع مختلف
مبزهقش من المنتدي ابدا و المنتدي جزء كبير و اساسي من حياتي
و انا هنا كسبت اصدقاء كتير و بعتز بصداقاتهم جدا
ده غير اني استفدت كتير جدا و بحاول جاهدا اني افيد الاعضاء قدر المستطاع
و في النهايه احب اقول ربنا يديم المحبه بينا يا رب
دايما متجمعين علي خير و يا رب المنتدي يفضل دايما بخير