العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديل السيارات العــام

تعديل السيارات العــام منتدى تعديل السيارات والاكسسوارات والسانود سيستمCar Tuning - Pimp My CaR!!!!!

قديم 29-04-2009, 12:55 PM
eltorky eltorky غير متواجد حالياً

eltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these parts
افتراضي رد: كاوتش GT ولا كومهو ولا نانكينج ايهم افضل؟؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة whm مشاهدة المشاركة

يا اخ eltorky

ممكن تقولى منين كنت هتجيبه بـــ 260 جنيه.؟؟؟ لانى انا كمان عايز اشترى 14R 175/70

الف شكر
وائل
من شارع شبرا من محل كبير كدة عند منية السيراج هو أكبر محل للجنوط والكوتش في شارع شبرا بس للاسف مش فاكر أسم المحل دلوقتي بس صاحب المحل أسمة عماد ميلاد لو أنت قريب منو قولي و أنا أجبلاك معلومات أكتر عن المكان ولو عرفت توصل علي الوصف داة روحلة و قلة أنك جاي من طرف هاني بتاع أمبابة صاحب أحمد رأفت و هو هايعمل معاك أحلا واجبptmnlo123per122

التعديل الأخير تم بواسطة eltorky ; 29-04-2009 الساعة 12:57 PM
قديم 30-04-2009, 08:51 AM
whm whm غير متواجد حالياً

whm is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eltorky مشاهدة المشاركة

من شارع شبرا من محل كبير كدة عند منية السيراج هو أكبر محل للجنوط والكوتش في شارع شبرا بس للاسف مش فاكر أسم المحل دلوقتي بس صاحب المحل أسمة عماد ميلاد لو أنت قريب منو قولي و أنا أجبلاك معلومات أكتر عن المكان ولو عرفت توصل علي الوصف داة روحلة و قلة أنك جاي من طرف هاني بتاع أمبابة صاحب أحمد رأفت و هو هايعمل معاك أحلا واجبptmnlo123per122

تسلم يا باشا على ردك - هو مش بعيد عنى - و هحاول اوصل على وصفتك

الف شكر مرة تانية ptmnlo123per159

وائل
قديم 30-04-2009, 09:26 AM
eltorky eltorky غير متواجد حالياً

eltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these parts

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة whm مشاهدة المشاركة

تسلم يا باشا على ردك - هو مش بعيد عنى - و هحاول اوصل على وصفتك

الف شكر مرة تانية ptmnlo123per159

وائل
لا شكر علي واجب يا عم وا ءل بس أبقي طمني عملت أية و عماد عمل معاك واجب و أدهولاك بالسعر ألي أنا قولتلك عالية ولا لاptmnlo123per122

قديم 08-07-2009, 01:22 PM
fadynabil fadynabil غير متواجد حالياً

fadynabil is a jewel in the roughfadynabil is a jewel in the roughfadynabil is a jewel in the roughfadynabil is a jewel in the rough

طيب أنا ناوي أغير كاوتش 15/195/50
إيه رأيكو تنصحوني بإيه ...

أنا سألت علي كام حاجة بس متلخبط ع الأخر
قديم 05-03-2015, 10:17 AM
mahmoud rabie mahmoud rabie غير متواجد حالياً

mahmoud rabie is on a distinguished road

بعد صباح الخير ممكن أعرف سعر الفردة ال نانكينج ال 14/195/70 كام والمقاس دة في الاوبيل فيكترا 98 مناسب ولا لا وشكراً: