العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 17-05-2011, 11:15 PM
samohaa samohaa غير متواجد حالياً

samohaa has a reputation beyond reputesamohaa has a reputation beyond reputesamohaa has a reputation beyond reputesamohaa has a reputation beyond reputesamohaa has a reputation beyond reputesamohaa has a reputation beyond reputesamohaa has a reputation beyond reputesamohaa has a reputation beyond reputesamohaa has a reputation beyond reputesamohaa has a reputation beyond reputesamohaa has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مجموعة سيارات مستعملة بالتقسيط المباشر بدون تعامل بنكى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة viken.tantawy مشاهدة المشاركة

باشا ...ارجو الافاده
شاب جامعي معاه 10 بس وعايز حاجه كدا حنينه زي الفيرنا او لانوس موديلات 2006-2008 او اكسنت موديلات حاجه وتسعين كدا يعني ....تبقي ايه ظروفه القسط واقصي حد على كام وكدا يعني
حد ادنى للمقدمات 50%من تمن السيارة
قديم 18-05-2011, 12:52 AM
الصورة الرمزية sheko_2000eg
sheko_2000eg sheko_2000eg غير متواجد حالياً

sheko_2000eg will become famous soon enough

انا موظف في شركة قطاع خاص راتبي 5000 صافي و 5800 قبل الاستقطاعات
اقدر اجيب HR عادي بالارقام ديه
معايا 30000
و عايز عربية BMW 316
موديل 1992 سعرها حوالي 55000 الي 60000
و عايز ادفع قسط شهري 1300 جنيه
ممكن تفيدوني و لو معندكوش العربية ديه انا اعرف واحد عاندو العربية ديه و عايز يبعها
ارجو الافادة
0167399356
قديم 19-05-2011, 03:30 AM
viken.tantawy viken.tantawy غير متواجد حالياً

viken.tantawy will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samohaa مشاهدة المشاركة

حد ادنى للمقدمات 50%من تمن السيارة
طب لو حاولت اني اخليهم 20 مقدم ممكن يبقي متاح قصادي اي الانواع وعلى فكره مش هتفرق معايا الموديل بس المهم اني اعرف اسافر بيها وانا مرتاح
مع العلم باني ممكن اكتبها باسم والدتي عشان موظفه وكدا و في مقدرتي ان القسط يوصل لـ600 او 700 جنيه
بص من الاخر ...عايز حاجه على قدي كدا من ناحيه الفلوس يعني لو موديل قديم شويه بس شغال يبقي تمام يا كبير
قديم 21-05-2011, 03:04 PM

samohaa has a reputation beyond reputesamohaa has a reputation beyond reputesamohaa has a reputation beyond reputesamohaa has a reputation beyond reputesamohaa has a reputation beyond reputesamohaa has a reputation beyond reputesamohaa has a reputation beyond reputesamohaa has a reputation beyond reputesamohaa has a reputation beyond reputesamohaa has a reputation beyond reputesamohaa has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة viken.tantawy مشاهدة المشاركة

طب لو حاولت اني اخليهم 20 مقدم ممكن يبقي متاح قصادي اي الانواع وعلى فكره مش هتفرق معايا الموديل بس المهم اني اعرف اسافر بيها وانا مرتاح
مع العلم باني ممكن اكتبها باسم والدتي عشان موظفه وكدا و في مقدرتي ان القسط يوصل لـ600 او 700 جنيه
بص من الاخر ...عايز حاجه على قدي كدا من ناحيه الفلوس يعني لو موديل قديم شويه بس شغال يبقي تمام يا كبير
عندى كيا برايد 2001 جميع الكماليات اتوماتيك
قديم 21-05-2011, 04:18 PM

مجموعة سيارات جديدة
رينو ميجان 2005 لهواة التحف النادرة جداااا فابريكة بالكامل فرنساوى اصلى وليست تركى 12 ايرباج سقف بانوراما 46000ك كالزيرو تماما
نقدا 75000ج وممكن تقسيط وممكن استبدال وممكن نقدا
تويوتا كورلا 2006 جميع الكماليات اتوماتيك بحالة الزيرو فتحة سقف جنوط اسبور
نقدا 96000ج
ممكن تقسيط وممكن استبدال
جراند تيريوس 2008 جميع الكماليات اتوماتيك هاى لاين اعلى فئة فى التريوس فابريكة بالكامل بحالة الزيرو
نقدا 110000
ممكن تقسيط وممكن استبدال
هونداى جيتس 2008 جميع الكماليات مانوال مرفوعة سنة 37000كم فابريكة بالكامل
نقدا 59500
ممكن تقسيط وممكن استبدال