العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 30-01-2010, 01:54 AM
الصورة الرمزية matmm
matmm matmm غير متواجد حالياً

matmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اية حوار علبة البيئة الى بيشلوها دى

طيب انا عندى علبتين بس الى فى النص والاخيرة اشيل الى فى النص ولا لا

قديم 09-05-2010, 04:29 AM
عمر2000 عمر2000 غير متواجد حالياً

عمر2000 is on a distinguished road

بقولك ايه ياغالي لو ناوي تشيلها .. انا اشتريها منك ومش حنختلف على السعر ان شاء الله مستني ردك
قديم 10-05-2010, 06:07 AM
الصورة الرمزية رياح التغيير
رياح التغيير رياح التغيير غير متواجد حالياً

رياح التغيير is a splendid one to beholdرياح التغيير is a splendid one to beholdرياح التغيير is a splendid one to beholdرياح التغيير is a splendid one to beholdرياح التغيير is a splendid one to beholdرياح التغيير is a splendid one to beholdرياح التغيير is a splendid one to behold

طيب تشيلها ليه لو مش هتسخن الموتور وتأثر عالسحب شيلها وشوف كده بس هي باظت ولا انت عايز تشيلها وخلاص؟؟ وبعدين دي حسابات الشركة عاملاها ليها علاقة بالموتور والسحب واستهلاك البنزين فمتسمعش كلام اي واحد بيفتي وخلاص لو عايز تعدل زي مامحمد ايبيزا قاللك تعدل نظام الشكمان بالكامل
قديم 10-05-2010, 11:03 PM
الصورة الرمزية zoomaa&mizaa
zoomaa&mizaa zoomaa&mizaa غير متواجد حالياً

zoomaa&mizaa has much to be proud ofzoomaa&mizaa has much to be proud ofzoomaa&mizaa has much to be proud ofzoomaa&mizaa has much to be proud ofzoomaa&mizaa has much to be proud ofzoomaa&mizaa has much to be proud ofzoomaa&mizaa has much to be proud ofzoomaa&mizaa has much to be proud ofzoomaa&mizaa has much to be proud of

يا باشا أنا علبة البيئة عندى المصفى بتاعتها بايظة بتشخلل وهى العربية بتطلع ومع ذلك مش هاشلها فلو العلبة عندك سليمة نصيحة سيبها مكانها
قديم 12-05-2010, 02:29 PM
عمر2000 عمر2000 غير متواجد حالياً

عمر2000 is on a distinguished road

ياشباب اي حد عنده العلبه بايظه او الفلتر مكسور انا بشتغل في المستعمل. وبشتريه.. ده موبايلي 0103119128