العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > منتدى الصيانة العام

منتدى الصيانة العام أى مشكلة فنية تواجهك ضعها هنا

قديم 16-06-2011, 01:11 AM
الصورة الرمزية foolh_old_man2010
foolh_old_man2010 foolh_old_man2010 غير متواجد حالياً

foolh_old_man2010 has much to be proud offoolh_old_man2010 has much to be proud offoolh_old_man2010 has much to be proud offoolh_old_man2010 has much to be proud offoolh_old_man2010 has much to be proud offoolh_old_man2010 has much to be proud offoolh_old_man2010 has much to be proud offoolh_old_man2010 has much to be proud of
افتراضي رد: تصليح وصيانه مكيف العربيه بدون فك وتركيب وبهدله - تجربه شخصيه

ياعم ربنا يستره معانا
قديم 16-06-2011, 09:37 AM
الصورة الرمزية elmo3alem
elmo3alem elmo3alem غير متواجد حالياً

elmo3alem will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمرو سيف مشاهدة المشاركة

معلش هوه في حاجة إسمها رديتيرللتكيف ولا قصدك الردتير العادي بتاع العربية , والمكانيكي ده فين في الرياض ولا إيه النظام لإني بصراحة عندي مشكلة في التكيف إنه مش بيرد كويس في النهار فعاوز أتكد المشكلة من فين من الكمبروسر ولا حاجة تانية .
وشكرا
ايوه طبعا اى عربيه فيها اتنين رادتير واحد العادى بتاع الموتور وده اللى باين والنانى لازق فيه بس ملوش مكان تصب منه ميه
ايوه الفنى ده فى الرياض فى الصناعيه القديمه ورا المالكى بتاع مرسيدس لو عايز اجيبلك رقمه من صاحبي اللى ودانى لانى مخدتش رقمه وهوه مخدش منى ع القصه دى الا 150 ريال وبيراعى ربنا
قديم 16-06-2011, 10:02 AM
عمرو سيف عمرو سيف غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا عاشق BMW
التخصص العملى: بكالوريوس تجارة - جامعة طنطا
هواياتي: السواقة

عمرو سيف is a glorious beacon of lightعمرو سيف is a glorious beacon of lightعمرو سيف is a glorious beacon of lightعمرو سيف is a glorious beacon of lightعمرو سيف is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmo3alem مشاهدة المشاركة

ايوه طبعا اى عربيه فيها اتنين رادتير واحد العادى بتاع الموتور وده اللى باين والنانى لازق فيه بس ملوش مكان تصب منه ميه
ايوه الفنى ده فى الرياض فى الصناعيه القديمه ورا المالكى بتاع مرسيدس لو عايز اجيبلك رقمه من صاحبي اللى ودانى لانى مخدتش رقمه وهوه مخدش منى ع القصه دى الا 150 ريال وبيراعى ربنا
أنا عارف كويس المالكي اللي في الصناعية , طيب المحل إسمه إيه بعد إذنك وإذا عرفت حضرتك تجيبلي رقمه يبقى كتر الف خير , وشكرا على المعلومة الجديدة دي

وحش الأسفلت
قديم 16-06-2011, 12:26 PM
الصورة الرمزية hany_roland
hany_roland hany_roland غير متواجد حالياً

hany_roland will become famous soon enoughhany_roland will become famous soon enough

تنضيف سربنتينة التكييف او ردياتير التكييف زي ما بيقولو سهل جدا وممكن اي حد يعملها بنفسه انك تدخل خرطوم مية من فتحات الاكصدام وترش علي كل السربنتينة عادي هتلاقي تراب وطين نزل منها

Roland
قديم 18-06-2011, 04:53 PM
الصورة الرمزية elmo3alem
elmo3alem elmo3alem غير متواجد حالياً

elmo3alem will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hany_roland مشاهدة المشاركة

تنضيف سربنتينة التكييف او ردياتير التكييف زي ما بيقولو سهل جدا وممكن اي حد يعملها بنفسه انك تدخل خرطوم مية من فتحات الاكصدام وترش علي كل السربنتينة عادي هتلاقي تراب وطين نزل منها
مش اى حد يعرف يعمل كده بنفسه وهوه استخدم ميه نار مظنش ان حد يجيله قلب يعمل كده فى عربيته بدون خبره
مشكور على المرور