العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 20-04-2010, 11:23 AM
الصورة الرمزية meemee
meemee meemee غير متواجد حالياً
التخصص العملى: ادارية/
هواياتي: الرسم

meemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اللي معقدنا في عيشتنا سواقة الستات :)

ارحمو الستــــــــــــــــــات بقه
يعني بالله عليك ست ماشية ميتانة ولاسواق من بتوع النقل والميكروباصات تلاقيه هيشيل جنب العربية ويبصلك وهو اللي غلطان ويبقي عايز ياكلك
ومش عاجبو ولا الناس اللي بتسوق لبسة جلابية وعمة ولا تعرف ان فيه حلجة اسمها اشارات ولا حاجة اسمها انتظار ولاحاجة اسمها مراية وماشية بالبركة وبتعمد انها ركبة عربيات عالية وضخمة ومش هاممها + انه بتحقد علي شاب واو بنت صغيرة راكبة عربية حديثة
اني بقه بالله عليكم !
الستات رحمة

meemee hamza
اللهم لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين
قديم 20-04-2010, 11:29 AM
الصورة الرمزية meemee

meemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond repute

[quote=mida012;167871]علي فكرة عربية ماما كانت سيات يارجالة كانت بحوالي 6الاف
ماما دفعت تصليح وفوانيس حوالي 10 الاف جنية ينطح جنية

هاقول لماما ptmnlo123per111

وده اللي هيحصل ptmnlo123per156

meemee hamza
قديم 20-04-2010, 11:52 AM
الصورة الرمزية صحبة خير
صحبة خير صحبة خير غير متواجد حالياً

صحبة خير will become famous soon enoughصحبة خير will become famous soon enough

انا اسفه اننا دخلت الموضوع اظاهر انه خاص بالرجال بس لمعلوماتك انا جبت عربيه واتعلمت بس شهرين والان بسوق الحمد لله بس نوية والنيه لله وحده انى مطلعش على الطريق بره الا لما اكون عدية مرحلة التعليم والان بسوق هنا فى المدينه والحمد لله مفيش اى مشاكل منى لاحد
قديم 20-04-2010, 12:17 PM
الصورة الرمزية meemee

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة يسري أبو الخير مشاهدة المشاركة

البنات و السيدات تقريبا حتى سن 25 عاما أمهر كثيرا في قيادة السيارات .. و خاصة السيارات الحديثة .. و حدث معي مرة في السابعة و النصف صباحا بنفق الأزهر أن مرت مني أحداهن بسرعة فائقة ( بغرزة ) و بالطبع لما اشاهد السائق .. و عندما اسرعت خلفة و بعد الخروج من النفق اكتشف انها فتاه لا تتعدى 25 عاما .. ( كلها ثقة و جرأة ) و غيرها كثيرات لديهن مهارة اثناء ركن سيارتها في مساحات ضيقة .. أما السيدات الأكبر سنا .. حدث و لا حرج

تحياتي للجميع
كلام مظبوط جدا
ديه حقيقة لازم لما نتكلم نحط معايير للكلام وأولويات
مش ست ورجل
من حيث السن
ونوع العربية
واللي سايق ده بسوق بقله اد ايه يعني محترف / محترفة - جديد /جديدة في السواقة - خبرة ولا من غير
سوا كان ست او رجل
يعني الرجالة بتنزل من بطن امها عارفين السواقة
طبعا لا
القصة خبرة وممارسة في رجالة كبيرة في السن وبتسوق علي اداها وستات برضو كده
لازم يكون في معايير للكلام

meemee hamza
قديم 20-04-2010, 12:32 PM
الصورة الرمزية ahmedraafat00
ahmedraafat00 ahmedraafat00 غير متواجد حالياً

ahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to behold

هوا ايه يا جماعه فين الستات اللى مش بتعرف تسوق دى
انا مش بهزر والله العظيم
ممكن انا لسه متعملتش مع الستات اللى مش بتعرف تسوق
بس الصراحه انا كل الستات اللى بصادفهم لو كنت سايق او ماشى على رجلى كلهم ما شاء الله حيتان سواقه
لدرجة انهم بيعقدونى
وكل لما اشوف واحده جايه تركن ولا حاجه اقول لواحد صاحبى اكيد هتتلخم و مش هتعرف تهبب حاجه لكن بتخيب ظنى و بتركنها من اول مره والله انا مش بتريق
طب ده انا لما كان معايا العربيه و كنت لسه بقى مش بسوق كويس و مش بحب انزل بالعربيه كنت اقعد ابص على اى ست سايقه او بنت سايقه و اقول دى احسن منى فى ايه واروح واخد العربيه و طالع بيها هههههههه
يعنى الستات سبب رئيسى انى بسوق دلوقتى ههههه
ولو نتكلم جد بقى
انا فى نظرى سواقة الستات احسن ميت مره من سواقين الميكروباصات
وانا واحد من الناس ناوى لو حسيت ان اختى الصغيره ممكن تكون كويسه فى السواقه هعلمها و نطلعلها رخصه لانى مش بقبل ان اختى او والدتى او حتى زوجتى مستقبلا
انها تتمرمط فى الشوارع و المواصلات فى ظل كل البلاوى اللى بتحصل فى الشوارع اليومين دول
بس ده طبعا متوقف انى احس انها عندها قبول و هتسوق كويس لكن لو هتمشى تخبط فى خلق الله يبقى قلتها احسن