العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > الاخبار العالمية

مشاهدة نتائج الإستطلاع: هل تعتقد ان ذلك مقصود عمدا أم انه التفسير التآمري للتاريخ
نعم ،مقصود عمدا و واضح جدا 4 66.67%
لا ، مجرد حساسية مفرطه و التفسير التآمري للتاريخ 2 33.33%
المصوتون: 6. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 29-06-2009, 03:12 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute
افتراضي رد: خبر عاجل وخطير: الشمس ستطلع من مغربها على المريخ طوال شهر سبتمبر!!

هو احنا لازم تطلع لنا شجره على شكل اسم الجلاله و لا تحصل معجزه في الكون علشان تزيد ايماننا بالله !!!

ما كل اللي حوالينا اعجاز ...
مدارات الكواكب .. الشمس ... النمل .. الدوره الدمويه .. التناسل .. الذره ... البراكين ...
مش محتاجين اكتر من اننا نتأمل شويه و نبص تحت رجلينا ...
مش محتاجين كارثه علشان نفوق ...

واكيد الشمس حتطلع من الغرب ..
بس مش بمزاجنا ...
بقدره الله عز و جل ..

اللهم استرنا فوق الارض و تحت الارض و يوم العرض عليك ...

وبعدين نروح بعيد ليه

مش محتاجين نستنى الشمس لما تطلع من الغرب ptmnlo123per160
من مات فقد قامت قيامته ...

اللهم اني ظلمت نفسي فأغفر لي ...

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &
قديم 29-06-2009, 03:34 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute

و بعدين يا عم سام ! انت ساكن جنب مقابر 6 أكتوبر ولا ايه ؟؟ ptmnlo123per122

هيـــه كلنا لهــا ! ptmnlo123per1106

Dr. Bolbolan ptmnlo123per1127
قديم 29-06-2009, 03:51 PM
الصورة الرمزية MosTafaFox
MosTafaFox MosTafaFox غير متواجد حالياً

MosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond repute

انا مش عايز ادافع عن الموضوع علشان انا ناقلة مش كاتبة من دماغى بس عايز اقول حاجة وهى ان العلماء نفسهم بياكدو دايما ان معرفتهم بكل الظواهر الكونية لسه مش كاملة وما نعرفة حقا قلييييييييل جدا ده بالاضافة لحقيقة ان الكون متقلب ومتغير وملىء بالاحداث والظواهر المتغيرة فكل يوم هناك نجم ينفجر او يولد او يتضخم او يتقزم وهناك كواكب تولد واقمار تصطدم ببعضها البعض والكثير والكثير من الاحداث التى تحدث يوميا فى السماء ولا يعلم عنها الا خالقها

وطبعا كل الاحداث ديه بتعمل تغييرات فى الكتل والجاذبية والتوازنات بتختل وبالتالى الحركة المنتظمة او اللى تبدو لينا احنا باعمارنا القصيرة منتظمة بتتغير ووارد منطقيا انها تنحرف عن مسارها او تنعكس حتى

انا مش بس بقول مفيش حاج بعيدة عن ربنا انا كمان عايز اقول ان المنطق والعلم يؤكد ان مثل هذه الظواهر قابلة للحدوث فعلا

أن مقدار هذه الأرض في هذا الكون ليس إلا كحلقة ألقيت في فلاة ذلك ما تعلمناه من ديننا قبل مجىء كوبرنيكس بمئات الاعوام

قديم 29-06-2009, 06:53 PM
ألأسدالملك ألأسدالملك غير متواجد حالياً

ألأسدالملك is a jewel in the roughألأسدالملك is a jewel in the roughألأسدالملك is a jewel in the roughألأسدالملك is a jewel in the rough
افتراضي رد: ماليزيا : البنزين المدعوم للمواطنين والأجانب لا!

ptmnlo123per154 فكرة هايلة

جدااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااا
قديم 29-06-2009, 09:40 PM
اخبار مصر موتورز اخبار مصر موتورز غير متواجد حالياً
مراسل مصر موتورز
من انا؟: إدارة مصرموتورز

اخبار مصر موتورز is a name known to allاخبار مصر موتورز is a name known to allاخبار مصر موتورز is a name known to allاخبار مصر موتورز is a name known to allاخبار مصر موتورز is a name known to allاخبار مصر موتورز is a name known to all
A/C Efficiency Is a Hot Topic at National Lab

Blasting the air conditioning in your car consumes more gas and spews more carbon dioxide than you might think. Changing that could improve the fuel economy of America's cars.

أكثر...

الكلمات الدليلية
أسرائيل, المصريين