العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > اخبار السيارات > معارض السيارات الدولية > أتوماك

أتوماك معرض أتوماك أخبار اليوم أكبر معرض للسيارات و مستلزماتها فى مصر و أفريقيا و هو الحدث الأبرز فى دنيا السيارات كل عام

قديم 26-09-2011, 09:15 AM
الصورة الرمزية A7MED NASSER
A7MED NASSER A7MED NASSER غير متواجد حالياً
مسئول بمبيعات المصرية للسيارات بالمنصورة
التخصص العملى: منسق و مسوق مبيعات السيارات

A7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond repute
افتراضي رد: دعوة لزيارة معرض أوتوماك للسيارات

المعرض اللي فيه جديد هو سيارات ال MG بس و دي العربيات الوحيد اللي تعتبر جديده و لسه ما نزلتش السوق . انما بقية الانواع عادي فعلا ما فيش جديد (المعلومات دي من زميل لي في المصريه) . فعلا الواحد لو راح اي معرض بره هيشوف و هيتفرج علي نفس العربيات اللي موجوده في اتوماك و ببلاش و لا تذكره و لا غيره
(شكل اتوماك اتأثر كتير بتأجيله لأول مره عن ميعاده الاصلي)
قديم 26-09-2011, 12:04 PM
شريف حجازي شريف حجازي غير متواجد حالياً

شريف حجازي is just really niceشريف حجازي is just really niceشريف حجازي is just really niceشريف حجازي is just really nice

عموما يا جماعه انا معايا دعوات دخول للمعرض لو حد عايز يروح معايا يكتب علشان انا رايح لواحدي ومعايا دعوات زيادة وشكرا( ملحوظة انا رايح النهاردة 26 / 9)
قديم 26-09-2011, 12:49 PM
الصورة الرمزية fineart607
fineart607 fineart607 غير متواجد حالياً
من انا؟: mahmoud
التخصص العملى: جيولوجى
هواياتي: السيارات - رسم -

fineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond repute

انا رحت وراى الى فيهم هى البيجو 408 تقفيل صينى سعر خارج المنافسة

geologist the best
قديم 26-09-2011, 12:51 PM
الصورة الرمزية fineart607
fineart607 fineart607 غير متواجد حالياً
من انا؟: mahmoud
التخصص العملى: جيولوجى
هواياتي: السيارات - رسم -

fineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond repute

انا دائما بفضل فورميلا الهرام عنه بس بروح الأثنين

geologist the best
قديم 26-09-2011, 12:58 PM
الصورة الرمزية فاطومه المصريه
فاطومه المصريه فاطومه المصريه غير متواجد حالياً
من انا؟: بنوته مصريه تعشق الخير وتحب الحريه ^_^
التخصص العملى: طالبه تجارة &_^ سابقا... التسويق حاليا
هواياتي: التصميم والنت والقراءة فى السياسه

الموقع: بلادى مفتوحة كالسماء تضم الصديق ؛ وتمحو الدخيلا ومنى الحقيقة.. منى الخيال وعندى الجمال، وعندى آمال
فاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed-alaa مشاهدة المشاركة

و الله يا فاطومة انا كل سنة باخد حوالي 5 ل 6 ساعات لف في المعرض عشان كنت بركب عربية عربية واتفرج واقرا المواصفات السنادي خلصت المعرض في حوال ساعتين تلاتة فعلا فاضي جدا يعني فيه الكام شركة اللي انت عارفاهم اللي واكلين السوق هيونداي و كيا و تويوتا و شيفروليه و ميتسوبيشي و بيجو و بي ام و شوية صيني كده و كام شركة تانية بس فعلا المعرض فاضي بطريقة ملحوظة جدا عن باقي السنين
طب ده بالنسبه للسيارات
طب وبالنسبه للبنوك المشاركه ف المعرض هل مقدمه عروض تنافسيه لقروض السياره ولا عادى ؟؟؟
وهل السيارات اللى موجوده دى عليها تخفيض بمناسبه المعرض ولا لا ؟؟

عشان شكلى موش هروح

اللهم انزل نورا من نورك عليه
اللهم نور له قبره ووسع مدخله وآنس وحشته
اللهم ارحم غربته وارحم شيبته
اللهم اجعل قبره روضة من رياض الجنة . لا حفرة من حفر النار
اللهم أغفر له وارحمه واعف عنه واكرم نزله