العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > اخبار السيارات > معارض السيارات الدولية > أتوماك

أتوماك معرض أتوماك أخبار اليوم أكبر معرض للسيارات و مستلزماتها فى مصر و أفريقيا و هو الحدث الأبرز فى دنيا السيارات كل عام

قديم 25-09-2011, 05:49 PM
ahmed-alaa ahmed-alaa غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس كهرباء

ahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond repute
افتراضي رد: دعوة لزيارة معرض أوتوماك للسيارات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة drasd مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
ياريت لو حد راح يقولنا اسعار التذاكر كام
وهل في عروض كويسة ولا عادي
التذكرة ب 20 جنيه
قديم 25-09-2011, 10:16 PM
mr max mr max غير متواجد حالياً

mr max will become famous soon enoughmr max will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed-alaa مشاهدة المشاركة

لا المكان في قاعة الموئتمرات في مدينة نصر جنب استاد القاهرة بتدخل من مدخل الباركنج بتاع ستاد القاهرة

سعر التذكرة 20 جنيه علي فكرة انا رحت امبارح بصراحة مش حلو زي كل سنة انا بروحو كل سنة انما اللسنادي ناقص قوي يعني مفهوش renault ولا mazda ولا subaru ولا volks ولا mercedes ولا audi ولا honda ولا speranza ولا porsche ولا nissan ولا لbyd ولا fiat ولا skoda ولا ford ولا mini
تخيل كل دول بيشاركو كل سنة السنادي مش موجودين

أنا رحت المعرض ولسه راجع من شوية ، الصراحة دى أول سنة أروحه

- تذكرة الدخول 20 جنيه
- التذاكر على باب الدخول
- لو رايح مواصلات ممكن تنزل عند كوبرى الفنجرى وتمشى فى الشارع بتاعه (تدخل يمينك لو انت جاى من ناحية العباسية) اتمشى 10 دقايق هتلاقى يافطة للمعرض تدخل شمال ، 5 دقايق وتكون فى قلب المعرض

- فعلا التوكيلات اللى مذكورة دى مش موجودة وأنا اندهشت جدا من النقطة دى خصوصا انى كنت عايز توكيل نيسان
- المعرض مافيهوش عروض خالص ، كل الاسعار هى بالظبط برة المعرض من غير أى تخفيض، كنت بسمع انه بيتعمل فيه تخفيضات بس ملقيتش
- أنا معرفش بقى فيه تخفيضات على عروض البنوك وشركات التأمين ولا لأ، أنا مكنتش مهتم بيهم

المعرض ميزة للى عايز يلف على العربيات اللى موجودة فيه كلها فى مكان واحد ، بس أنا رأيى ان زيارة ل "سمير ريان" تغنيك عن المعرض خالص، إلا لو انت عايز تشترى الصينى ، أو "بى إم" لانى ما شفتهومش عند سمير ريان

وربنا يوفق كل واحد عايز يشترى عربية
قديم 25-09-2011, 10:35 PM
الصورة الرمزية فاطومه المصريه
فاطومه المصريه فاطومه المصريه غير متواجد حالياً
من انا؟: بنوته مصريه تعشق الخير وتحب الحريه ^_^
التخصص العملى: طالبه تجارة &_^ سابقا... التسويق حاليا
هواياتي: التصميم والنت والقراءة فى السياسه

الموقع: بلادى مفتوحة كالسماء تضم الصديق ؛ وتمحو الدخيلا ومنى الحقيقة.. منى الخيال وعندى الجمال، وعندى آمال
فاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed-alaa مشاهدة المشاركة

لا المكان في قاعة الموئتمرات في مدينة نصر جنب استاد القاهرة بتدخل من مدخل الباركنج بتاع ستاد القاهرة

سعر التذكرة 20 جنيه علي فكرة انا رحت امبارح بصراحة مش حلو زي كل سنة انا بروحو كل سنة انما اللسنادي ناقص قوي يعني مفهوش renault ولا mazda ولا subaru ولا volks ولا mercedes ولا audi ولا honda ولا speranza ولا porsche ولا nissan ولا لbyd ولا fiat ولا skoda ولا ford ولا mini
تخيل كل دول بيشاركو كل سنة السنادي مش موجودين
لما كل دول موش موجودين

اومال ايه اللى ف المعرض

اللهم انزل نورا من نورك عليه
اللهم نور له قبره ووسع مدخله وآنس وحشته
اللهم ارحم غربته وارحم شيبته
اللهم اجعل قبره روضة من رياض الجنة . لا حفرة من حفر النار
اللهم أغفر له وارحمه واعف عنه واكرم نزله
قديم 26-09-2011, 02:18 AM
ahmed-alaa ahmed-alaa غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس كهرباء

ahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فاطومه المصريه مشاهدة المشاركة

لما كل دول موش موجودين

اومال ايه اللى ف المعرض
و الله يا فاطومة انا كل سنة باخد حوالي 5 ل 6 ساعات لف في المعرض عشان كنت بركب عربية عربية واتفرج واقرا المواصفات السنادي خلصت المعرض في حوال ساعتين تلاتة فعلا فاضي جدا يعني فيه الكام شركة اللي انت عارفاهم اللي واكلين السوق هيونداي و كيا و تويوتا و شيفروليه و ميتسوبيشي و بيجو و بي ام و شوية صيني كده و كام شركة تانية بس فعلا المعرض فاضي بطريقة ملحوظة جدا عن باقي السنين
قديم 26-09-2011, 03:23 AM
walidelwahsh
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فاطومه المصريه مشاهدة المشاركة

لما كل دول موش موجودين

اومال ايه اللى ف المعرض
: 09C207~188: