العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 10-07-2012, 05:13 PM
الصورة الرمزية محمد عبد النور
محمد عبد النور محمد عبد النور غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد عبد النور
التخصص العملى: كلية الطب

محمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond repute
افتراضي رد: نفســــــــــى فى عربيــــــه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mhamdy75 مشاهدة المشاركة

طبعا عجبانى

يا غالى أنا بعدى كل يوم

على عربية أنور وجدى

وأتفرج عليها وهى مركونة

أعتقد موديل 64

وأتوماتيك وفيها كل الاوبشنات

----------

لأ وأضحكك كمان

كنت ماشى فى مرة ولقيت

مجموعة سائحين ملتفين حولين

حاجة وعمالين يصوروها

قربت لقيتها عربية موديل الخمسينات

بس بحالتها

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههه عظيمة يامصر بالرغم من ان الاجانب عندهم الحاجات دى كتير

كان فيه عربية فى اسيوط اعتقد انها كاديلاك اربعينات بس ايه خرافة والله كانت مركونة وبعدين مشت بعد كده كنت راكب تاكسى فدخل بيا من طريق تانى عشان الزحمة لقيتها عند سمكرى ياه بقى لو اتظبطت هدور عليها واصورها

قديم 10-07-2012, 05:18 PM
الصورة الرمزية محمد عبد النور
محمد عبد النور محمد عبد النور غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد عبد النور
التخصص العملى: كلية الطب

محمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mhamdy75 مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههه

على فكرة دى إشاعة

لكن فى بلدنا

الاشاعة تطلع

شويه نصدقها

قوم ايه

الحكومة تحلف

والله فكرة ونفذ يا معلم

ههههههههههههههههههههههههه هههههه حكومة عربى ام الاجنبى

بس ده كويس انهم بيمتثلوا لاوامر الشعب

قديم 10-07-2012, 08:28 PM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute

لأ وإيه تلاقيها

موديل الأربعينات

وفول أوبشن

إللى يادوب عارفينه

فى التسعينات

مهندس / محمد حمدى

https://www.facebook.com/timoncito
انا عضو فى جروب اسبرانزا للجميع

https://www.facebook.com/groups/Speranza4all/

قديم 10-07-2012, 09:19 PM
الصورة الرمزية محمد حسن عبد الرحمن
محمد حسن عبد الرحمن محمد حسن عبد الرحمن غير متواجد حالياً
هواياتي: معرفة وتجميع المعلومات عن السيارات واحب اصلح اى حاجة بايدى

محمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond repute

انا بقى كان نفسى فى عربية شفيرولية بليزر ك5 موديل حاجة وثمانين أو جيب شيروكى 97 كاملة اتوماتيك 6 سلندر والحمد لله ربنا رزقنى بعربية لادا 2106 (1500) والحمد لله سميتها بكينام وهى دلوقتى عند الدكتور الميكانيكى بغيرلها سيرفو وبيبص على أورسليات الكرونة والعجلتين اللى وراء يمين وشمال وأحتمال جوانات دربكوس والله المستعان وأن شاء الله العلى العظيم يمنح كل شخص ما يريد وكل عام وأنتم بخير يا أحلى منتدى.
أخوكم محمد
من الإسكندرية عروس المتوسط
:CONG RA~238:

قديم 10-07-2012, 09:35 PM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد حسن عبد الرحمن مشاهدة المشاركة

انا بقى كان نفسى فى عربية شفيرولية بليزر ك5 موديل حاجة وثمانين أو جيب شيروكى 97 كاملة اتوماتيك 6 سلندر والحمد لله ربنا رزقنى بعربية لادا 2106 (1500) والحمد لله سميتها بكينام وهى دلوقتى عند الدكتور الميكانيكى بغيرلها سيرفو وبيبص على أورسليات الكرونة والعجلتين اللى وراء يمين وشمال وأحتمال جوانات دربكوس والله المستعان وأن شاء الله العلى العظيم يمنح كل شخص ما يريد وكل عام وأنتم بخير يا أحلى منتدى.
أخوكم محمد
من الإسكندرية عروس المتوسط
:CONG RA~238:

محمد باشا

ألف سلامة لباكينام هانم

وربنا يحميها من كل سوء

واليك بليزر

حاجة على قدنا

وتقبل تحياتى

مهندس / محمد حمدى

https://www.facebook.com/timoncito
انا عضو فى جروب اسبرانزا للجميع