العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 07-03-2011, 04:12 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مكان المقابله القادمه لمصر موتورز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aboelesaad مشاهدة المشاركة

وبعدين بقي انا قولت الاول وكمان جكاوي اي بس

امشي يا جاك امشي يا جاك

ههههههههههههههههههههههههه

اشوفك علي احر من الجمر استاذي الفاضل
حاسس كده كأنك بتصرف عفريت . بس خللى بالك . العفريت دا مش سهل . وماحدش يعرف يصرفه بسهوله . وجايلك يوم الجمعه . ورينى حاتصرفه ازاى ياباشا . هههههههههههههههههههه
بجد انت واحشنى أوى يا أحمد .

Saif El Deen
قديم 07-03-2011, 04:15 AM

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abo-salama مشاهدة المشاركة

أنا بجد نفس اشوف كل واحد واتمنى يكون فى القاهرة لأنه هيسهل عليا قرار الحضور
للأسف يا باشا ان الإجماع كان على اسكندريه يوم الجمعه 11/3 فى فتح الله اللى على الطريق الصحراوى . بس ياريت تعتبرها فسحه بالعربيه . ونتشرف برؤيتك ان شاء الله .

Saif El Deen
قديم 07-03-2011, 05:15 AM
الصورة الرمزية m.genedy
m.genedy m.genedy غير متواجد حالياً
من انا؟: مصري
التخصص العملى: مدرب كرة قدم - محاسب ضريبى
هواياتي: كرة القدم-الكمبيوتر-السيارات

m.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond repute

كان نفسى احضر المقابلة
واتعرف اكتر على الافاضل الزملاء
ولكن وبكل اسف نزولى ح يكون 15 مارس
اتمنى لكم لقاء ممتع..وخيرها فى غيرها

قديم 07-03-2011, 08:06 AM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد مشاهدة المشاركة

ياعم باسم : أصلا انت لو الواحد كتب فيك مجلدات فى الإلتزام والأدب والأخلاق والقلب الأبيض والإحترام وخفة الظل ............ الخ . مش حانخلص كلام ولا وصف . واكيد انت أفضل عنوان نقدر نقرأ من خلاله كتاب الأسره والعائله الكريمه .
بجد انت من الناس القليله اللى الواحد بيتشرف انه اكتسبها فى الحياه .
منتظر أشوفك بفارغ الصبر .
بأمانه يااستاذ سيف يعرف الله مافى قلبى ناحيتك اخ كبير وغزيز وغالى علينا كلنا مش انا بس لأ انا وجميع الأعضاء والكلام ده كتير عليا وانا بتعلم من حضرتك معنى الأحترام والذوق والأدب فشكرا لحضرتك يااستاذ سيف جدا على ذوقك العالى وتحياتى للأمير وان شاء الله اشوفه فى المقابله وبالمناسبه يااستاذ سيف انا طلبت حضرتك 3 مرات اول امبارح على الرقم 011 حواى 3 مرات على الساعه 8 بس حضرتك مردتش وكنت عايز اتطمن على حضرتك لكن الحمدلله اتطمنت عليك من خلال المنتدى وان شاء الله اتصل بحضرتك النهارده

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 07-03-2011, 10:35 AM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

بأمانه يااستاذ سيف يعرف الله مافى قلبى ناحيتك اخ كبير وغزيز وغالى علينا كلنا مش انا بس لأ انا وجميع الأعضاء والكلام ده كتير عليا وانا بتعلم من حضرتك معنى الأحترام والذوق والأدب فشكرا لحضرتك يااستاذ سيف جدا على ذوقك العالى وتحياتى للأمير وان شاء الله اشوفه فى المقابله وبالمناسبه يااستاذ سيف انا طلبت حضرتك 3 مرات اول امبارح على الرقم 011 حواى 3 مرات على الساعه 8 بس حضرتك مردتش وكنت عايز اتطمن على حضرتك لكن الحمدلله اتطمنت عليك من خلال المنتدى وان شاء الله اتصل بحضرتك النهارده
يا حبيبى والله انا آسف جدا . كنت مريح شويه . ولما قمت وشوفت رقمك طلبتك بس كان مغلق . معلش حقك عليا . ربنا يحميك يا باسم .

Saif El Deen