العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > صور وفيديو الأعضاء

صور وفيديو الأعضاء مكتبة صور ولقطات فيديو بواسطة أعضاء المنتدى

قديم 18-09-2010, 07:15 PM
الصورة الرمزية mainz
mainz mainz غير متواجد حالياً
من انا؟: عاطف عبده
هواياتي: chess

mainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حادثة غريبة فى محطة بنزين !!

ده شكله سكران او واخد مخدر او ممكن يكون ضارب سيجاره بانوا على الصبح انا عمرى ما اتخيل حاجه زى دى تحصل فى مصر انا كنت بحسب بتحصل بس فىاوروبا ورسيا خصيصا لانهم بيشربوا فودكاكتير علشان البرد
قديم 18-09-2010, 07:21 PM
الصورة الرمزية كومندا
كومندا كومندا غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: بروفسير فى حتى
هواياتي: النت والسيارات

كومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد فاروق سيد مشاهدة المشاركة

يا ترى اللى سايق العربية ده أتعمل فيه أيه ؟
طبعا هيتروق وهياكل احلا ضرب ده غير بتاع النقل اللى دخل فيه فى الاخر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abed_natsha مشاهدة المشاركة

انا بعتقد انو الراجل دة مش غبي في حاجة غلط بالموضوع ممكن انو عربيتو اتوماتيك ودواسة البنزين علقت معاه او حاجة ... ع كل ربنا ستر ما دهسش واحد ماشي كدة ولا كدة .
او بدل ميدوس فرامل اتلخبط وداس بنزين
قديم 18-09-2010, 09:02 PM
الصورة الرمزية mainz
mainz mainz غير متواجد حالياً
من انا؟: عاطف عبده
هواياتي: chess

mainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كومندا مشاهدة المشاركة

طبعا هيتروق وهياكل احلا ضرب ده غير بتاع النقل اللى دخل فيه فى الاخر

او بدل ميدوس فرامل اتلخبط وداس بنزين
ليه اتلخبط مره ماشى نعديها دى لكن يتلخبط 3 او اربع مرات يعنى يسوق للامام وبعدين يعدل ويسوق للخلف وبعدين يعدل ناقل الحركه ويسوق للامام كمان مره ويلف الشارع فى المعاكس وتقولى اتلخبط وحتى لو العربيه اتوماتيك والبدال بتاع البنزين علق منه على طول طالما داس فرامل ونقل ناقل الحركه على وضع البارك ويشد فرامل اليد ولازم كل ده يكون فى لحظات خلاص هتقف العربيه حتى لو بدال البنزين 100مره معلق هتقف يعنى هتقف احنا مش اول مره نركب عربيه اتوماتيك او ستيبترونك
قديم 19-09-2010, 12:02 AM
الصورة الرمزية NicEgypt
NicEgypt NicEgypt غير متواجد حالياً
من انا؟: web programmer & application windows
هواياتي: marketing books كتب علم التسويق بأنواعها

NicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mainz مشاهدة المشاركة

ده شكله سكران او واخد مخدر او ممكن يكون ضارب سيجاره بانوا على الصبح انا عمرى ما اتخيل حاجه زى دى تحصل فى مصر انا كنت بحسب بتحصل بس فىاوروبا ورسيا خصيصا لانهم بيشربوا فودكاكتير علشان البرد
بعد اذن صاحب الموضوع احب اوضح بس اننا ظلمنا مصر وسواقين مصر
الحادث دة فى محطة السويس فى رام الله فلسطـــين .. وة اللى مكتوب فى التفاصيل

This accident occurred at a gas station car wash in Al-Bireh/Ramallah, Palestine on August 14, 2010. It was caught by the station's video cameras. Notice the car at about 0:50. The line of cars on the left are waiting for the car wash.
اضغط على الفيديو نفسة علشان يتفتح فى موقع يوتيوب وشكراَ لصاحب الموضوع يستحق التقييم
قديم 19-09-2010, 12:04 AM
الصورة الرمزية إبراهيم عثمان
إبراهيم عثمان إبراهيم عثمان غير متواجد حالياً

إبراهيم عثمان will become famous soon enough

ياجماعة واضح جدا انه مابيعرفش يسوق سواء مانوال ولا أتوماتيك
وان دى تقريبا أول مرة ياخد العربية من ورا أهله

وعلشان كدا بقول لكل واحد لم يتمكن من القيادة 100 % (((( ماتخرجش بالعربية لوحدك ))))