العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سيارات مستعملة للبيع > سوق قطع الغيار

سوق قطع الغيار محلات بيع قطع الغيار جديدة و مستعمله و أسعارها

قديم 31-08-2010, 01:18 AM
الصورة الرمزية fineart607
fineart607 fineart607 غير متواجد حالياً
من انا؟: mahmoud
التخصص العملى: جيولوجى
هواياتي: السيارات - رسم -

fineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: محلات بيع قطع غيار إسبيرانزا - خارج التوكيل

http://db.auto.sohu.com/photo/model_wg1107.html

حد يقدر يفيدنى ويقول لى الكساحة بتاعة الأكصدام الأمامى فين خارج التوكيل وبكام ؟؟ للعربيه m11

geologist the best
قديم 31-08-2010, 02:41 AM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

شكرن ليك جدا يا حازم باشا على الموضوع المفيد ده بس كان عندى استفسار صغير انا بابا معاه 516 وابل كده فانوس الشبوره اتكسر ورحنا للجمال الى فى صلاح الدين ده وهو فعلن جابه بس كان الفرق بينه و بين التوكيل فى الثمن 20 جنيه بس طبعن ده غير المصنعيه ده مش السوال هو انى فى ناس كتير الولنه انى المحلات دى بتشترى من التوكيل ويرجعه يبوعه فى المحلات يتعاتهم بس طبعن هم بيكون ليهم سعر غير الناس من التوكيل لانى مفيش اى قطع غيار لسبرانزا بره التوكيل والله اعلم هل الكلم ده صح ولا غلط انا ناس التلى كده وشكرن ليك مره تانيه

كريم على
قديم 16-09-2010, 12:38 PM
hamoda_512 hamoda_512 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: صاحب الشركه الصينيه لقطع غيار السيارات
هواياتي: تكنولوجيا السيارات

hamoda_512 is on a distinguished road

وفى فى الشرقيه و بالتحديد فى فاقوس
شركه بيع جميع قطع الغيار للأسبرانز ( الشركه الصينيه ) بجوار مسجد العباسه
( جمله و قطاعى ) خدمه ممتازه جدآ و أسعار مش هتلاقيها بره
وده رقم خدمه العملاء 0118008396
قديم 16-09-2010, 08:15 PM
الصورة الرمزية حازم شاهين
حازم شاهين حازم شاهين غير متواجد حالياً

من انا؟: متسامح و حسن النية
التخصص العملى: محاسب

حازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karem ali مشاهدة المشاركة

شكرن ليك جدا يا حازم باشا على الموضوع المفيد ده بس كان عندى استفسار صغير انا بابا معاه 516 وابل كده فانوس الشبوره اتكسر ورحنا للجمال الى فى صلاح الدين ده وهو فعلن جابه بس كان الفرق بينه و بين التوكيل فى الثمن 20 جنيه بس طبعن ده غير المصنعيه ده مش السوال هو انى فى ناس كتير الولنه انى المحلات دى بتشترى من التوكيل ويرجعه يبوعه فى المحلات يتعاتهم بس طبعن هم بيكون ليهم سعر غير الناس من التوكيل لانى مفيش اى قطع غيار لسبرانزا بره التوكيل والله اعلم هل الكلم ده صح ولا غلط انا ناس التلى كده وشكرن ليك مره تانيه
حاليا فى مستوردين بيجيبو قطع غيار العربية مباشرة من الصين
زى اﻹكصدامات و الرفارف و الكبوت و الفوانيس و الشبكة و معظم العفشة و حاجات تانية
لكن فيه بعض الحاجات النادرة غير موجودة إلا فى التوكيل فقط و التجار بيجيبوها من التوكيل بخصم فعلا زى أجزاء المحرك و الشاسية
قديم 01-10-2010, 12:19 AM
apouzed apouzed غير متواجد حالياً

apouzed is on a distinguished road

لك جزيل الشكر وانا ببحث على مانيفود اسبيرانزا 113ولك جزيل الشكر

الكلمات الدليلية
إسبيرانزا،قطع غيار