العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > التعديلات الشكلية

التعديلات الشكلية موضوعات التعديلات الشكلية على السيارة خارجيا او داخلياً او ما يسمى بال - car Styling visual tuning

قديم 21-04-2012, 07:35 PM
الصورة الرمزية RAYAN
RAYAN RAYAN غير متواجد حالياً

مشرف التعديلات الشكلية
من انا؟: احمد ريان
التخصص العملى: مدير شركة اليجانس لفرش السيارات
هواياتي: الجديد من الافكار والتصميمات

RAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant future
افتراضي رد: مقارنة بين الكسوة الجاهزة والكسوة التفصيل واقوى مفاجأة من اليجانس لفرش السيارات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tacker مشاهدة المشاركة

ارجو العنوان بالظبط لو سمحت .. وشكرا مقدما
16 شارع محمد عوض خلف بنزينة شل مكرم عبيد مباشرة - مدينة نصر
01061203070

اليجانس لفرش السيارات
Elegance car lounge

خامات عالية الجودة وجميع الالوان

بارخص سعر فى مصر
وبضمان عامين

صفحتنا على فيسبوك
Facebook page

مواعيد العمل من ١٢ظهرا حتى ١٢ص كل ايام الاسبوع ماعدا الاحد
للاستعلام 01061203070

قديم 21-04-2012, 07:37 PM
الصورة الرمزية RAYAN

مشرف التعديلات الشكلية

RAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant future
افتراضي رد: مقارنة بين الكسوة الجاهزة والكسوة التفصيل واقوى مفاجأة من اليجانس لفرش السيارات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tamer.koko مشاهدة المشاركة

بصراحه الشغل حلو واكتر من عميل شكر فيه
ياتامر باشا اشكرك على مرورك وربنا يقدرنا ونفضل عند حسن ظنكم وحسن ظن عملائنا

اليجانس لفرش السيارات
Elegance car lounge

بارخص سعر فى مصر
وبضمان عامين

صفحتنا على فيسبوك
Facebook page

للاستعلام 01061203070

قديم 21-04-2012, 09:52 PM
aymoon1974 aymoon1974 غير متواجد حالياً

aymoon1974 is on a distinguished road

بصراحة الشكل العام بيقول انكم مكان محترم ولكن استفسارى بخصوص عربيتى انا امتلك تيجو وعايز افك الفرش الجاهز اللى مركبة وعايز اركب فرش جديد غير جاهز ( تفصيل ) ولكن الكنبة الخلفية هى عبارة عن جزئين يمكن طيهم فهل من الممكن افصل فرش مع وجود مخدع داخلى متحرك للكنبة .. مع العلم اننى بميل اكثر الى الفرش الغير جلد ( وتربروف ) فممكن اعرف تكلفة الكسوة الخارجية للسيارة بالكامل ... وهل ممكن اعمل كسوة خارجية للابواب ايضا ... بالدريكسيون والكنسول الداخلى ... وكم ستكون التكلفة ان امكن ... واذا كنت عايز اعمل فرش ارضيات للسيارة بالكامل فهل متاح ... كم ستأخذ من الوقت لعمل الصالون بالكامل مضاف اليه مخدة متحركة فى الكنبة الخلفية + الابوب + الارضيات والدريسكيون والكونسول واريد العنوان بالتفصيل لسهولة الذهاب مع رقم الموبيل ... شكرا
قديم 22-04-2012, 12:44 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

شكرا علي الموضوع
بس اللي اعرفه و اللي بشوفه ان الفرش التفصيل بيتخيط في الفرش الاصلي و بالتالي الفرش الاصلي بيبوظ
طبعا الفرش التفصيل شكله اشيك من الجاهز زي ما حضرتك قولت
لكن ايه رأيك في اللي انا قولته ؟؟

حـازم خـضـر

قديم 23-04-2012, 01:38 PM
الصورة الرمزية RAYAN

مشرف التعديلات الشكلية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aymoon1974 مشاهدة المشاركة

بصراحة الشكل العام بيقول انكم مكان محترم ولكن استفسارى بخصوص عربيتى انا امتلك تيجو وعايز افك الفرش الجاهز اللى مركبة وعايز اركب فرش جديد غير جاهز ( تفصيل ) ولكن الكنبة الخلفية هى عبارة عن جزئين يمكن طيهم فهل من الممكن افصل فرش مع وجود مخدع داخلى متحرك للكنبة .. مع العلم اننى بميل اكثر الى الفرش الغير جلد ( وتربروف ) فممكن اعرف تكلفة الكسوة الخارجية للسيارة بالكامل ... وهل ممكن اعمل كسوة خارجية للابواب ايضا ... بالدريكسيون والكنسول الداخلى ... وكم ستكون التكلفة ان امكن ... واذا كنت عايز اعمل فرش ارضيات للسيارة بالكامل فهل متاح ... كم ستأخذ من الوقت لعمل الصالون بالكامل مضاف اليه مخدة متحركة فى الكنبة الخلفية + الابوب + الارضيات والدريسكيون والكونسول واريد العنوان بالتفصيل لسهولة الذهاب مع رقم الموبيل ... شكرا
اولا باشكر حضرتك على مرورك الكريم , واحترامنا نابع من ثقة علائنا المحترمين فينا .
ثانيا فى حاجة مش فاهمها هل سيارة حضرتك فيها مخدع فى المقعد الخلفى , لو مفيها مش هينع يبقى فيها لأن دة شاسيه حديد وفوم وقصة , انما لو فيها مخدع الفرش هيتفصل بنفس الشكل الاصلى والظهرين هيتحركوا عادى والمخدع شغال وكل زى الاصلى تماما .
ثالثا الارضية متاح , الابواب متاح , الفرش متاح , الكونصول غير متاح لانه اشيك بدون كساء , الطارة متاح ولكن حاليا معنديش الفنى المخصص للطارات .
رابعا التكلفة على حسب الخامات اللى حضرتك تختارها ( يعنى حضرتكم هتختار الخامة والسعر اللى يناسبك )
العنوان : اول مكرم عبيد من طريق النصر - هتلاقى بنزينة شل على اليمين - ادخل يمين فى يمين - هتلاقينا خلف البنزينة مباشرة - 01061203070 لأى استفسار تحت امرك فى اى وقت .

اليجانس لفرش السيارات
Elegance car lounge

بارخص سعر فى مصر
وبضمان عامين

صفحتنا على فيسبوك
Facebook page

للاستعلام 01061203070

الكلمات الدليلية
اضرار فرش جاهز, فرش سيارات, كسوة جاهزة