العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 29-05-2010, 04:36 AM
الصورة الرمزية Ahmed Anwer
Ahmed Anwer Ahmed Anwer غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Interior designer
هواياتي: Arts

Ahmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تغطية لمقابلة مصر موتورز الاولى فى الاسكندرية

ربنا يكرمك يا أ / بدر علي تغطيتك و مجاملتك الرقيقة

و سعيد جدا بمقابلة جميع الأعضاء المحترمين

معلهشي عايز أنام و مش قادر أرد و أديي كل واحد حقه

قديم 29-05-2010, 05:03 AM
الصورة الرمزية حازم شاهين
حازم شاهين حازم شاهين غير متواجد حالياً

من انا؟: متسامح و حسن النية
التخصص العملى: محاسب

حازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond repute

الحمد لله
أنا لسه داخل البيت حالا
مقدرتش أنام من غير ما أشارك فى الموضوع ده بصراحة
كان لقاء قصير فى حساب الزمن لكن كبير فى أثره على و أعتقد على كل واحد حضر اللقاء ده
الأكيد إنى تشرفت بالمقابلة كل الحضور و استمتعت جدا بالتعرف على الجميع من أول عمدة مصر موتورز فى إسكندرية م / نبيل عبد الرحمن و شباب مصر موتورز فى العجمى إللى حضورهم أسعدنى جدا جدا و أضاف للمقابلة روح جميلة و ربنا يخليلنا الكورس إللى إتلغى و دعواتى لهم بالتوفيق فى الإمتحانات إن شاء الله ،مرورا بالأستاذ أيمن الخلوق المحترم إللى ملحقتش أتعرف عليه أكتر و أخيرا فريق الزيرو أستاذ أحمد بدر و أستاذ بدر بسيونى (بس على فكرة ده تشابه ....... ( مشيها أسماء) إنما هما مش قرايب) كمان مننساش أستاذ أشرف إللى رغم مشاغله حرص على الحضور و سلم علينا و بجد لفتة تبين قد إيه حرصه على التواصل مع الجميع المرة الجاية لازم تعمل حسابك تقعد معانا وقت أطول
شكرا أبو نورا على المجهود الكبير إللى عمله علشان يكون موجود معانا و شكرا أستاذ أحمد أنور على حرصه على الحضور رغم إنشغاله مع العائلة
يا رب تكون دى بداية صداقة ممتدة بينا كلنا و المرات الجاية نشوف أعضاء إسكتدرانية أكتر و أكتر بإذن الله
فى إنتظار الجميع فى بورسعيد قريب إن شاء الله
قديم 29-05-2010, 08:32 AM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute

بجد لمتكم تفرح والله يا شباب و دايما متجمعين على الخير يا رب
و شكرا لمصر موتورز اللى دايما مجمع الاحباب

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!
قديم 29-05-2010, 09:20 AM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

الحمد لله ان انا نسيت الكاميرا فى البيت لانى كنت مستعجل اشوف احلى اعضاء فى احلى منتدى وكمان انا مكنتش حعرف اكتب موضوع منسق زى الى استاذ بدر عملة فرق الطول بسم الله ماشاء الله استاذ بدر ميقلش طولة عن 190سم مكنتش متوقع ان فى حد اطول منى بس نصيحة لكل من استاذ حازم شاهين وابو نورة وبدر بسيونى غيروا الصور بتاعتكم لانها ملهاش علاقة بيكم نهائىوادى انطباعى على كل واحد اتشرفت انى قابلتوا فى المقابلة

بدايتا نتكلم عن عمدة الاسكندرية الجديد
استاذ نبيل عبد الرحمن

انسان وقور محترم وهادى يجبرك تحترمة بزوقة فى الكلام خنقتة بالسجاير الى شربتها ومستنى اكلة السمك بتاعتى ياما حقى ناشفالى يعجبك والنبى المرة الى جاية على صوتك

استاذ حازم شاهين

بجد لازم تغير الصورة الى فى البرفيل حضرتك احلى من الصورة بكتير انسان ذوق ذوق ذوق محترم هادى رصين قلبة متسع لكل الاراء اسكندرية اتشرفت بحضورك

استاذ ابو نورة

تعبنى معاة من الصبح مفروض انة كان ييحى موصلات وبعد كدة اجيبة راحت علية نومة وكل ماكلمة يكنسل وطبعا انا من صبحيت ربنا عمال اغسل العربية ولمع التابلوة والاخر جة بالعربية الحمد لله وصل بالسلامة بردة الصورة بتاعت حضرتك محتاجة تتغيرانا مش عارف اقول اية عنك الاستاذ بدر المتحكم فى الصور كتب كل حاجة ممكن تتقال عنك متحدث لبق وذوق ذوق ذوق محترم جدا امتعنى الحديث مع حضرتك جداجداجدا واتمنى نتجمع تانى على خير ان شاء اللة

استاذ ايمن منصور

محترم جدا وذوق جداجداجدا ارصيييييييييييين جدا جدا تشرفت بمقابلتة والحديث معة بس لو تعلى صوتك حتريحنى شوية

استاذ احمد انور

رغم انة جة متاخر نشكرة انة جة وساب العائلة واية جى كمان بمية البحر عشان يلحقنا انسان ذوق وزى العسل

بدر بسيونى
بدر البدور
والدى

انسان زى العسل ومحترم وطويييييييييييييييلماشاء الله مكنتش متوقع حد اطول منى تمتعت جدا بالحديث معة ولسة للحديث بقيةويقنعك بالافانزا يتقنعنى باللوجان يحد يخلص على التانى ماشى يا والدى

نيجى للشباب
معتز
زيزو

محمد منير المنتدى يريت ترحم النيفا منك زى مانا رحمتها انسان زى العسل

كريم

كيمو

شاب مشكلة علية ضحكة تسعد اى حد قدامة

عماد

شاب هادى ورايق ومستمع يابنى المرة الى جاية ان شاء الله سمعنا صوتك

شكرا للاستاذ نبيل على التجمع الجميل دة
استاذ ابو نورة واستاذايمن منصور فين بقيت الصور

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي

التعديل الأخير تم بواسطة احمد بدر1978 ; 29-05-2010 الساعة 09:26 AM
قديم 29-05-2010, 09:24 AM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة manchester مشاهدة المشاركة

انا والله جيت وكان الاستاذ احمد بدر والاستاذ نبيل واقفين ف الصراحة لفيت ادامهم و بعدين قلت جايز مش هما ...اخدت لفة كمان و لما مالقيتش تجمع مشيت ... ولو هما يفتكرو انا صاحب الفيرنا السوداء اللى لفت من ادامهم ..بس ان شاء الله خيرها فى غيرها و تقرير اكتر من رائع ويارب نبقى احسن وشكرا
طب انزل قول اى حاجة

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي