العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سلامتك على الطريق

سلامتك على الطريق خاص بالسلامة المرورية ووسائل الامان ونظم حماية البيئة

قديم 19-05-2013, 02:19 PM
eljazeera77 eljazeera77 غير متواجد حالياً

eljazeera77 will become famous soon enough
افتراضي رد: مطب جرين بلازا .......... العربيات بتطير

السلام عليكم يا جماعه
انا د.محمد من الزقازيق وطبعا زى الاخ الفاضل ما قال ان الموضوع عندنا فالزقازيق مشكله كبيره نتيجه العشوائيه وكل الى عاوز يعمل حاجه بيعملها وبالامانه عمليات الاصلاح الى تقريبا موجوده فى كل حته
المهم انا فكرت فالفكره دى وبالذات فالطريق السريع ووالله بشوف عربيات وتريلات ماشيه على اكتر من 100 كيلو بتلبس فالمطبات دى وفكرت ولازلت بفكر انى اعمل حاجه المشكله ان الكهرباء صعب توصيلها فالمنطقه دى لانها طرق سريعه فدهان المطب ايا كانت تكلفته هيه الحل بس المشكله فعلا فى نوع الدهان لاننا جربنا الدهانات العاديه وتانى يوم ولا كأنك عملت حاجه
ولو حد عنده استعداد اننا ننزل نعمل الموضوع ده ونتشارك فيه فأنا جاهز ومستعد كمان وياريت
قديم 19-05-2013, 08:36 PM
الصورة الرمزية ahmed_zamalek7
ahmed_zamalek7 ahmed_zamalek7 غير متواجد حالياً
من انا؟: ahmed_zamalek7
التخصص العملى: accounting

ahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مطب جرين بلازا .......... العربيات بتطير

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eljazeera77 مشاهدة المشاركة

السلام عليكم يا جماعه
انا د.محمد من الزقازيق وطبعا زى الاخ الفاضل ما قال ان الموضوع عندنا فالزقازيق مشكله كبيره نتيجه العشوائيه وكل الى عاوز يعمل حاجه بيعملها وبالامانه عمليات الاصلاح الى تقريبا موجوده فى كل حته
المهم انا فكرت فالفكره دى وبالذات فالطريق السريع ووالله بشوف عربيات وتريلات ماشيه على اكتر من 100 كيلو بتلبس فالمطبات دى وفكرت ولازلت بفكر انى اعمل حاجه المشكله ان الكهرباء صعب توصيلها فالمنطقه دى لانها طرق سريعه فدهان المطب ايا كانت تكلفته هيه الحل بس المشكله فعلا فى نوع الدهان لاننا جربنا الدهانات العاديه وتانى يوم ولا كأنك عملت حاجه
ولو حد عنده استعداد اننا ننزل نعمل الموضوع ده ونتشارك فيه فأنا جاهز ومستعد كمان وياريت
ازيك يا د محمد انا احمد من القوميه لو عملنا الفكره الحرضتك عايز تعملها هنبيع بيوتنا من كتر المطبات وعمليات الاصلاح بيردمو الحفره يخلوها مطب زى الحفر الكانت قدام جامع الاوقاف الزقازيق عايزه تترصف من اول وجديد عشان مفيش طريق سليم اغلب المطبات الناس العملاها بالطوب والاسمنت مفروض ان يبقى فى حل والمطبات تبقى هندسيه
وحتى الشارع العدل الهو شارع الجامعه مبقاش زى الاول بقى فى حفر وشويه وهيبوظ