العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 04-08-2009, 05:44 AM
ابو شعبان ابو شعبان غير متواجد حالياً

ابو شعبان is on a distinguished road
افتراضي رد: اسبابى للتغير للوجان ان شاء الله

ربنا يقدمك اللى فيه الخير انا زيك حجزت رينو لوجان سيدان تسليم اكتوبر 2009 بس النس مخوفونى منها علشان قطع الغيار غليه وسمعت انه فيه قطع غيار هندى ارخص الكلام ده صحيح حد يرد على الكلام ده وياريت الاخ البوب هو ال يرد علشان انا حاسس هو متخصص فى الموضوع ده
قديم 29-11-2009, 10:15 PM
zkralla zkralla غير متواجد حالياً

zkralla is a jewel in the roughzkralla is a jewel in the roughzkralla is a jewel in the roughzkralla is a jewel in the rough

أنا معايا لوجان ومبسوط منها جدا اما اسعار قطع الغيار فسعرها فى التوكيل معقول بمقارنتها مع اسعار الجديد ومع انتشار العربية الى باين على الحجوزات الى عليها والافر اسعار قطع الغيار بالتأكيد هتنزل كتير وده ابتدا يحصل فعلا وفيه دلوقتى فانوس تركى ب 375 جنبه وتيوانى ب 325 ولسه فى البداية
السينا سمعت - مش عن تجربة - أنها مش حلوه واعطالها كتير والكهربا بتاعتها غبيه جدا والله اعلم
الباقى أنا ما اعرفش عنهم حاجة
قديم 05-12-2009, 01:35 PM
الصورة الرمزية flashfox
flashfox flashfox غير متواجد حالياً
من انا؟: fox

flashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of light

انا شخصيا استلمت اللوجان والعربية مشاء الله تحفة والصراحة انا مش شايف عليها غير شوية ملاحظات لا تذكر
دي ال BMW الناس بتطلع عليها ملاحظات بس انا عن نفسي معجب بالعربية واسعة جدا والشنطة كبيرة تاخد كل الاحجام والاشكال 510 لتر وكماليتها جميلة جدا لدرجة انهم منسيوش جراب النضارة !!
قديم 05-12-2009, 02:05 PM
m_o_sakr m_o_sakr غير متواجد حالياً

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute

لا تتوقع ان اللوجان حتفرق كتير عن الأفيو
نصيحه انتظر شويه و خليك بالأفيو فتره و لو حتغير غير لحاجه احسن

.
(لا تنسى ذكر الله)

((لا تنسونا بالدعاء))
>
>

إحترس من السرعه

.

قديم 05-12-2009, 06:55 PM
ringoo ringoo غير متواجد حالياً
من انا؟: عمرو
هواياتي: الرسم على الزجاج

ringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond repute

لا حتفرق وحتفرق كتييييير كمان
مبروك يا استاذ محمد على اللوجان حضرتك وصلت كام كيلو لحد دلوقتى
واخبار العربية ايه معاك