العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سيارات حواء

سيارات حواء MasrMotors Girls كل ما يهم المرأة عن عالم السيارات

قديم 15-06-2012, 09:13 PM
الصورة الرمزية محمد اشرف
محمد اشرف محمد اشرف غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed ashraf
التخصص العملى: Student
هواياتي: Everything about cars of all types

محمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اية رايك فى سواقة السيدات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abomosa مشاهدة المشاركة

ياشا هما اصلا سايقين دول اساسا ملهومش دعوه بالمرايات هما عارفين انها كماليات عشان المكياج وبس

اههههههههه كلامك صح

نادى السيارات الصينيه على الفيس بوك نرحب بانضمامكم

http://www.facebook.com/NadyAlsyaratAlsynyh

جروب نادى سيارات البيجو على الفيس بوك
https://www.facebook.com/groups/172929839542780/

قديم 16-09-2012, 05:44 PM
shemosamy shemosamy غير متواجد حالياً
هواياتي: كتيرة جدا :)

shemosamy is a jewel in the roughshemosamy is a jewel in the roughshemosamy is a jewel in the rough

هههههههههههههههههههههه
حرام عليكم كدا احبطوني
مش ححاول اسوق عشان خاطر سيادتكم مش تتنرفزو
قديم 16-09-2012, 06:30 PM
الصورة الرمزية ezzat2002mo
ezzat2002mo ezzat2002mo غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب فى هيئه قناة السويس

ezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant future

سواقتهم على قدها قوى ونادرا لما تلاقى واحده جريئه وبتسوق زى الرجاله

اقيمهم 5 من 10

الحل انهم يتعلموا السواقه او يمشوا بالليل والشوارع تكون فاضيه

حصل معايا انى كنت راكن فى شارع فاضى جدا وكنت فوق عند نسايبى لقيت العيال بتقولى الحق نزلت
لقيت الاخت المنقبه كانت سايقه تريوس تقريبا 2010 او 2011 وخبطت العربيه من ورا وخلع الاكصدام
بس المهم انهم يرسموا وش البراءه وممكن شويه دموع تخليك هاين عليك انت اللى تدفعلها وتعتزر

حاجه تجنن

بس انا رايي ان لو واحده ست خبطتنى وخبطه تعور فى المصاريف وواضح انها اللى غلطانه مستحيل اتنازل عن حقى كاملا لسببين :
اولا لو عربيتها تبقى اعلمت واتربت وتاخد بالها بعد كده
ثانيا لو عربيه جوزها يبقى اتعلم واتربى ويبطل يديها العربيه تانى تخبط فى خلق الله
قديم 18-09-2012, 05:08 PM
الصورة الرمزية mohamed elshahat
mohamed elshahat mohamed elshahat غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed
التخصص العملى: Faculty Of English Commerce
هواياتي: Cars

mohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond repute

احبك....( Toyota)
يا من سرق قلبي مني ..... يا من غير لي حياتي
يا من احببته من كل قلبي ..... يا من قادني الى الخيال

قديم 18-09-2012, 05:49 PM
الصورة الرمزية Eng/salwa
Eng/salwa Eng/salwa غير متواجد حالياً

من انا؟: ام لثلاثة رجال(خالد-عمرو-طارق) و مهندسة اتصالات
التخصص العملى: تدريس كمبيوتر
هواياتي: حفظ القرآن

Eng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond repute

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
إخوانى الكرام
رفقا بنا شوية
احنا السيدات
اخواتكم و بناتكم و امهاتكم
يعنى مش معقول نتوقف كلنا عن السواقة علشان انتقاداتكم المستمرة لنا
بصراحة انا تعلمت السواقة بعد زواجى و احتياجى لشراء طلباتى و احضار اولادى من المدرسة او النادى يعنى منذ 23 سنة تقريبا و لاننى لم اكن املك سيارتى الخاصة حاليا و الحمد لله فكانت سواقتى ليست ممتازة و يا دوب على قدى برغم تشجيع زوجى الله يبارك له و يعطيه الصحة و طول العمر و دائما بيقول لى سواقتك ممتازة بنسبة 90%
بس انا شايفة ان 60% كفاية قوى
*بس اللى اعرفه انى حفظت كرامتى بالسواقة وطبعا قبل اى شئ ستر ربنا
*نجدت زوجى عندما اصيب بنوبة قلبية و ذهبت الى المستشفى القصر الفرنساوى وانا سايقة من مدينة 6 أكتوبر بستر ربنا طبعا
*جنبت نفسى المعاكسات و المضايقات بالسواقة الى عملى
*حفظت وضعى امام الطلبة وانا ادرس لهم بالجامعة بالسواقة بدل ما انزل امامهم من التاكسى

* كنت اعود من المستشفى وزوجى عامل عملية قلب مفتوح فى رمضان بسيارتى من وسط البلد الى 6 أكتوبر يوميا وفى وقت ليس به مواصلات لمتابعة أولادى و بيتى

لو قعدت اسرد لكم فائدة السواقة بالنسبة لأى ست أكيد هتعزرونا
أنا بعتذر لكم جميعا نيابة عن كل ست أو بنت ربما عطلت لكم الطريق بسوء سواقتها
ولكن اعذرونا ربما لاننا خوافين زيادة عن اللزوم أو مترددين أو تعلمنا السولقة على كبر السن
وبصراحة ابنى ما شاء الله اللى السنة فى أولى جامعة بيسوق احسن منى سبحان الله ربنا يحميه و يستر طريقه و طريقكم جميعا

اللهم ياجامع الناس ليوم لا ريب فيه اجمع على ضآلتى

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم