العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الامريكية > هامر HUMMER

قديم 04-08-2011, 10:19 AM
الصورة الرمزية fineart607
fineart607 fineart607 غير متواجد حالياً
من انا؟: mahmoud
التخصص العملى: جيولوجى
هواياتي: السيارات - رسم -

fineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الهمر غرزت فالساحل الشمالي

يا باشا الاند كروزر برقبت الهامر والله مشيت بيها فى منجم رمل ما شاء الله لا قوة الا بالله الناس مكنتشى مصدقة الى بيحصل وكمان كانت موديل مش حديث اوى وكمان ركبت 2010 كانت بتمشى فى طريق غير ممهد على سرعة 130 كيلو لو اى عربيه عملت كده هتتفكك قبل ما تخلص الطريق ما شاء الله لا قوة الا بالله

على فكره انا لا امتلك اى عربيه جيب ومش همتلك هههههههههههههههههههههههه: fun_rofl:

geologist the best
قديم 16-01-2012, 08:19 PM
الصورة الرمزية esafegypt
esafegypt esafegypt غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان بدائي

esafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud of

انا كان ممكن اسحبة بالا i 10 عادى ومكونتش هاخد منه 1000 جنية كنت هاخد 500 بس

وعموما تحيا لادا نيفا سياره الجيش المصرى 4/4 وفيها فتيس غرز وعمرها ما غرزت فى حرب اكتوبر ههههههههههههههههههههههههه

قديم 17-01-2012, 12:58 AM
الصورة الرمزية walidelmorsi
walidelmorsi walidelmorsi غير متواجد حالياً

walidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond repute

:thn kr:
قديم 27-05-2012, 12:41 PM
الصورة الرمزية ابو محمد الودعاني
ابو محمد الودعاني ابو محمد الودعاني غير متواجد حالياً

ابو محمد الودعاني is on a distinguished road

السلام عليكم ورحمة الله وبكاتة

اسعد الله ايامكم بكل خير

انت مثل ماتفضلت الراجل كان شارب من الطبيعي هيغرز بالعربية
اذا كان في ناس صاحية ميه ميه وبتغرز

ثانيا هيا ع السواق فإذا السواق غشيم فهذي مشكلة لأن الاوف روود فن مش اي حد يقد يخش الرملة بسهولة

هيا تعتمد ع السواق 80%

ولازم الواحد يعرف طبيعة الرملة في انواع من الرمل ناعم مينفعش تمشي عليها لأنك هتغرز مهما كان نوع السيارة.

تحياتي لكم