العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > تويوتا TOYOTA > Corolla

Corolla toyota corolla تويوتا كورولا

قديم 18-10-2010, 04:39 PM
الصورة الرمزية Toyota Corolla
Toyota Corolla Toyota Corolla غير متواجد حالياً
من انا؟: أحمد محمد حسنين
التخصص العملى: Engineer at Ainshams University

Toyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رجاء حد يدلنى على مكان عشان اشترى منه علامة التويوتا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wali مشاهدة المشاركة

اخى العزيز يوجد مركز صيانة يتمتع بالاخلاق و الامانه العالية و هو وكيل كعتمد لشركة تويوتا و هو اسمه تويوتا البرجسى و مكانه فى الهرم فى مشعل و اسعارهم فوق الممتازة سواء فى الصيانة او الاصلاحات او قطع الغيارو على فكرة ليه فرع لبيع قطع الغيار فى شارع مراد بميدان الجيزة
للاستفسار تليفون المركز
33852133
37405052
متشكر جدا لافادتك لى بس انا خلاص الحمد لله اشتريت علامة من القليوبية من جمب شغلى ب 5 ج و صدق أو لا تصدق و ماتفرقش حاجة عن العلامة الأصلية غير أنها بتتلزق بدل ما تخش كبس و شكرا
قديم 10-11-2010, 04:17 PM
الصورة الرمزية Toyota Corolla
Toyota Corolla Toyota Corolla غير متواجد حالياً
من انا؟: أحمد محمد حسنين
التخصص العملى: Engineer at Ainshams University

Toyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond repute
طلب عايز أعرف نوع اللمبة بتاعت الشبورة فى الكورولا 2009

مش اصدى الماركة أصدى على الشكل اللى هو طبق ولا ثلاثة ريشة و كده يعنى
قديم 14-11-2010, 07:47 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز أعرف نوع اللمبة بتاعت الشبورة فى الكورولا 2009

فكة وخرجة من تحت الأكصدام وانت تعرف

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 28-11-2010, 08:22 PM
piclo piclo غير متواجد حالياً

piclo is on a distinguished road
عاجل خدمة لاخوكم اسعار قطع الغيار للكرولا 2005 F/o وسعر العربية دلوقتى بالسوق

ياريت حد يفدنى لانى ناوى اشترى وحده موديل 2005 اتوماتيك فول ابشن وعايز اعرف سعرها كام ، واسعار قطع الغيار والاكسسوار ( فوانيس خلفى وامامى -مريات جانبية-بربريز امامى اصلى ) . ياريت الرد بسرعة .
قديم 30-11-2010, 04:00 AM
elgammal_rs elgammal_rs غير متواجد حالياً

elgammal_rs is on a distinguished road
افتراضي رد: خدمة لاخوكم اسعار قطع الغيار للكرولا 2005 F/o وسعر العربية دلوقتى بالسوق

ياريت لو عرفت قوللي