العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 19-01-2013, 10:42 AM
GOODYEAR GOODYEAR غير متواجد حالياً

GOODYEAR is on a distinguished road
افتراضي حسبى الله و نعم الوكيل حاجز رينو لوجان من شهرين

انا يا جماعة حاجز رينو لوجان من شهرين و كنت على وشك انى استلم جاتلى مكالمه يوم الجمعه من المعرض و قالولى
استاذ احمد احنا اسفين اوووى انت كنت حاجز العربيه ب 72500 ماشى. فقولتلهم ماشى فقالولى نحب نقولك ان سعر العربيه بقى ب 82500 كنت هقووووول ازبل الكلمات لولا انى حوشت نفسى فقولتلهم انا عايز المقدم اللى دفعته
قديم 19-01-2013, 11:25 AM
باسم لانسر باسم لانسر غير متواجد حالياً

باسم لانسر is a name known to allباسم لانسر is a name known to allباسم لانسر is a name known to allباسم لانسر is a name known to allباسم لانسر is a name known to allباسم لانسر is a name known to all
افتراضي رد: حسبى الله و نعم الوكيل

خليها تصدى وموديلها يعدى

يولعوا بيها يا استاذ احمد
قديم 19-01-2013, 11:55 AM
amor0777 amor0777 غير متواجد حالياً

amor0777 will become famous soon enough

انا برضه حاجز زيك هوه انت كنت حاجز بتاريخ كام يا استاذ أحمد عشان فيه افتكاسه كده قايلها الادمن بتاع الفيش لصفحه رينو ان اي حد حاجز ابتداء من 1-11-2012 هيتم تطبيق عليه الاسعار الجديدة الي مش فاهمه بقي لو حد طيب حاجز قبل التاريخ ده هيعملوا معاه ايه وخد بقي الصدمه اني حاجز بتاريخ 1-11-2012 يعني نشنت صح ياريت تعرفني انت كان تاريخ حجزك كام
قديم 19-01-2013, 01:45 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة باسم لانسر مشاهدة المشاركة

خليها تصدى وموديلها يعدى

يولعوا بيها يا استاذ احمد
يا باشا انا هجيب بيكانتو ومش هجيبها وده لسبب واحد لما زودوا سعر البيكانتو زودوه 5 او 6 الاف فقط مش 10 الاااااف جنية مرة واحده ده استكرااااااااااااااااااد واللهى وانا لو معايا فلوسها مش هجيبها لان دوووول مش قلبهم ع العملااااء خالص و الحمد لله ربنا رحمنى منهم قبل ما البس العربيه و البس الصيانه بتاعها
قديم 19-01-2013, 01:50 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amor0777 مشاهدة المشاركة

انا برضه حاجز زيك هوه انت كنت حاجز بتاريخ كام يا استاذ أحمد عشان فيه افتكاسه كده قايلها الادمن بتاع الفيش لصفحه رينو ان اي حد حاجز ابتداء من 1-11-2012 هيتم تطبيق عليه الاسعار الجديدة الي مش فاهمه بقي لو حد طيب حاجز قبل التاريخ ده هيعملوا معاه ايه وخد بقي الصدمه اني حاجز بتاريخ 1-11-2012 يعني نشنت صح ياريت تعرفني انت كان تاريخ حجزك كام
بص حضرتك انا حاجز فى 27-11-2012
بس بجد انا هجيب البيكانتو براقبتها و بنفس سعرها لان دوول مش قلبهم ع العميل ابداااااااااااااااااااااا ااا
و بعدين انا مش عندى استعداد اخسر مرتين يعنى انا خسرت فى السعر ماشى بس كفاية انها 1600 سى سى واحنا دخلين على اذمه وحشة فى البنزين و هيبقى بحساب و اقل من 1300 هيكون مدعم فهجيب بيكانتو هى عيبها انها صغيرة بس شكلها احلى