العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 27-12-2012, 05:06 AM
الصورة الرمزية Tota El Masry
Tota El Masry Tota El Masry غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندسة
التخصص العملى: هندسة المنسوجات

Tota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond repute
افتراضي رد: العربيه دى مش عايزها وعايز تعويض افيدونى

عوضنا كلنا على الله بعد كلامك ده حعرض عربيتي للبيع من أولها كده و أشتري ماروتي مستعملة أو 128

(قَالُوا سُبْحَانَكَ لَا عِلْمَ لَنَا إِلَّا مَا عَلَّمْتَنَا ۖ إِنَّكَ أَنْتَ الْعَلِيمُ الْحَكِيمُ ) سورة البقرة(32)
( لَا يُكَلِّفُ اللَّهُ نَفْسًا إِلَّا وُسْعَهَا ۚ لَهَا مَا كَسَبَتْ وَعَلَيْهَا مَا اكْتَسَبَتْ ۗ رَبَّنَا لَا تُؤَاخِذْنَا إِنْ نَسِينَا أَوْ أَخْطَأْنَا ۚ رَبَّنَا وَلَا تَحْمِلْ عَلَيْنَا إِصْرًا كَمَا حَمَلْتَهُ عَلَى الَّذِينَ مِنْ قَبْلِنَا ۚ رَبَّنَا وَلَا تُحَمِّلْنَا مَا لَا طَاقَةَ لَنَا بِهِ ۖ وَاعْفُ عَنَّا وَاغْفِرْ لَنَا وَارْحَمْنَا ۚ أَنْتَ مَوْلَانَا فَانْصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْكَافِرِينَ) سورة البقرة (286)
قديم 27-12-2012, 04:26 PM
الصورة الرمزية azzat 55
azzat 55 azzat 55 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد عزت
التخصص العملى: مدير شركة مقاولات متخصصة فى العزل الحرارى والمائى

azzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Tota El Masry مشاهدة المشاركة

عوضنا كلنا على الله بعد كلامك ده حعرض عربيتي للبيع من أولها كده و أشتري ماروتي مستعملة أو 128
يا جماعة ا/ عمرو بيتكلم عن حادثة سيارة , أى سيارة معرضة للحوادث ولا اللوجان ضد الحوادث وبعدين اللى فهمته من ا/ عمرو ان المشكلة مع التأمين , مش من السيارة أو التوكيل
ولو حد يا جماعة عنده سيارة ضد الحوادث ياريت يقولنا عليها يمكن نشتريها

قديم 28-12-2012, 05:28 AM
الصورة الرمزية عمرو الامير
عمرو الامير عمرو الامير غير متواجد حالياً
من انا؟: طامح حتى اقتحام الجبل
التخصص العملى: مهندس كمبيوتر
هواياتي: شاعر

عمرو الامير is a splendid one to beholdعمرو الامير is a splendid one to beholdعمرو الامير is a splendid one to beholdعمرو الامير is a splendid one to beholdعمرو الامير is a splendid one to beholdعمرو الامير is a splendid one to beholdعمرو الامير is a splendid one to behold

خليك فى عربيتك يا توتا مش تاخدى بمشكلتى دى حادثه بس قطع غيارها عاليه

قديم 28-12-2012, 05:30 AM

عمرو الامير is a splendid one to beholdعمرو الامير is a splendid one to beholdعمرو الامير is a splendid one to beholdعمرو الامير is a splendid one to beholdعمرو الامير is a splendid one to beholdعمرو الامير is a splendid one to beholdعمرو الامير is a splendid one to behold

انا رايح يوم الاحد بالرجاله هتخانق مع التامين رحت البنك قالولى خد حقك مع الشركه دى بقله الادب

الشركه اسمها (وثــــــــــــــــــــــ ــــــــاق)اوعى حد يتعامل معاها شركه ارف

قديم 28-12-2012, 11:21 AM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jojojojojo مشاهدة المشاركة

انا سمعت شيخ اقبل كده في التليفزيون واحده بتقوله علي قرض عشان تعمل عمليه انابيب اطفال عشان ربنا مرزقهاش بطفل الشيخ اقلها لا متخديش قرض علي الرغم ان القرض عشان طفل يعني حاجه اهم من العربيه بكتير فما بالك اننا بنقسط وبندفع فوايد عشان عربيه انصحك اختي بأن تحاولي تصرفي في فلوس ولو حتي هتبيعي دهبك لو عندك والتخلص من هذا القسط فورا وايضا التخلص من التامين ووثيقته ومتنسيش دعاء الركوب السياره وان شاء الله هتبقي بخير انتي وعربيتك والله الموفق
يعنى يرضيك ادفع 90 الف فى عربيه مجبش 30 بعد مباظت