العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 11-12-2012, 09:51 PM
الصورة الرمزية ezzat2002mo
ezzat2002mo ezzat2002mo غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب فى هيئه قناة السويس

ezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant future
افتراضي رد: حادثة لوجان في اسكندرية

انا راىى انك تبيع على كده لان انا واخويا واهلى اتقلبنا بفليشيا وكانت اقل من كده واتصرف عليها حوالى 15 الف ومارجعتش زى الاول نهائى واتنصب على اخويا من كل الصنايعيه كانه واحد بيلاقى الفلوس فى الشارع او سارقها ولما اتعرض عليه سعر كان اقل من سعرها ب10 الاف جنيه يعنى انا رايي خسارة قريبه احسن من مكسب ممكن مايجيش والف حمدا لله على سلامتك وتغور الفلوس الحمد لله انها مجتش فيك او فى اصدقائك
بس انا ليه استفسار بعد اذنك لانى باذن الله ناوى اجيب اللوجان قريبا
هوة حضرتك كنت ماشى على سرعه كام وايه سبب الحادثه ؟
قديم 12-12-2012, 03:23 AM
mnm nasser mnm nasser غير متواجد حالياً

mnm nasser is on a distinguished road

اولا انا بشكر كل واحد نصحني وربنا يكفيكم شر الحوادث
الحادثة حصلت واحنا عند ميناء الدخيلة وكنا ماشيين على سرعة 80 كم تقريبا
اللي حصل ان ميكروباص رمى علينا فجأة وكنا قريبين من الرصيف المهم راح صاحبي
حدف شمال وكان فيه رملة بجانب الرصيف فالعربية اتزحلقت يمين في شمال وطلعت فوق
الرصيف واتقلبت ودخلت في عامود نور وكسرته والحمد لله عمود النور هو اللي وقفها ومخلهاش
تعدي الطريق المعاكس فيما بعد كذا حد قاللي ان الطريق عند مينا الدخيلة بيزحلق جامد عشان الارض
فيها ملح وقدر الله ما شاء فعل.المهم دلوقتي كلهم بأحسن حال.
قديم 13-12-2012, 01:30 AM
nemo2000x nemo2000x غير متواجد حالياً

nemo2000x has a spectacular aura aboutnemo2000x has a spectacular aura about

قدر الله و شاء فعل
قديم 13-12-2012, 03:40 AM
الصورة الرمزية screamseko
screamseko screamseko غير متواجد حالياً

screamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond repute

انا ساكن في الدخيله وفعلا الطريق ده بيبقي مزحلق ساعة الفجر كده
بس المشكله الاكبر التراب اللي في طريق وبرادة الحديد اللي فيه لان جمب فيه المينا وجمب فيه حديد عز فالطريق مش حلو نهائي الحمد لله علي سلامتكوا اتكتبلكوا عمر جديد

أيـــها المُشــــتكي ومــابــك داءُ .... كــُـــن جميـــلاً ترى الوجـــودَ جميـــلا

محمد الرويعي

قديم 13-12-2012, 04:17 AM
hal71 hal71 غير متواجد حالياً

hal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond repute

ألف حمدأً لله على السلامة - الحمد لله إن كل من كان في العربية خرج منها بإصابات فقط الحادثة من الناحية الشمال جامدة فعلاً و لكن العربية دي فعلاً محترمة على الرغم من عدم وجود إير باجز و أعتقد إنها عملت اللي عليها و لا تطلب منها أكثر من كده و أنصحك بالبيع طبعاً كما أفاد باقي الزملاء إنت الحمد لله أخدت من العربية ثمنها و أكثر في هذه الحادثة وقدر الله و ما شاء فعل