العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 19-10-2012, 03:37 AM
الصورة الرمزية screamseko
screamseko screamseko غير متواجد حالياً

screamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقرير 4 عن لوجي 1500 كيلو وزيارة التوكيل

ربنا يباارك فيييك يارب يابن بلدي يا غااالي
بس علي فكره انا مستلمها من المعرض فعلا من غير عيوب خاالص وكل حاجه كانت شغاله ووارد ان يحصل اي حاجه بعد الاستخدام وعشان كده الضمان معمول
بص برضه اللي قلبك يرتاحله
بس لو عايز تجيب متروحش المصريه روح عالطارق علي طول
لانه عنده كميه كبيره
غير كده في ورق الافراج طلع ان المصريه شرياها من الطارق
وزود عليا 2000 جنيه وقالي غليت!!
بس مش مشكله
المهم عايز معرض روح للطارق عايز توكيل وعندك القدره انك تستني 3 شهور انت ومقدرتك لكن انا صراحه مستحملتش
وفي انتظارك يباشا لما تجيبها باذن الله وتكون فاتحة خير عليك وان شاء الله نتجمع في الخير ونعمل تجمع للوجاناويه في اليكس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة توتة ميجو مشاهدة المشاركة

شكرا ياباشا على الرد وربنا يسهل واعمل زايك بس لسه معرفش كار كير كويس فى القاهرة
مش شرط كار كير علي فكره
اي بوهيجي بتاع دوكو نضيف وسمعته حلوه روحيله حيخليهالك عروسه

أيـــها المُشــــتكي ومــابــك داءُ .... كــُـــن جميـــلاً ترى الوجـــودَ جميـــلا

محمد الرويعي

قديم 19-10-2012, 01:14 PM
توتة ميجو توتة ميجو غير متواجد حالياً

توتة ميجو has a spectacular aura aboutتوتة ميجو has a spectacular aura about

الف شكرا على الرد ومستنى اى حد من الاخوة اللى يعرفو حد كويس بالقاهرة يرد عاليا
قديم 19-10-2012, 01:50 PM
الصورة الرمزية Mido Madrid
Mido Madrid Mido Madrid غير متواجد حالياً

Mido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond repute

قديم 19-10-2012, 04:03 PM
hamaad hamaad غير متواجد حالياً
هواياتي: كرة القدم والقراءة

hamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud of

اول حاجة شكرا على التقرير الشيق والمفيد تانى حاجة انا كملت 8000 كيلو ولم اذهب الى صيانة 5الف كيلو فى التوكيل فهل فيه ضرر وانا برده من الاسكندرية وتالت حاجة التكييف لم يشتغل الا فى الظل او بالليل وضعيف جدا هل ظهرت المشكلة عندك
قديم 19-10-2012, 04:11 PM
الصورة الرمزية screamseko
screamseko screamseko غير متواجد حالياً

screamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mido Madrid مشاهدة المشاركة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamaad مشاهدة المشاركة

اول حاجة شكرا على التقرير الشيق والمفيد تانى حاجة انا كملت 8000 كيلو ولم اذهب الى صيانة 5الف كيلو فى التوكيل فهل فيه ضرر وانا برده من الاسكندرية وتالت حاجة التكييف لم يشتغل الا فى الظل او بالليل وضعيف جدا هل ظهرت المشكلة عندك
العفو يباشا

بص اهم حاجه صيانات المدفوعه اللي هي 10 و20 و30 لغاية 100

لان ده اللي بيحافظلك عالضمان لو جيت لقدر الله في اي حاجه وحابب تغيرها بياخدوا الكتيب يصوروا الصيانات المدفوعه عشان يتاكدوا انك متابع
اما بالنسبه للتكطييف فهو صراحه ظل او لا فهو جيد جدا معايا
حاول تعمل زياره للتوكيل يكشفوا عليه وبالمره يربطولك العفشه

أيـــها المُشــــتكي ومــابــك داءُ .... كــُـــن جميـــلاً ترى الوجـــودَ جميـــلا

محمد الرويعي