العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 05-09-2012, 02:05 PM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رجااااااء عايز مساعدتكم لاني اااابيض خالص في موضوع العربيات ده وعايز اجيب لوجان

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amor777 مشاهدة المشاركة

انا برضه برجح التوكيل بس خايف يأخروا عليه قوي اكتر من ال3 شهور عشان كده احيانا بقول اتعلم الاول واروح اجيب من معرض علي طول خلال شهر مثلا وبرضه خايف من حاجه لاني سمعت انه احيانا في المعارض بتكون العربيه موديل 2012 ومتبقية عندهم ويبعهوا علي اساس انها موديل 2013 وما شاء الله محسوبكم معلم كبيييير هشربها وولا هعرف افرق خالص انها مش موديل 2013 حتي لو مفيش فرق بين الاتنين بس ميضحكش عليه وافتكر ان التوكيل مش ممكن يعمل كده مصيبه ليكون فيه قلق التوكيل يعمل كده هوه كمان برضه خاصة فيه ناس كتير متقدرش تفرق وقريت انها حصلت مع حد في المنتدي هنا بس كان شاري من معرض فيا تري حد يعرف التوكيل فعلا بيلتزم بالتاريخ الي بيقوله ولا بيقعد يمطوح فيك لما يجي وقت التسليم ولا اشوف معرض واخاطر بالموضوع الي حكيته ده
لو انا مكانك احجز من التوكيل وال3 شهور اللي فاضلين على استلام العربية اتعلم فيهم السواقة كويس جدا جدا

الاجابة عن جميع استفساراتكم حول السيارات وانواعها
يرجى التواصل على الفيس بوك
https://www.facebook.com/profile.php...46&ref=tn_tnmn
قديم 05-09-2012, 04:30 PM
amor777 amor777 غير متواجد حالياً

amor777 will become famous soon enoughamor777 will become famous soon enough
افتراضي رد: رجااااااء عايز مساعدتكم لاني اااابيض خالص في موضوع العربيات ده وعايز اجيب لوجان

يااااااااريت حد يفيدني التوكيل فعلا محترم وبيلتزم بالمواعيد الي بيقولها يعني بعد 3 شهور فعلا ولا هيقرفووووني واستلم بعد ما اكون زهقت ومش عايز حاجه من وشهم ولا المعرض بيكون ملتزم بكلامه اكتر عشان مده التسليم بتكون قصيرة ايه يا جماعة فين تجاربكم مع الشراء !!!!
قديم 06-09-2012, 12:28 PM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amor777 مشاهدة المشاركة

يااااااااريت حد يفيدني التوكيل فعلا محترم وبيلتزم بالمواعيد الي بيقولها يعني بعد 3 شهور فعلا ولا هيقرفووووني واستلم بعد ما اكون زهقت ومش عايز حاجه من وشهم ولا المعرض بيكون ملتزم بكلامه اكتر عشان مده التسليم بتكون قصيرة ايه يا جماعة فين تجاربكم مع الشراء !!!!

للاسف قليل قوي اللي بيشتري من التوكيل - وعلي السمعة انهم مش ملتزمين بموضوع ال 3 شهور دول قوي

فى كل شارع فى بلادى صوت الحريه بينادى

Ashraf Kerima
قديم 06-09-2012, 09:13 PM
mmmiii mmmiii غير متواجد حالياً

mmmiii will become famous soon enough

طالما هتكيش فممكن ينزلو معاك ف السعر يعني مثلا اوتو سمير ، رحت اتفرجت ع العربية اللوجان وقالي ثمنها 72.500 وهينزل 500 ولما كلمهم ف التليفون قال 72000 وقولتله اني هكيش ف فرح جد وقالي طب ياباشا معاك فلان الفلاني واداني رقم تليفونه وقالي اتصل عليا وانت جاي تشتري علشان انزل ف السعر مع حضرتك شوية ، وكمان حاجة هما بيبقو ف قمة السعادة علشان لقو زبون هيدفع كاش علشان هما بياخدو نسبة ؛ وعلفكرة برضة سمير ريان بيسلم طوالي وعندة كل الالوان وانا اتفرجت ع العربية الفضي الي جنب المغسلة بس اكيد هيسلم من المخزن ، وعلي فكرة انا مش بمدح ف سمير ريان ولا حاجة انا بس بنقل تجربة وكمان انا العربية مش معايا بس حاليا بدور علي واحدة كسر زيرو فول اوبشن ، واسف للاطالة