العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 03-08-2012, 05:35 PM
khaledgob khaledgob غير متواجد حالياً

khaledgob is on a distinguished road
افتراضي رد: لوجان ولا سانديرو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pharma1975 مشاهدة المشاركة

اللي وصلني من طارق الاسكندريه انه عنده دفعه جايه قريب قوي ستيب واي....و هما ناس معاملتهم ممتازه علي فكره
انا كلمتهم و لقيت عندهم ستب واى بس فضى و ده اللون اللى انا مش بحبه
طيب هما احسن ولا سمير ريان
قديم 04-08-2012, 12:48 AM
pharma1975 pharma1975 غير متواجد حالياً

pharma1975 will become famous soon enough

الستيب واي كعربيه...تستاهل الانتظار...الطارق في الاسكندريه مسيطر علي توزيع الرينو....لدرجه انه فيه دفعات رينو بتيجي للطارق و هو من يتقاسمها مع موزعين اخرين طبعا باشراف التوكيل....لان شركه الرينو عندها كيا برده فده توكيلين كبيران محتاجين راس مال كبير....و اللي اعرفه انه علي منتصف اغسطس تقريبا فيه 200 عربيه ستيب واي 2013 داخلين للطارق..و الله اعلم

الخلاصه استشير ثم استخير ثم توكل علي الله و احجز اللي انت عاوزه ....و ماتبقاش مستعجل...

ربنا يوفقك
قديم 04-08-2012, 01:04 AM
الصورة الرمزية Tota El Masry
Tota El Masry Tota El Masry غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندسة
التخصص العملى: هندسة المنسوجات

Tota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond repute

توكل على الله و هات سانديرو
هي هياها لوجي في كل حاجة
و عدم انتشارها ميزة نسبية و شبابية للغاية أنا يا كنت أجيبها يا أأمن على العربية و بصراحة منظر السانديرو شبابي قوي قلت أخواتي مش حيوافقوا علشان ده عربية البيت أنا عن نفسي كنت عاوزة ستب واي أو سانديرو و لو توينجو بتنزل كنت أشترتها

اعقلها و توكل
مبروك مقدماً
قديم 06-08-2012, 06:05 PM
الصورة الرمزية myson medo
myson medo myson medo غير متواجد حالياً
من انا؟: مسلمة

myson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaledgob مشاهدة المشاركة

انا كلمتهم و لقيت عندهم ستب واى بس فضى و ده اللون اللى انا مش بحبه
طيب هما احسن ولا سمير ريان
ممكن رقم الطارق اللى انت اتصلت عليه - وكمان عنوانهم
وشكرااااااااااااااااااااا ااااااا
قديم 06-08-2012, 09:33 PM
khaledgob khaledgob غير متواجد حالياً

khaledgob is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة myson medo مشاهدة المشاركة

ممكن رقم الطارق اللى انت اتصلت عليه - وكمان عنوانهم
وشكرااااااااااااااااااااا ااااااا
01005002702 ده رقم واحد اسمه حسين شغال فى الطارق اللى فى القاهرة كلمه وهوه هيعرفك كل حاجه