العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 04-10-2011, 11:46 PM
الصورة الرمزية memodina1
memodina1 memodina1 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد مصطفى..01223907706
التخصص العملى: محامى..حقوق عين شمس
هواياتي: السوفت وير وعالم السيارات

memodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عوامة البنزين كلاكيت تاني مرة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد على 1999 مشاهدة المشاركة

الله يسلمك يا استاذ محمد
انا الحمد لله بخير يا رب تكون بخير
و الله الموضوع انها لما باظت جبت واحدة اصلى اخت الفابريكة و انا الى مركبها بايدى مش حقول حد مركبها اى كلام او تنى دراع العوامة لأ انا الى مغيرها بنفسى و من بعدها المؤشر سلوكه اختلف بالسلب يعنى مبقاش يعدى ال f و بقى بيجى بعد الشرطة التانية و هوب ينزل فى دقايق و بعدين اقف يطلع شوية و حاجة فله
فانا مشغلتش بالى طالما الهدف الاساسى انه بيدى بيان تقريبى يعتمد عليه لتقدير كمية البنزين فاتعودت على السلوك الجديد للعداد و ريحت دماغى
طبعا بالنسبة لصاحب الموضوع الوضع مختلف تماما العربية لسة زيرو و فى الضمان و من حقه الوضع يبقى زى الاول و اذا مكنش احسن
ههههه والله عندى نفس الكلام ابقى لسة مفول ميجيبش للاخر وامشى شوية يجيب للاخر وابقى لسة طالع بالعربية يكون مثلا فى النص امشى بس 10 كيلو الاقى نزل زى ما يكون مشوار 30 كيلو ويفضل ثابت وانا ماشى وزى ما هو لحد ما امشى كتير بيتدى بنزل عادى بقى بس فعلا عربية من 5 سنوات مش زى زيرو وفعلا الواحد بياقلم نفسة على العيب بتاع العربية
قديم 11-03-2015, 11:29 AM
mohamed gh mohamed gh غير متواجد حالياً

mohamed gh is on a distinguished road
افتراضي رد: عوامة البنزين كلاكيت تاني مرة

اناعندى مشكلة العوامة للسيارة شيفورليه اوبترا 2009 وذهبت للكهربائى قالى ان مشكلة المؤشر بسبب ان شريحة العوامة بايظة ولازم تتغير وانا مش عارف انى لما اغير الشريحة الامبير هيرجع تانى يقرا صح ولا ايه