العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT

فيات FIAT فيات FIAT الايطالية استطاعت ان تتجاوز ازماتها الماضية بعد فشل تحالفها مع جنرال موتورز عن طريق تقديم موديلات لاقت نجاحا كبيرا مثل جراند بونتو فيات 500 باليو سيينا ليينا بونتو

قديم 02-08-2009, 04:28 AM
Etsh Etsh غير متواجد حالياً

Etsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond repute
افتراضي رد: و سقط حبى للبرافو ......وقلبى يبكي لفراقها

يا جماعة أنا شاكر جداً إهتمامكم......أما بالنسبة ليك يا أحمد باشا فا أنا أوعدك اللفة هاتكون موجودة موجودة و فى عربية من العيار التقيل إن ماكنتش برافو ...فا مفيش قلك يا باشا اللفة محفوظة و فى سلفانة كمان

أما محمد أبيزا فا يا باشا تقريرك منور بس حاجة واحدة أنا خايف أجى أسحب بيها مالقيهاش ذى الإيطالى .... خصوصا أنا سوقتى كلها فرك و غرز و مش بعتق أى حد بعربية جديدة بشوفو بيفترى على عربية أقل منو إلا لما أجيبو و أذلو فا هايكون صعب عليا إن أنا اللى أتزل و بصراحة البرافا عمرها ماكسفتنى و لو جنبى بى أم و الله..أنا نفسى ماكنتش بصدق اللى بتعملو.

أما حازم بيه مش عارف ليه كل ما أشوفك صورتك أضحك و أفتكر أيام دبى عشان اللمبو مشفتهاش الا هناك و كل م أشوف صورتك أفتكر الأيام الحلوة و الومينا اس اس اللى كانت معايا و ممتعانى

تسلموا كلكو و ربنا يكرمنى بقى و صلاة الأستخاة تجيب اللى فية الخير....عموما إحنا مش بعاد يوم أو اتنين وكل الأمو تتحسم بأمر الله..........سلام جوجو للجميع بس هيا نايما دلوقت
قديم 02-08-2009, 04:38 AM
الصورة الرمزية koky_90
koky_90 koky_90 غير متواجد حالياً
من انا؟: لاتحسب البسمه على وجهى فرحا فاالطير يرقص مذبوحا من شده الالم
التخصص العملى: طالب
هواياتي: car وبس

koky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond repute
رد: و سقط حبى للبرافو ......وقلبى يبكي لفراقها

في الاول بس
احب احيك على العنوان الرائع ده ...ptmnlo123per171

اما بلنسبه للموضوع
فهو مغامره جميله واسلوب في الكلام ولا اروع بصراحه ...

وسمحنى انا عاوز اقول كلمه ويارت ماتزعلش منى
واسلوبك في الكلام هو الى شجعنى انى اقول كده

حضرتك (محسوك اوووى ) ptmnlo123per123
كل الاشياء التى ذكرتها انا شايف انها ماتعبش السياره بخلاف موضوع الاضاءه ده !!!

ممكن يكون الوضع على الحقيقه ظاهر اكتر
بس زى ما انت كونت
هى على مستوى الاداء والموتور وكده هى الاعلى في فئتها
فا مش مهم بقا ايه الى (بتهز من مكانه او الكتابه شكلها عامل ازاى )

انا مش بقولك روح اشترها
ولكن قارن وشوف الافضل

وانت عرضت سيارات في نفس السعر وتعتبر منافسه قويه للبرافو مثل السيات ليون
وده عربيه جميله بصراحه (اعتقد انها هتعجب جوجو )
وبلتوفيق ان شاء الله
قديم 02-08-2009, 04:49 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

أما حازم بيه مش عارف ليه كل ما أشوفك صورتك أضحك و أفتكر أيام دبى عشان اللمبو مشفتهاش الا هناك و كل م أشوف صورتك أفتكر الأيام الحلوة و الومينا اس اس اللى كانت معايا و ممتعانى
اولا سلامي لجوجو و قولها اونكل حازم بيقولك هابي دريمز
ثانيا ميرسي جدا علي زوقك و ان الصوره عجبتك
دي ايام ما كنت في ابو ظبي من 2004 الي 2007
كانت ايام علي قد ما فيها من شقي و عذاب و وحده و غربه
الا ان الواحد برضه اتعلم كتير و اهم حاجه شاف عربيات كتير
نفسي اروح تاني بس زياره كده لمده اسبوعين

حـازم خـضـر

قديم 02-08-2009, 04:58 AM

Etsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond repute

بصى يا كوكى و أشكر ليك أهتمامك بالرد ....من نحية إن أنا محسوك "you are complitly right" بس ليه ماكنش محسوك و أنا دافع 150.000 مش كدة ولا أية ....و الموضوع و ما فيه أن حبى الشديد للعربية خلانى مش عايز أشوف فيها عيب و يمكن دة اللى غيظنى و هيخلينى كل يوم أقول بس يا ولاد الأيه يا طلاينة لو كنتوا ظبطو دى ولا دى.......و بعدين العربية دى نسبية عند كل و احد أنا لازم اركب و أحس ان العربية بتقولى بابى و مامى ....باس انا معا اللى شفتو و نتيجة إن انا فعلا محسوك حاسس أنى هادخل العربية تقوللى إذيك يا أبا ...و بصراحة العربية لازم يحترموها أكتر من كدة...انا حاسس أن الطلاينة أدو الصينيين الصنعة الداخلية....و وخلوا فرساتشى يعملها من برة طب لية يا طلاينة ليييييييييييه...دى البرافا ماكنش فيها غلطة من جوا؟؟؟؟؟

على العموم...هو ناصيب....و ربنا عاوزلى حاجة أحسن...على الأقل عشان جوجو
قديم 02-08-2009, 05:04 AM

يا جماعة أنا جديد على المنتدى و عندى صور روعة للسيارات بس مش قادر أرفقها كل ما اجى أرفقها بنفس المواصفات المقاس و الحجم يقولى فشل فر رفع الملف أية المشكلة ...هو هيبق المنتدى و البرافو عليا ...كلو ضرب ضرب مافيش شتيمة ولا أية....أنصحونى إذاى

التعديل الأخير تم بواسطة Etsh ; 02-08-2009 الساعة 05:08 AM

الكلمات الدليلية
fiat, فيات برافو