العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 17-11-2012, 02:13 PM
الصورة الرمزية screamseko
screamseko screamseko غير متواجد حالياً

screamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond repute
افتراضي حادث اتوبيس الصعيد.. باي ذنب قتلت ؟؟؟

انا اتقهرت عالصبح والله لما عرفت الموضوع ومعرفتش اتحكم في دموعي

للدرجه دي وصل بينا الاهمال

للدرجه دي الانسان دمه رخيص في بلده

50 ملاك لسه مكملوش من 4 - 7 سنين؟؟
باي ذنب قتلت؟؟؟

فى غزه وبعد أيام من قصف الصواريخ لم يموت الا 39 شخصا..فى مصر مات 54 طفل فى حادث قطار أسيوط..!!

الإهمال أوسخ من الاحتلال..!!
حسبي الله ونعم الوكيل

الطفل مجهول .. ممسوح اسمه م الكشكول !!
بس الأم بتبكي بحُرقة !
والمشهد على كده مقفـول

اعمل معاكي ايه وارخص ما فيكي دمي !!!

ﻭﺯﻳﺮ ﺍﻟﻨﻘﻞ ﻓﻲ ﺍﻭﻝ
ﺗﺼﺮﻳﺤﺎﺗﻪ ﺑﻌﺪ ﻭﻓﺎه60
ﻃﻔﻼ ﻣﺼﺮﻳﺎ ﻓﻲ ﺍﺳﻴﻮﻁ
ﻓﻲ ﺍﺻﻄﺪﺍﻡ ﻗﻄﺎﺭ بحافلة
ﻣﺪﺍﺭﺱ : ﻋﺪﺩ ﺍﻟﻮﻓﺎﻳﺎﺕ
ﻛﺎﻥ ﻣﻤﻜﻦ ﻳﻜﻮﻥ ﺍﻛﺘﺮ
ﻣﻦ ﻛﺪﻩ ﺑﺲ ﺭﺑﻨﺎ ﺳﺘﺮ

انا لو علقت علي تعليق وزير النقل والله ممكن اتوقف فيها !!!!!!!!!!

سيدى فخامة الرئيس . .
إبنى مات فـ الأتوبيس ..
ولا باقى منه أى حاجة

غير شوية كراريس ..
و شنطة فاضية
و ساعة واقفة
و بقعة حمرا ع القميص ..
أمه راحت لما سمعت
إن روحه الطاهرة طلعت
و إن مبقالهاش ونيس ..
هعمل إيه أنا بالفلوس
خد فلوسى وهاتلى إبنى
لجل ما أشوفه عريس ..
شوف يا ريّس مهما تعمل
مش هيهرب يوم ضميرك
من بتوع الأتوبيس ,,

اركب عربيتك و امشى فى طرق مصر ... هتموت
روح الاستاد .. هتموت
روح اتعلم .. هتموت
روح اتعالج .. هتموت
اقعد فى بيتكم .. العمارة هتقع عليك و هتموت
اعمل ثورة .. هتموت
خش القسم .. هتموت
اقف علي الحدود ... هتموت.

لو أب أو أم فقدوا واحد من ولادهم بيعيشوا حياتهم كلها فى حزن و أسى ... تخيل لو فقدوا كل أولادهم فى دقيقة واحدة ... الحادثة مش بسيطة و لازم وقفة قوية ضد الاهمال

ارجوكم اتفرجوا عالمرافعه دي اكنها بتشرح الواقع
ان القلب ليحزن وان العيد لتدمع وانا علي فراقكم لمحزونون !!

أيـــها المُشــــتكي ومــابــك داءُ .... كــُـــن جميـــلاً ترى الوجـــودَ جميـــلا

محمد الرويعي

قديم 17-11-2012, 02:31 PM
الصورة الرمزية حبيب الناس
حبيب الناس حبيب الناس غير متواجد حالياً
من انا؟: مصر
التخصص العملى: محاسب بشركة العادل لأستيراد والتصدير
هواياتي: الكمبيوتر

حبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حادث اتوبيس الصعيد.. باي ذنب قتلت ؟؟؟

بجد مفيش حاجه تتقال بعد اللي انت قلته
اهمال من عامل المزلقان بانه لم يمنع اللاتوبيس
اهمال من سائق الاتوبيس بأنه لم ينتظر حيت يمر القطار بسلام
اهمال من المسؤلين بعدم تامين الاماكن الخطيره
كلنا مهملون وهذا سبب تخلفنا عن باقي الامم
انا لله وانا اليه راجعون

قديم 17-11-2012, 02:36 PM
الصورة الرمزية screamseko
screamseko screamseko غير متواجد حالياً

screamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond repute

شاهد عيان

أيـــها المُشــــتكي ومــابــك داءُ .... كــُـــن جميـــلاً ترى الوجـــودَ جميـــلا

محمد الرويعي

قديم 17-11-2012, 02:42 PM
Mody Elmasry Mody Elmasry غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بكلية تجارة جامعة الاسكندرية
هواياتي: عاشق للسيارات

Mody Elmasry is a name known to allMody Elmasry is a name known to allMody Elmasry is a name known to allMody Elmasry is a name known to allMody Elmasry is a name known to allMody Elmasry is a name known to all

حسبي الله و نعم الوكيل ف كل واحد مهمل ف البلد دة بجد منظر الصور صعب اوي و خصوصا انهم اطفال عارفين يعني اة اطفال و يقولك ان العامل بتاع المزلقان غفل ف النوم يعني اة غفل ف النوم دة المفروض يتعدم على كل روح ماتت ب سببة و انا بقى حعلق و اليحصل يحصل على تعليق الشخصية القذرة المعندهاش ادنى احساس بالمسؤلية وزير النقل يعني اة العدد كان ممكن يبقى اكتر بس ربنا ستر هما الاطفال دول جلهم برد و كان ممكن اطفال تانية تتعدى !!!!!!!! دول ماتواااااااا عرف يعني اة ماتواااااااااا حط انت رجلك تحت قطر بلاش تحت قطر حطها تحت عجل عربية و شوف احساسك (انا اسف اني بقول احساسك لان المثلك معندهوش احساس اصلا )

عيزين يصرفوا ملايين عشان يقفلوا المواقع الاباحية و هما مش عارفين يقفلوا مزلقانات القطارات ..

عيزين يقفلوا المحلات الساعة 10 و هما مش عارفين يعملوا رقابة علي المزلقانات الساعة 8 الصبح

عيزين يبنو اسوار و حواجز في الملاعب عشان يرجعوا الدوري هتتكلف فوق ال90 مليون جنية و مستخصرين يبينوا حواجز تفصل بين الناس و القطارات !!

شكرا دولة الفساد (
كنا بنحسب ان الفساد موجود ف النظام السابق و لما يرحل احنا حنعيش لكن الفساد طلع منتشر اوي اوي اوي و في مصريين كتييييير كمان
زعلنين على فلسطين و الضرب الفيها دة لحد دلوقتي و ضرب صواريخ و مات 34 شهيد و يعتبروا ف حرب لكن عندنا ف غفلة من شخصية متسواش مليم مات 50 كان كل مشكلتهم انهم صحوا بدري من النوم و لبسوا هدومهم و اخدوا السندويتشات الامهاتهم صحت من بدري عشان تعملهم و رايحين المدرسة
اعزروني ان الكلام ميكنش منسق لاني بكتب و انا محروق اوي من جوا
الله يرحمهم و يجعل مسواهم الجنة
قديم 17-11-2012, 02:43 PM
الصورة الرمزية رفيق
رفيق رفيق غير متواجد حالياً

رفيق is a name known to allرفيق is a name known to allرفيق is a name known to allرفيق is a name known to allرفيق is a name known to allرفيق is a name known to all

لا اله الا الله محمد رسول الله ان لله وان الية راجعون ربنا يصبر اهاليهم منة لله عامل المزلقان ربنا ينتقم منة لاحول ولا قوة الا بالله

الله لا اله الاانت سبحانك انى كنت من الظالمين الا رسول الله نحن فداك يارسول الله