العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > عروض وتخفيضات

عروض وتخفيضات عروض التوكيلات ومراكز خدمة السيارات - تخفيضات على الاسعار - عروض وتخفيضات خاصة باعضاء مصر موتورز يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 22-05-2010, 07:20 PM
الصورة الرمزية amrmohamed1975
amrmohamed1975 amrmohamed1975 غير متواجد حالياً
من انا؟: ولدي نصحتك لما صوتي اتنبح متخفش من جني و لا من شبح
التخصص العملى: اتصالات
هواياتي: كرة القدم و القراءة

amrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond repute
رد: عرض خصومات ابوغالى (على المصنعيات وقطع الغيار)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة toty_1500 مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اولا انا بعتذر عن غيبتى عن المنتدى ,,,,, يا جماعة العرض لسه سارى حتى الان والخصومات لسه موجودة حتى الان وفيه الاسبوع اللى فات 3 من اعضاء المنتدى حضروا لمركز الصيانة واستفادوا بالخصم
بس احب اوضح بس نقطة ان لازم الحجز عن طريقى مش عن طريق خدمة عملاء ابو غالى اى حد عايز يعمل صيانة للهيونداى ارجو الاتصال والحجز عن طريقى ولازم يبلغنى انه تبع مصر موتورز عشان فيه اعضاء اتصلوا بيا وعايزين يحجزوا بس مقالوش انهم تبع المنتدى وكان ردى عليهم ان الحجز مش عن طريقى لازم خدمة عملاء ابو غالى
للتاكيد مرة اخرى الحجز عن طريقى فقط وشكرا واتمنى ان اكون عند حسن ظن مصر موتورز وتقديم عروض جديدة ان شاء الله
اولا انا بشكر القائمين على مركز خدم ابو غالي و اولهم المهندس حاتم انا لسه متعملتش معاهم بس من الي انا سامعه و شايفه من ردود الاعضاء فى المنتدي و بره المنتدي انشاء الله كل شغل العربية هيكون هناك

ثانيا انا عندي سؤال يا بشمهندس انا لسه مستلم هيونداي ماتريكس 2010 عامل بيه 200 كم و عندي سفرية عمل ضروري جدا و المشوار يعمل 1300 كم رايح جاي فى مشكلة لو سفرت بالعربية قبل صيانة الاف و ايه النصائح الواجب اتباعها لو سفرت بالعربية مع العلم لو هينفع اسافر بالعربية كده الصيانة هتكون على 1500 مش الف و شكرا مقدما على الاجابة

اللهم احفظ مصرنا الحبيبه من الفتن ماظهر منها وما بطن اللهم ولِي علينا خيارنا ولا تولِي علينا شرارنا اللهم احفظ شعبها من كل سوءٍ وشر يا رب العالمين اللهم يسر أمرنا وفرج كربنا وأرزقنا نعمة الامن والامان والاستقرار
اللهم أكتب لمصر وأهلها الخير حيث كان وكيف كان اللهم اجعل مصر سخاء رخاء وسائر بلاد المسلمين اللهم ارنا الحق حقا و ارزقنا اتباعه و ارنا الباطل باطلا و ارزقنا اجتنابه
قديم 18-06-2010, 02:41 PM
darshof darshof غير متواجد حالياً

darshof is on a distinguished road
افتراضي رد: عرض خصومات ابوغالى (على المصنعيات وقطع الغيار)

لو سمحتوا هوا فى مراكز خدمه لابوغالى غير بتاع العبور
قديم 25-07-2011, 03:46 PM
ابراهيم10 ابراهيم10 غير متواجد حالياً

ابراهيم10 is on a distinguished road

ابراهيم احمد عبداللاه
دايو نوبيرا 1
موديل 97 كورى
قديم 26-07-2011, 02:58 PM
kh_fawzy kh_fawzy غير متواجد حالياً

kh_fawzy is on a distinguished road

السلام عليكم
كنت عايز اعرف انا ممكن اجيب كارت العضويه منين
انا ساكن فى فيصل

الكلمات الدليلية
ابوغالى, ابوغالى اوتوموتيف, عروض وتخفيضات, مراكز خدمة وصيانة سيارات, صيانة سيارات